Symptomtråd

Jeg ser det på nattpulsen, søvnkvaliteten min har gått veldig ned den siste uken

Søvnkvaliteten min er også gått ned. Jeg har nesten ikke noe dyp søvn lengre, maks 1-2t natta. Før graviditeten hadde jeg nesten bare dyp søvn. Kan jo være interessant for andre å lese om :happy:
 
Kvalmen plutselig borte, og sulten tilbake. Bekkenet har også roa seg, i alle dager er det her for noe!???!!
 
Treg mage, trøtt og masse trøtt, fryser en god del og murringer her og der, spesielt på kvelden. Utover det føler jeg meg ikke gravid. 5+1
 
Første dag uten kvalme på lenge!
Vært nøye på å spise regelmessig og holde blodsukkeret oppe.. håper dette holder seg videre :happy:
 
Symptomene mine var visst covid - tenk at jeg fikk sterkere streker på covid testen enn på tidligtestene mine forrige uke :hilarious:
 
Jeg er så oppblåst og treg i magen at jeg vet ikke min arme råd. Har så vondt! Fikk tak i laktulose for tre dager siden men det har ikke hjulpet noe særlig! Andre tips? Jeg begynner å bli desp etter å få gått skikkelig på do. Sorry TMI :anyone
 
4+6 ikke veldig mye symptomer her. Blir bare litt dårlig når jeg tar blodfortynnende.
Testene blir sterkere, ganske bekymret siden jeg ikke kjenner noe spesielt
 
4+6 ikke veldig mye symptomer her. Blir bare litt dårlig når jeg tar blodfortynnende.
Testene blir sterkere, ganske bekymret siden jeg ikke kjenner noe spesielt

Hvilke bivirkninger får du av blodfortynnende? Ble nysgjerrig siden jeg også går på det.
Har ikke så mange symptomer selv, er 5+2. Kjente mer rundt IKM. Det som plager meg mest er mangel på søvn.
 
Egentlig mistet alt av symptomer bortsett fra ømme pupper/brystvorter og dårlig matlyst. Siden alt var bra på ultralyd i går så er jeg bare glad for at kvalmen er borte og at jeg føler meg så fin i formen :smiley-angelic003
 
Sliter sånn med kvalmen nå den er der nesten hele tiden, men værst om kvelden når jeg skal legge meg og om natta. Noe som går utover nattesøvnen=zombiemmama
 
Kvalmen har startet sååå tidlig denne gangen, andre svangerskap. Er bare i 4 uker på vei. Kvalmen sist gang startet hvertfall i uke 7 :p og varte til uke 27... I dag har ligamentsmerter startet også <3
 
Hvilke bivirkninger får du av blodfortynnende? Ble nysgjerrig siden jeg også går på det.
Har ikke så mange symptomer selv, er 5+2. Kjente mer rundt IKM. Det som plager meg mest er mangel på søvn.

Ble litt kvalm, uvel og veldig varm av blodfortynnende første uken, men de siste 2 dagene har jeg ikke kjent noe av det heller.
Er nok litt mer trøtt bare :)
 
Har så mye mensmurringer. Flere som får helt noia av det? :angelic:
 
5+2. Er snart kvitt forkjølelsen og har endelig fått tilbake energien. Yay! :happy:Når det gjelder graviditet, så er symptomene svært milde. Kan klemme hardt på puppene uten noe smerte. Nesten ingen murringer og svetter mindre om natten, ikke så mye luft i magen heller. Eneste er at jeg har fått en sånn småekkel smak i munn. Den kommer på morgenen eller når det har gått langt tid mellom måltider.
Liker ikke at symptomene forsvinner, spesielt ømhet i puppene og luft i magen. To ganger tidligere har vært tegn på at utviklingen har stoppet opp :sorry:
 
Kvalmen har såvidt begynt å melde seg:meh: Puppene er litt ømme. Kjenner at det skjer ting i kroppen, f eks ligamentsmerter når jeg reiser meg fort opp. Litt små trøtt. 4+2 og synes symptomene viser seg litt tidlig denne gangen, særlig kvalmen!
 
Back
Topp