Symptomtråd

Herregud så dårlig jeg var i natt! Jeg våknet i 12-1 tiden med DE murringene. Sånn kontinuerlige murringer som ga mye ubehag. Gikk på toalettet for å gå på do, og mens jeg satt der kjente jeg at blodtrykket sank noe voldsomt, jeg begynte og kaldsvette og var like ved å svime av :eek: var på nippet til å kaste opp, men det ble litt bedre når jeg la meg i fosterstilling på baderomsgulvet :D noen som har opplevd liknende? Er 5+1 i dag

Ååh akkurat som mine opplevelser i går og i natt.
Sykt ubehagelig, og invalidiserende. Bare hvilt og sover i halvannet døgn, men forstyrret av murringer innimellom.. Hvis det fortsetter med såpass mye symptomer fremover, blir det tøffe uker/måneder kjenner jeg.

Kjenner på presset om å skulle si noe på jobb, men samtidig er det så tidlig, at jeg tør ikke.. sliter sånn med blodtrykksfall, så hvis jeg reiser meg fort opp blir jeg så svimmel at jeg nesten deiser i bakken (Jobber i helsevesenet). Fint å skulle hjelpe andre for så å måtte ta seg ekstra sekunder selv for å ikke gå i bakken

Våknet og kjente ingenting av graviditeten i dag. Har til nå vært litt uggen på morgenen, men helt som vanlig i dag:( er bare 4+5, men vil gjerne ha en bekreftelse at det skjer ting..

Våknet og kjente ingenting av graviditeten i dag. Har til nå vært litt uggen på morgenen, men helt som vanlig i dag:( er bare 4+5, men vil gjerne ha en bekreftelse at det skjer ting..
Jeg føler med deg. Jeg er bare 4+3, og har til nå ikke hatt noen symptomer, har fremdeles ikke det. Har vært kjempeglad for å ikke ha symptomer. I dag småblør jeg av og på, så nå skulle jeg ønske jeg hadde symptomer.

Jeg føler med deg. Jeg er bare 4+3, og har til nå ikke hatt noen symptomer, har fremdeles ikke det. Har vært kjempeglad for å ikke ha symptomer. I dag småblør jeg av og på, så nå skulle jeg ønske jeg hadde symptomer.
Huff, så dumt:/ håper det er uskyldig:Heartred

Jeg kjenner ikke noe til graviditeten selv. Så er beskymret for om dette kommer til å gå bra . Er 5.3 i dag. Har to barn fra før og da var jeg veldig dårlig og klarte ikke lukter. Klarte nesten ikke spise og var super kvalm. .Så har en dårlig følelse. Men ikke noe blod å se ennå.Ellers kan det være pga jeg bruker lutinus nå og tenker kanskje at det kan være den som gjør meg så "frisk" .

Sååååå irritabel.. omtrent ikke mensmurringer da.. brystene er så harde, og store.. jeg har silikon også, men det er fælt å sove på siden, føler nesten det blir tungt å puste til tider
I går gulpet jeg etter favoritt middagen, var tydeligvis for mye hvitløk.. var sekunder unna å kaste opp!
6+0 i dag

på samboer sin fest etterpå skal jeg fortelle det til en av mine nærmeste venninner, hun hadde uansett gjennomskuet meg, ved å se at jeg aldri ble full, hun kjenner meg for godt Gruer meg litt til festen, siden jeg blir utrolig fort sliten og trøtt, å plutselig gråter så redd for at det skal skje…

Kaffe lukter saueull. Fysj så ekkelt. Men om jeg lot være å puste gjennom nesen smakte den nydelig i munnen, haha.

Er sånn småkvalm og uggen hele tiden. Nesten som en hangover. Men om jeg spiser roer det seg merkelig nok.

5+4 pluss minus, unøyaktig vitenskap inntil jeg har hatt UL.

