Symptomtråd

4+1/4+2. Våknet opp med vond hals i dag. :sorry:Var også veldig varm og svett. Ellers mindre symptomer. Puppene er fortsatt ømme og det murrer litt fortsatt, men ikke like mye som i DPO-land. Vet ikke om jeg skal være bekymret eller nyte det…

4+1/4+2. Våknet opp med vond hals i dag. :sorry:Var også veldig varm og svett. Ellers mindre symptomer. Puppene er fortsatt ømme og det murrer litt fortsatt, men ikke like mye som i DPO-land. Vet ikke om jeg skal være bekymret eller nyte det…
Jeg har også svettet som en gris om nettene. Våkner søkk-gjennomvåt :shifty:

Kastet opp for første gang i dag :hungover: Blir kvalm bare av å bevege meg. Håper det går seg til utover dagen

4+3 i dag og tredje dagen med kvalme:-( hadde håpet jeg skulle slippe unna kvalme siden jeg ikke var kvalm en eneste dag med 1-åringen:grumpy:

Har mye kvalme de siste dagene, spesielt når jeg er sliten. Veldig slitsomt synes jeg og hemmende for aktiviteter og jobb. Har ikke fortalt noe på jobben, så synes det er vanskelig å skulle være borte fra jobb også da det er normalt å skulle være kvalm. Hvordan har dere andre gjort det? Noen tips?

Har mye kvalme de siste dagene, spesielt når jeg er sliten. Veldig slitsomt synes jeg og hemmende for aktiviteter og jobb. Har ikke fortalt noe på jobben, så synes det er vanskelig å skulle være borte fra jobb også da det er normalt å skulle være kvalm. Hvordan har dere andre gjort det? Noen tips?
Jeg hadde egentlig ikke lyst å fortelle noen på jobb før jeg var rundt 12 uker på vei, men har fortalt det til nærmeste kollega og sjefen min nå nylig fordi jeg er i så dårlig form. Det føltes riktig for meg, jeg liker å spille med åpne kort da det gir bedre dialog og muligheter, men du må kjenne på hva som blir riktig for deg:)

Er så kvalm... Greit denne uka med hjemmeskole, heldigvis! Men vi skal tilbake neste uke, og kan ikke skjønne hvordan jeg skal kunne skjule det for kolleger og elever ledelsen vet det, heldigvis! Men må bare... push through!

Jeg hadde egentlig ikke lyst å fortelle noen på jobb før jeg var rundt 12 uker på vei, men har fortalt det til nærmeste kollega og sjefen min nå nylig fordi jeg er i så dårlig form. Det føltes riktig for meg, jeg liker å spille med åpne kort da det gir bedre dialog og muligheter, men du må kjenne på hva som blir riktig for deg:)

Har opplevd tidligere at jeg ble diskriminert når jeg fortalte det på jobb, og mistet vakter o.l. derfor jeg ikke helt tør å si fra, samtidig som.at.jeg kjenner at jeg trenger tilrettelegging ifbm diverse stell o.l. som.jeg.sikkert blir helt grønn i ansiktet av

Uutholdelig trøtt, glovarm om natta og tett i nesa.. 5+0 var tydeligvis den magiske grensa, men tenker at de symptomene kan jeg leve med.

Tissetrengt på natten.
Ømme brystvorter.
Tørr og sulten på natten.
Tørstig og konstant sulten.
Kvalm, trøtt, ond rygg.

Glemte å legge til at jeg den siste tiden også har hatt skikkelig rare, marerittaktige drømmer. Har noen andre også opplevd dette? Tipper det er et symptom, men er ikke 100% sikker. Kan jo også komme av at jeg spiser så mye om dagen. Pleide ofte å få mareritt når jeg var liten hvis jeg la meg stappmett.

4+0 tisser oftere og økt utflod... Eller ingenting, i skikkelig god form - sist var jeg allerede veldig uggen på denne tiden, men velger og bare ta det som en god ting heller enn å bekymre meg for nå :)

Tenker på mat konstant, er veldig sulten. Skikkelig lat og sovner ofte.
Halsbrann, uggen, fryser, er en del forstoppet så klarer ikke holde inne magen, så den er allerede mistenksom.
ser ut som jeg er ca 4 mnd på vei å er bare 7 uker.

Var gravid i sommer og mistet 13+1 så føler jeg har poppet tilbake dit på størrelsen. Andre som har noe lignende?

Tenker på mat konstant, er veldig sulten. Skikkelig lat og sovner ofte.
Halsbrann, uggen, fryser, er en del forstoppet så klarer ikke holde inne magen, så den er allerede mistenksom.
ser ut som jeg er ca 4 mnd på vei å er bare 7 uker.

Var gravid i sommer og mistet 13+1 så føler jeg har poppet tilbake dit på størrelsen. Andre som har noe lignende?

Jeg også er forstoppet, eller oppblåst, og fant ut på jobb i går at dersom jeg ikke skal synes så godt med magen enda, bør jeg nok gå opp en str i uniform kittel

Vært kvalm de siste dagene, mem i dag er jeg plutselig ikke kvalm i det heletatt.. håper ikke det betyr enda en MA

Back
Topp