Symptomtråd

Fortsatt veldig lite symptomer her, 5+1. Kanskje litt småkvalm, men kan være innbilning :shy: Håper så virkelig det kommer noe snart!

Fortsatt veldig lite symptomer her, 5+1. Kanskje litt småkvalm, men kan være innbilning :shy: Håper så virkelig det kommer noe snart!

Du kan få min kvalme som kjennes ut som konstant spy ferdig. Orker ikke mat en gang.

Tenk ikke så mye på hva du får av symptomer, det blir fort overtenning og urolige tanker på hvorfor ikke du har de samme symptomene som andre gjerne har.

Kroppene våres er ulike og det at en ligger og spyr 24/7 betyr ikke at jeg til eks gjør det. Heller få plager gjennom hele graviditeten enn konstant ha plager som gjør meg utslitt å urolig for at noe er feil.

Det er ikke enkelt, men vi styrer ikke kroppen våres.
Mange som får symptomer lenger ut i graviditeten.
Jeg fikk feks ikke ømme pupper før ungen var født.

Lovde meg selv å ikke klage over graviditeten, siden vi mistet sist. Men fy faen!! Kvalmen tar livet av meg snart :depressed::depressed::depressed::depressed:

Våknet og kjente ingenting av graviditeten i dag. Har til nå vært litt uggen på morgenen, men helt som vanlig i dag:( er bare 4+5, men vil gjerne ha en bekreftelse at det skjer ting..
Føler med deg! Jeg gikk å ventet på symptomene hele første trimester med førstemann, men fikk aldri noen symptomer. Var generelt i god form

5+4 Jeg fryser hele tiden :confused:kjenner også at jeg har mye «menssmerter» nederst i magen ellers har jeg heldigvis ikke kjent på noe kvalme:angelic:

Ble litt uggen nå på kvelden, nesten så jeg jubler:rolleyes::hilarious:Ellers tenker jeg sykt mye frem i tid. Håper det går bra denne gangen så vi kan fortelle de nærmeste rundt uke 12. Særs få som vet hva vi har gått gjennom siste åra..Og ikke minst til vår kjære datter som kommer til å bli kjempeglad.. får tårer i øynene av å tenke på det:love7

5+4 Jeg fryser hele tiden :confused:kjenner også at jeg har mye «menssmerter» nederst i magen ellers har jeg heldigvis ikke kjent på noe kvalme:angelic:
Jeg er akkurat det samme! Fryser konstant og MYE, vi har varme i gulv hvor vi bor og termostaten er satt høyt men jeg fryser fortsatt, sitter gjerne under 2 pledd samtidig :wacky: masse murringer/mens følelse i nedre mage + at brystene har blitt større, ihvertfall så tror jeg det :rolleyes:

4+1, 15 DPO i dag (regnet fra EL). Menstermin sier 3+6

Periodevis med murringer i korsryggen, eggstokker og magen. Ømme og store bryster. Frosten og svettingen har avtatt. Takk for det!
Har en ekkel smak i munn som kommer og går.

5+6 og kvalmen har meldt sin ankomst. Var sikker på at jeg slapp unna til 7+0 med sønnen min… :oops: Flere som har hatt flere svangerskap med hyperemesis her? Har det vært like ille hver gang? Håper det ikke blir som sist….

4+0/4+2. I dag lukter hele leiligheten gammal ris/søppel. Over 2 uker siden jeg spiste ris og søpla er tømt. Blir gal!

4+2 og gikk hjem fra jobb for jeg var så kvalm og spydde hadde håpt jeg slapp unna kvalmen denne gang. Var kvalm i 6mnder sist

Litt uggen i dag også, men tror jeg var litt mer kvalm i går? I kveld har puppene begynt å bli ømme pluss at de stikker/klør litt. Glad jeg ikke ammer lenger :p

Fryser fortsatt skikkelig mye, masse murringer, såååå sulten og er i tillegg så utrolig utslitt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har bare lyst å sove vekk dagen. Orker liksom ikke prate med noen lenger :arghh:

Er så lettrørt atte fytti :smiley-angry017 :wacky:

Uggen i magen.. Fiser som en gris. Det samme vanlige.. Konstant kvalm og sulten. Trøtt og oppblåst :wacky:
Litt murring her og der. De utrolige ømme tvilling puppene :hilarious:men ikke mye av det.

Back
Topp