Stor digresjon, men må bare få sagt at jeg syns fargene i profilbildet ditt og ‘maiblomstene2020’-merket ditt passet så fint ilag![]()
Tusen takk! Navnet ditt og profilbilde ditt også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor digresjon, men må bare få sagt at jeg syns fargene i profilbildet ditt og ‘maiblomstene2020’-merket ditt passet så fint ilag![]()
Tusen takk! Navnet ditt og profilbilde ditt også
Flere som også allerede har vondt i bekken og korsrygg? er 5+5 i dag!
Ja, har hatt vondt i korsryggen. Er 5+6.Flere som også allerede har vondt i bekken og korsrygg? er 5+5 i dag!
Godt jeg ikke er alene, men aff, too soonJa, smertene kommer snikende.. er 5+1 i dag
Ja, har hatt vondt i korsryggen. Er 5+6.
Noen andre som sover dårlig? Til vanlig har jeg et godt sovehjerte og våkner minimalt, men de siste dagene føler jeg at søvnkvaliteten er helt rævvaJeg er stuptrøtt døgnet rundt, men sliter med å sove når kvelden kommer. Når jeg først har sovnet våkner jeg i ny og ne, er kvalm, har murringer eller må tisse
![]()
Er det noen andre i denne tråden som har silikon i brystene? Etter jeg opererte for 2 1/2 år siden mistet jeg litt følelser i brystene og brystvortene, men kan kjenne at de er ømme nå. De kjennes også tyngre.
Godt jeg ikke er alene, men aff, too soon
Hos meg også!Flere med økte murringer? Kjennes ut som mensen kommer hele tiden her i dag.

Går nok helt bra, er vel mer det med å bli eksponert ofte for stråling som ikke er anbefaltHos meg også!6+1 idag..
I tillegg var jeg hos tannlegen, der hun tok to bilder, og etter timen ble jeg såklart bekymret for dette med strålinger… glemte helt å si fra, og hun var så rask![]()
Ja står på nett at det skal ikke være skadelig, strålene er så lave og bare rettet mot ansiktet/kjevenGår nok helt bra, er vel mer det med å bli eksponert ofte for stråling som ikke er anbefalt![]()