Septembersmått 22
Flørter med forumet
Herregud så dårlig jeg var i natt! Jeg våknet i 12-1 tiden med DE murringene. Sånn kontinuerlige murringer som ga mye ubehag. Gikk på toalettet for å gå på do, og mens jeg satt der kjente jeg at blodtrykket sank noe voldsomt, jeg begynte og kaldsvette og var like ved å svime avvar på nippet til å kaste opp, men det ble litt bedre når jeg la meg i fosterstilling på baderomsgulvet
noen som har opplevd liknende? Er 5+1 i dag
Ååh akkurat som mine opplevelser i går og i natt.
Sykt ubehagelig, og invalidiserende. Bare hvilt og sover i halvannet døgn, men forstyrret av murringer innimellom.. Hvis det fortsetter med såpass mye symptomer fremover, blir det tøffe uker/måneder kjenner jeg.
Kjenner på presset om å skulle si noe på jobb, men samtidig er det så tidlig, at jeg tør ikke.. sliter sånn med blodtrykksfall, så hvis jeg reiser meg fort opp blir jeg så svimmel at jeg nesten deiser i bakken (Jobber i helsevesenet). Fint å skulle hjelpe andre for så å måtte ta seg ekstra sekunder selv for å ikke gå i bakken

Flere med tidlige og markante symptomer? Tror ikke jeg var så tidlig ute med førstemann
blir noen lange uker om det her skal vare til 2.trimester…
Bytter gjerne kvalme mot ingen symptomer