Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt veldig lite symptomer her, 5+1. Kanskje litt småkvalm, men kan være innbilningHåper så virkelig det kommer noe snart!

Føler med deg! Jeg gikk å ventet på symptomene hele første trimester med førstemann, men fikk aldri noen symptomer. Var generelt i god formVåknet og kjente ingenting av graviditeten i dag. Har til nå vært litt uggen på morgenen, men helt som vanlig i dager bare 4+5, men vil gjerne ha en bekreftelse at det skjer ting..
Kvalmen e pytonLovde meg selv å ikke klage over graviditeten, siden vi mistet sist. Men fy faen!! Kvalmen tar livet av meg snart![]()

Ellers tenker jeg sykt mye frem i tid. Håper det går bra denne gangen så vi kan fortelle de nærmeste rundt uke 12. Særs få som vet hva vi har gått gjennom siste åra..Og ikke minst til vår kjære datter som kommer til å bli kjempeglad.. får tårer i øynene av å tenke på det
Jeg er akkurat det samme! Fryser konstant og MYE, vi har varme i gulv hvor vi bor og termostaten er satt høyt men jeg fryser fortsatt, sitter gjerne under 2 pledd samtidig5+4 Jeg fryser hele tidenkjenner også at jeg har mye «menssmerter» nederst i magen ellers har jeg heldigvis ikke kjent på noe kvalme
![]()
masse murringer/mens følelse i nedre mage + at brystene har blitt større, ihvertfall så tror jeg det I dag har jeg ikke kjent på noe som helst. Det bekymrer meg..denne ventingen er grusom. Sykt å tenke på at dette er 4. gangen på et år jeg går gjennom dette..