Symptomtråd

Jeg var veldig kvalm i uke 4 og 5, og mindre denne. Helt til i dag morges. Jeg kledde på meg, tok med meg hunden ut for å lufte, begynte å gå fra huset, kom ca. 80 meter før jeg måtte bråsnu, løpe inn og kaste opp :laughing002 Ekstra arti fordi jeg senest i går sa til ei venninne at det virker som om jeg kanskje slipper unna spyinga. Herlig naiv!

Hunden syns forøvrig det hele var veldig rart :D

Er 4+1 i dag og symptomene kommer og går. Når jeg er kvalm eller brystene gjør vondt, halsbrannen kommer eller krampene er helt forferdelig, så tenker jeg «åh nei dette er såååå ubehagelig» og så med en gang symptomene forsvinner så tenker jeg «Nei! Hva skjer nå?! Kom tilbake!!» :laughing002

Er det andre som opplever å være ekstra kald? Er litt frysepinne fra før av, men nå er det helt ekstremt:smiley-ashamed004

5+5 og fysøren for en kvalme:hungover: slapp, tung i kroppen og vondt i hode.. brekker meg av tanken på all favorittmat, måtte kaste avokadoen isted:wideyed:

Sambo irriterer meg noe så ut av en annen verden. Trøtt og sover ekstremt dårlig, og tisser mye og ofte. Føler jeg kjenner at livmoren vokser, det presser liksom inni der. 8+0

5+3. Små kvalm om morningen med noe halsbrann. Trøtt på ettermiddagen. Noe ømme pupper og murringer mest om kvelden. Utover det kjenner jeg ikke på så mye, føler jeg har ganske milde symptomer som jeg ikke har noe problem med ❤️

Jepp, jeg er helt lik :confused:
Samme her.. blir aldri varm på beina og ligger med to pledd på sofaen:eek:
Huff! Godt jeg ikke er alene (selv om jeg ikke ønsker at andre skal fryse):smiley-ashamed005
Det var så ille for to dager siden at jeg lå under dyna og kjente hele kroppen dirre på innsiden! Og etter gåturen i går, så fikk jeg ikke varmen. Var kald helt inn til margen:hungover:
Det hjelper å ta en varm dusj og av og til hjelper det å spise noe:happy: I natt sov jeg fult påkledd med dobbelt par sokker:wacky: Det funket, men ble nesten for varm da:p

Fremdeles ømme bryster, men det er på god vei til å roe seg. Noe uggen siste dagene.. får helt panikk for at kvalmen skal starte, det vet jeg ikke om jeg klarer Trøtt, men sover dårlig på natten… 6+2 i dag!

Kvalm, trøtt, uvel, frøsen, vondt i hodet...ja kjenner at kroppen jobber ihvertfall! :joyful:

Kryss i taket.. Kvalmen sitter som en uggen følelse. Men ikke kastet opp på 3 dager.. Kanskje det hjelpte med drypp på legevakten og tablett mot kvalme.

Ellers tissetrengt som vanlig, mer luft i magen...
Nesten konstant sulten. Så det har gått litt ned med symptomer, men aj brystvortene mine er sensetive.. :sour: Er litt mer trøtt enn jeg pleier.

7+0 og er så kvalm og dårlig. Orker ikke stort. Blitt sykemeldt nå. Håper kvalmen er et godt tegn!

5+3. Masse skumle murringer i dag, luft i magen og ømme pupper. Er usikker om jeg kjenner på en typ tretthet. :pompus: Det føles som om jeg har et slør foran øya. Må lede ting to ganger før jeg klarer rå oppfatte innholdet. Dette kan bli interessant…

Jeg blir kvalm utover dagen, noen andre som har det sånn?
Våkner lissom opp fin i farta og optimistisk for dagen, men så fort jeg kommer på jobb så kicker kvalmen inn :depressed:

Jeg blir kvalm utover dagen, noen andre som har det sånn?
Våkner lissom opp fin i farta og optimistisk for dagen, men så fort jeg kommer på jobb så kicker kvalmen inn :depressed:
Samme her. Kommer gjerne i 10 tiden og forsvinner på ettermiddagen, for å så komme på kvelden igjen. Kunne stilt det etter klokka nesten, så likt er det hver dag:hilarious:

Samme her. Kommer gjerne i 10 tiden og forsvinner på ettermiddagen, for å så komme på kvelden igjen. Kunne stilt det etter klokka nesten, så likt er det hver dag:hilarious:
Godt det ikke bare er meg, blir litt stressa når jeg er så fin i farta fra starten, også booom så sitter den fra 9-14 :hilarious: med de eldste var jeg skikkelig dårlig når jeg åpna øynene om morningen :wacky:

Jeg har ikke noe spesiell tid kvalmen kommer. Den kommer i bølger gjennom hele døgnet. Men merker at jeg blir fort kvalm dersom jeg gjør noe aktivt; som lett husarbeid,lage mat etc. Så må rett og slett hvile så mye jeg kan. Er sykemeldt fra jobb og gjør så lite som mulig i huset. Forferdelig med denne kvalmen...Men er vel det som må til

Godt det ikke bare er meg, blir litt stressa når jeg er så fin i farta fra starten, også booom så sitter den fra 9-14 :hilarious: med de eldste var jeg skikkelig dårlig når jeg åpna øynene om morningen :wacky:
Jaa samme her. Våknet i dag og følge meg normal, ble stressa. Men nå føler jeg den kommer snikende igjen:meh: har heldigvis hjemmekontor og kan slappe av:rolleyes:

Back
Topp