Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også svettet som en gris om nettene. Våkner søkk-gjennomvåt4+1/4+2. Våknet opp med vond hals i dag.Var også veldig varm og svett. Ellers mindre symptomer. Puppene er fortsatt ømme og det murrer litt fortsatt, men ikke like mye som i DPO-land. Vet ikke om jeg skal være bekymret eller nyte det…

Jeg hadde egentlig ikke lyst å fortelle noen på jobb før jeg var rundt 12 uker på vei, men har fortalt det til nærmeste kollega og sjefen min nå nylig fordi jeg er i så dårlig form. Det føltes riktig for meg, jeg liker å spille med åpne kort da det gir bedre dialog og muligheter, men du må kjenne på hva som blir riktig for degHar mye kvalme de siste dagene, spesielt når jeg er sliten. Veldig slitsomt synes jeg og hemmende for aktiviteter og jobb. Har ikke fortalt noe på jobben, så synes det er vanskelig å skulle være borte fra jobb også da det er normalt å skulle være kvalm. Hvordan har dere andre gjort det? Noen tips?
Jeg hadde egentlig ikke lyst å fortelle noen på jobb før jeg var rundt 12 uker på vei, men har fortalt det til nærmeste kollega og sjefen min nå nylig fordi jeg er i så dårlig form. Det føltes riktig for meg, jeg liker å spille med åpne kort da det gir bedre dialog og muligheter, men du må kjenne på hva som blir riktig for deg![]()
Tenker på mat konstant, er veldig sulten. Skikkelig lat og sovner ofte.
Halsbrann, uggen, fryser, er en del forstoppet så klarer ikke holde inne magen, så den er allerede mistenksom.
ser ut som jeg er ca 4 mnd på vei å er bare 7 uker.
Var gravid i sommer og mistet 13+1 så føler jeg har poppet tilbake dit på størrelsen. Andre som har noe lignende?