Jeg kjenner ikke noe til graviditeten selv. Så er beskymret for om dette kommer til å gå bra . Er 5.3 i dag. Har to barn fra før og da var jeg veldig dårlig og klarte ikke lukter. Klarte nesten ikke spise og var super kvalm. .Så har en dårlig følelse. Men ikke noe blod å se ennå.Ellers kan det være pga jeg bruker lutinus nå og tenker kanskje at det kan være den som gjør meg så "frisk" .
Jeg tar også progesteron, kan man føle seg bedre av det? Isåfall kan det forklare hvorfor jeg føler meg opplagt:rolleyes::rolleyes:

Kastet opp i dag.. Er 5+4, lite koselig når valpen er med kr för å bli luftet.. :wacky:

Flere som er kvalme på kveld og natt? Litt kvalm med en gang jeg står opp om morran men det går over, også kommer det skikkelig på kvelden...

I mitt forrige svangerskap så var jeg ikke kvalm, venta og venta men ble aldri kvalm. Var veldig trett, vonde pupper og luktet ALT! Tror jeg vasket sofaen uten såpe 5 gonger får å få vekk såpelukten! Men denne gangen er jeg litt trett (men forståelig når jeg jobber i Bhg med 24 barn og har ett barn på 1,7 mnd), har vært uggen, kom litt tilbake idag. Spennende å se hvordan det blir denne gangen!

Er 4+1 i dag (15dpo) har siden positiv test og hcg-økning 10-11 dpo hatt skikkelige murringer i korsryggen. Føler det er bekkenløsning light allerede, håper det roer seg!

Jeg kjenner også godt murringer i livmora, og tidvis litt semivonde mensensmerter. Det er spredt over hele nedre del av magen så det er vel bare normalen.

Puppene er dobbelt så store og kjempeømme.

Synes alt dette kom så brått og tidlig, rart hvordan DET også skal bekymre :hilarious: Flere med tidlige og markante symptomer? Tror ikke jeg var så tidlig ute med førstemann :)

Last edited:
Er så dårlig… kvalmen når nye høyder for hver dag som går, når man tror det ikke kan bli verre.. jeg er konstant trøtt, og føler meg generelt bare dritt.. :arghh: blir noen lange uker om det her skal vare til 2.trimester…

Jeg er egentlig en sjokoholiker. I går kveld ble jeg først kvalm av en liten kokosbolle. Noen timer senere spiste jeg non-stop. Tror jeg fikk ned 7 stk. Etter det var jeg bare småkvalm og kunne ikke tenke meg å spise en eneste bit sjokolade igjen.:confused: Dette er ikke likt meg. Vanligvis kan jeg fint spise en hel sjokoladeplate alene:hilarious:

4+0, 14 DPO i dag (regnet fra EL). Menstermin sier 3+5. De kraftige murringene har avtatt. De var sååå kraftige fra 11-13 DPO. Trodde at TR var rett rundt hjørnet. Spottet til og med litt i går. Heldigvis så har det ikke kommet frisk blod siden.

Kjenner også en rar smak i munnen. Ikke helt den famøse metallsmaken heller… Er noe oppblåst og har forstørret pupper. Hadde en god del nattesvette fra 7-12 DPO. Måtte byttet nattskjorte hver natt. Svettet så mye at samboeren reagerte. Nattesvetten har heldigvis roet seg.

Kjenner at jeg er litt trøtt i skrivende stund. :hilarious:

Last edited:
Våknet opp med småkvalme i dag. Litt blandede følelser om det. På en måte godt å kjenne på noen symptomer så det blir mer reelt, og det tyder sannsynligvis på at HCG stiger. Samtidig synes jeg det var vel tidlig med kvalme allerede nå. Jeg var veldig dårlig lenge i forrige svangerskap, men da begynte det først slutten av uke 5. I dag er jeg sannsynligvis bare 11DPO.

Våknet opp med småkvalme i dag. Litt blandede følelser om det. På en måte godt å kjenne på noen symptomer så det blir mer reelt, og det tyder sannsynligvis på at HCG stiger. Samtidig synes jeg det var vel tidlig med kvalme allerede nå. Jeg var veldig dårlig lenge i forrige svangerskap, men da begynte det først slutten av uke 5. I dag er jeg sannsynligvis bare 11DPO.
Kjenner på akkurat der samme! Er "godt" med en bekreftet på at det skjer noe, men samtidig vet jeg hvor utmattende kvalmen kan være og det håper jeg virkelig at jeg slipper!

Back
Topp