Symptomtråd

6+0 og berre litt småkvalm.. hadde ekstrem kvalme i uke 5 men lurer litt på no hva som skjer:nailbiting::anyone
Føler symptomene forsvinner
 
Ømme bryster og kvalm! Trøtt er jeg nok også, men jobber 200% nå så rekker ikke kjenne på det 5 uker igjen i praksis på føde/barselavdeling samtidig som jeg jobber fullt på min andre jobb!
 
Kvalmen har og roet seg ned, men fortsatt trøtt, sulten, oppblåst mage etc x)
 
Er ikke noe kvalm. Har kun murringer og ømme bryster. Usikker på om jeg er trøtt, tror egentlig ikke det. 5+4
 
Har aldri vært kvalm i de andre svangerskapene, men nå klarer jeg knapt å fungere. Spyr ikke, men det sitter i halsen føles det ut som. Ligger på sofaen halve dagen. Dere som har vært kvalme, når slapp det for dere?:arghh:
 
Har aldri vært kvalm i de andre svangerskapene, men nå klarer jeg knapt å fungere. Spyr ikke, men det sitter i halsen føles det ut som. Ligger på sofaen halve dagen. Dere som har vært kvalme, når slapp det for dere?:arghh:

Jeg har akkurat hatt det sånn ei ukes tid, men det slapp litt taket i går, 7+1. Fortsatt veldig kvalm om morran, men det blir litt lettere utover dagen så lenge jeg tar det med ro :)
 
Har aldri vært kvalm i de andre svangerskapene, men nå klarer jeg knapt å fungere. Spyr ikke, men det sitter i halsen føles det ut som. Ligger på sofaen halve dagen. Dere som har vært kvalme, når slapp det for dere?:arghh:
Tror jeg sluttet med kvalmen i uke 12-13 sist.
 
5+4, veldig ømme bryster og trøtt. Blir fort sliten og trøtt etter husarbeid og jobb. Har ikke kjent på noe kvalme enda, var bare svimmel en morgen. Føler kvalme er så sikkert tegn at det er nesten så jeg ønsker å bli kvalm :p
 
6+4

Blir mer og mer uggen eller kvalm! Hjelper å spise, så føler ikke jeg gjør annet enn å spise eller tenke på mat. Jeg hadde et lite håp om å slippe det denne gang… :depressed:
 
Har aldri vært kvalm i de andre svangerskapene, men nå klarer jeg knapt å fungere. Spyr ikke, men det sitter i halsen føles det ut som. Ligger på sofaen halve dagen. Dere som har vært kvalme, når slapp det for dere?:arghh:

Det sluttet med en gang jeg fikk drypp på legevakten :hilarious:
Nå for tiden er jeg bare sulten.. herre min hatt.. Jeg har spist en STOR
porsjon med kjøttsaus og makaroni hos gubbens farmor fordi jeg ikke orket
noe mat på morgenen. Etter det har jeg trøkket i meg 4 ristede brødskiver med
pålegg..
 
Kvalm og null matlyst. Fikk ikke sove i natt pga kvalme, selv om jeg forsøkte å spise knekkebrød. I formiddag har kvalmen vedvart til kl 12... Måtte legge meg ned på badegulvet en periode, føltes ut som jeg var en centimeter fra å spy.
 
Jeg er så oppblåst og treg i magen at jeg vet ikke min arme råd. Har så vondt! Fikk tak i laktulose for tre dager siden men det har ikke hjulpet noe særlig! Andre tips? Jeg begynner å bli desp etter å få gått skikkelig på do. Sorry TMI :anyone

Havregrøt med linfrø og chia frø kokt på vann. Det får fart på det meste:)
 
Back
Topp