Symptomtråd

Altså jeg føler meg så uggen! Er som jeg har en stor klump i halsen. Ikke direkte kvalm men rett og slett skikkelig uggen form. Er liksom ikke noe som hjelper heller. Noe bedre når jeg får frisk luft, men hvis jeg er for aktiv så blir det verre igjen.
 
Svimmel, kald og småkvalm på morgenen. Ganske trøtt hele tida, men det er jo normalt med ei aktiv 10mnd jente hjemme. Blir gøy når jeg skal tilbake på jobb på mandag :sour:
 
7+1 og dagsformen varierer veldig! Noen dager kvalm, andre er det helt overkommelig. Ømme pupper og veldig trøtt :bag:
 
8+0 idag
Sluttet på lutinus 7+5 så føler endelig at symptomene er «mine»

Tett i nesa, trøtt og sulten.
Mye murringer i mage og korsrygg, men siden jeg har fått 25% sjanse på at det lykkes, syns jeg det er vanskelig å tolke murringer som noe bra
 
8+0 i dag.
Har hatt noen dager med ekstrem kvalme, og andre dager er helt fine. Generelt dårlig matlyst. Kan få "strekk" i magen når jeg flytter meg - ligamentsmerter? Ellers trøtt og energiløs. Forrige svangerskap hadde jeg skikkelig mensmurringer og "knirking" i magen, men det har jeg ikke hatt denne gangen.
 
8+0 i dag.
Har hatt noen dager med ekstrem kvalme, og andre dager er helt fine. Generelt dårlig matlyst. Kan få "strekk" i magen når jeg flytter meg - ligamentsmerter? Ellers trøtt og energiløs. Forrige svangerskap hadde jeg skikkelig mensmurringer og "knirking" i magen, men det har jeg ikke hatt denne gangen.
Jeg har også ganske mye ligamentsmerter, så sinnsykt vondt når det står på:arghh: snudde meg for raskt i senga og der kom det! Auch
 
I dag igjen er puppene helt fine, og jeg blir koko av det, tenker med engang at fosteret har slutta å utvikle seg. Hjernen er så dum :(
 
Samme her. Mindre kvalm i dag også.. slitsomt å tenke slik hele tiden:(
Ja, man blir helt utslitt av det... Min kvalme varierer veldig både fra dag til dag og gjennom dagen, så jeg tror det er mange faktorer som spiller inn der. Samme med mensmurringer, tror jo jeg skal miste hele tiden, men alltid så roer det seg. Og da er det plutselig FOR stille. Blir liksom aldri riktig :facepalm::p
 
Ja, man blir helt utslitt av det... Min kvalme varierer veldig både fra dag til dag og gjennom dagen, så jeg tror det er mange faktorer som spiller inn der. Samme med mensmurringer, tror jo jeg skal miste hele tiden, men alltid så roer det seg. Og da er det plutselig FOR stille. Blir liksom aldri riktig :facepalm::p
Kjenner meg igjen i alt du skriver:hilarious: Veldig varierende gjennom dagen her også. Sov utrolig dårlig i natt, så våknet og var sikkert på at hele dagen var ødelagt. Men føler meg egentli ganske kvikk:eek: da blir jeg bekymret:hilarious: huff!!
 
6+3. Er småuggen på morgenen, bortsett fra det er jeg i fin form. Noe mer trøtt kanskje, men det er lite. Brystene er ikke like ømme som i uke 4 og 5. Skal sies at jeg føler meg som en oppblåst hval. Ingen av buksene mine passer. Føler meg svært lite attraktiv… :meh:
 
Skifter mellom å være forstoppa og ha rar mage.. ellers er ikkje kvalmen konstant lengre, kjem meir i bølger eller når det er 1-2 timer siden eg har spist. Super ømmepupper.

ingen hormonsvingninger enda så det er digg :D

litt meir uren hud :( menmen alt er verdt det :Heartred
 
Voknet nå i natt med en ekkel følelse..
De ømme brystene jeg har hatt i 2 uker er ikke ømme lenger, å kjenner meg ikke gravid lenger…
Er 5 + 3 etter egen beregning i dag.
Hode surrer, å jeg er så engstelig.
 
Det kommer talg ut fra brystvortene...et lite lag. Merkelig symptom eller helt normalt? har gått med sports-bh og yogatights hele januar. På mandag skal vanlig bh og jeans på kroppen....lurer på om det går.
 
Det kommer talg ut fra brystvortene...et lite lag. Merkelig symptom eller helt normalt? har gått med sports-bh og yogatights hele januar. På mandag skal vanlig bh og jeans på kroppen....lurer på om det går.

Vil tro det er råmelk?
 
Back
Topp