Jeg har vært så tett i nesa i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har hatt hodepine en god stund, men nå har jeg korona da, så det kan jo ikke sammenlignes. Har en vennine som slet mye med hodepine under svangerskapet. Kanskje du har noen vitaminmangler?Flere enn meg som har skikkelig hodepine? Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt vondt i hode i livet, men de siste 2-3 dagene har jeg hatt skikkelig hodepine og nesten influensafølelse i hele kroppen.. tror ikke jeg er sykt da jeg ikke har noen andre symptomer på sykdom og samboer er ikke syk
Hm ja det kan jo være, synes bare det er lite sansynlig i og med at jeg har tatt multivitamin for gravide hver dag i 5 måneder nåJeg har hatt hodepine en god stund, men nå har jeg korona da, så det kan jo ikke sammenlignes. Har en vennine som slet mye med hodepine under svangerskapet. Kanskje du har noen vitaminmangler?
Jeg har også en del vondt i hodet, men sliter en del med det generelt ogsåFlere enn meg som har skikkelig hodepine? Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt vondt i hode i livet, men de siste 2-3 dagene har jeg hatt skikkelig hodepine og nesten influensafølelse i hele kroppen.. tror ikke jeg er sykt da jeg ikke har noen andre symptomer på sykdom og samboer er ikke syk
Ja det kan jo være det blir værre for deg i graviditeten når du har plager med det fra før også jaJeg har også en del vondt i hodet, men sliter en del med det generelt også![]()
Ja. Er nok mye hormoner i sving så regner med det snart gir segJa det kan jo være det blir værre for deg i graviditeten når du har plager med det fra før også jaJeg skal uansett til legen på fredag så da kan jeg jo spørre for sikkerhetskyld
HahaJeg har såååå psycho drømmerjeg tørker noe mose i garasjen og i natt drømte jeg at kokken på jobb hadde puttet alt i en pose som han kastet på meg mens han ropte "her skal jeg faen meg lage mat for helvete"
herregud liksom

Hvilken uke blir det?Fått innkalling til OUL![]()

Flere enn meg som har skikkelig hodepine? Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt vondt i hode i livet, men de siste 2-3 dagene har jeg hatt skikkelig hodepine og nesten influensafølelse i hele kroppen.. tror ikke jeg er sykt da jeg ikke har noen andre symptomer på sykdom og samboer er ikke syk
Åja ja det er forståelig! Takk for tips, men jeg kan telle på en hånd hvor mange kaffekopper/energidrikker jeg har drukket i mitt livHadde også vondt i hode og influensalignende symptomer i starten når jeg fant ut jeg var gravid. Grunnen var mest sannsynlig fordi jeg stoppet med brus og monster som jeg drakk daglig før, så da ble det litt hodepine og nakkesmerter noen dager. Du har ikke tilfeldigvis nettopp sluttet med noe som inneholder koffein?