Symptomtråd

Denne uka (4+5 til 5+4) har jeg hatt veldig lite symptomer i forhold til rett før og rundt IKM. Synes det er rart. Når jeg har vært i aktivitet kan jeg enda kjenne denne følelsen av at egget/morkaken er festet i livmoren og det føles ømt. Jeg er også forstoppet og vært lite på nr to. Jeg har hatt litt høyere puls, men utenom det lite. Vet ikke om jeg skal ta det positivt eller negativt. Kanskje jeg bare må være glad til så lenge det varer. Fikk hvertfall 3+ på clearblue så hcg har økt.

Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen. Blir litt stressa over å ha lite symptomer. Går med pulsklokke, som jeg tenker å ta av i dag. Jeg tar meg selv i å sjekke hvilepulsen hver morgen. Testeavhengingheten er erstattet med pulsovervåkning. :sorry: må slippe kontrollen og prøve å senke skuldrene. Nyte symptomfrie dager, frem til de kicker inn.

Kvalm, men sultfølelse heeele tiden. Når jeg spiser orker jeg knapt en halv skive før jeg er mett, og før jeg går fra bordet er jeg sulten igjen‍♀️

Føler jeg har mistet alle symptomene mine :( De siste dagene har kvalmen holdt seg borte og jeg har følt meg i superfin form. Puppene har vært skikkelig vonde siden før ikm, men i dag er de kun ømme om jeg kjenner etter. Sist jeg hadde MA mistet jeg også alle symptomer så er så redd for at det har skjedd igjen :arghh: Har heldigvis time til TUL i morgen..
Hvordan gikk det på TUL?

Er egentlig ikke blitt mer kvalm siden det startet ved 3+4 (er 4+3 i dag). For det meste litt uggen/småkvalm, men i dag har jeg hatt flere episoder der jeg føler det er like før jeg må kaste opp. Som om noe ligger i halsen. Puppene er mindre ømme igjen. Kjenner litt murringer av og til.
Og så hadde jeg blodtrykksfall og besvimte nesten på jobben på torsdag. Følte meg litt dramatisk gitt. :dead: Slet med blodtrykksfall forrige svangerskap også..

Last edited:
Wohoo let's go! :banghead:
Murringer.. Forbaskede murringer..
Strekker og drar i lysken.
Fortsatt ondt i ryggen å den duste kvalmen.
Spiste hjemmelaget pizza i går..
Kjenner fortsatt att jeg har spist den.
Tissetrengt på natten. R det rart jeg ligger og later meg på dagen? :hilarious:

Hvor langt er du på vei? Har også en del murringer, men er usikker på om det er murringer eller begynnelse på ein SA:bored: har mista to ganger før og hadde ingen murringer med mini:chicken:

Hvor langt er du på vei? Har også en del murringer, men er usikker på om det er murringer eller begynnelse på ein SA:bored: har mista to ganger før og hadde ingen murringer med mini:chicken:

6+5 i dag. Hadde ikke murringer sist gang.
Skjønner at du er urolig, men hver graviditet er ikke alltid lik den samme. SA begynner med blødning fortalte gyn når jeg var der.

Så lenge du har ingen symptomer på akkurat det, prøv og ta det med ro. Lettere sagt enn gjort. Gubben er urolig hele tiden. Mest fordi det er hans første :hilarious:

6+0 og er så sliten! Sov til kl 11 i dag, pappsen sin tur å underholde ungen og mamma sove ut, men det var jo ikke nok! Sovnet kl 12.30 og sov til 14ca. Så sovnet jeg kl 15.30 til 17. så kl 18.30 var jeg nesten i drømmeland. Er så sliten og kvalm at jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå på jobb.

5+3 og holder på å fryse ihjel:confused: småkvalm og murringer heletiden:wtf: svimmel viss jeg reiser meg for fort for å hjelpe mini - føler ikke jeg strekker helt til for henne nå..

Med første svangerskap så var jeg ekstremt varm heletiden, klarer ikke å finne ut hva som er best og verst:jokercolor

8+0 brystene er nesten uutholdelige, jeg kan til og med se at di ser ukomfortable ut. au…
ellers mega luft i magen. sovner når jeg slapper og har for lengs kuttet buksene :rolleyes:

Lite symptomer egentlig. Litt småkvalm nå og da i dag, men ellers føler jeg meg ikke gravid.

5+2, fortsatt ganske så symptomløs. Sist hadde jeg ømme pupper og kvalmen startet første i uke 6. Prøver fortsatt å nyte det at formen er bra :)

Kvalm og atter kvalm! Fra jeg våkner til jeg legger meg.
Fryser, murringer, rar smak i munnen, strekker i livmora og ømme store bryster.
Synes ting er tungt for tiden..

Våknet med hodepine og skikkelig vondt i korsryggen kl 5 i dag - prøver å gå bort ryggvondten men begge er fortsatt veldig tilstede.

6+5
Idag startet kvalmen for fullt:wacky:

6+5 i dag, og er konstant kvalm både dag og natt og veldig trøtt og sliten... noen som har tips mot denna kvalmen?

Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen. Blir litt stressa over å ha lite symptomer. Går med pulsklokke, som jeg tenker å ta av i dag. Jeg tar meg selv i å sjekke hvilepulsen hver morgen. Testeavhengingheten er erstattet med pulsovervåkning. :sorry: må slippe kontrollen og prøve å senke skuldrene. Nyte symptomfrie dager, frem til de kicker inn.

samme med meg, jeg går også med puls klokke og sjekker pulsen hele tiden.
Men idag kom kvalmen! vært kvalm i hele dag...

samme med meg, jeg går også med puls klokke og sjekker pulsen hele tiden.
Men idag kom kvalmen! vært kvalm i hele dag...

Kjente på noe som muligens kan beskrives som lettere kvalme/uggenhet i dag. Er fortsatt forkjølet, og må nok la kroppen kjempe igjennom det først. Orker ikke tanken på måtte lide meg igjennom en forkjølelse og kvalme samtidig. :shifty::hilarious:

Back
Topp