Symptomtråd

Flere som også allerede har vondt i bekken og korsrygg? er 5+5 i dag!

Noen andre som sover dårlig? Til vanlig har jeg et godt sovehjerte og våkner minimalt, men de siste dagene føler jeg at søvnkvaliteten er helt rævva :dead: Jeg er stuptrøtt døgnet rundt, men sliter med å sove når kvelden kommer. Når jeg først har sovnet våkner jeg i ny og ne, er kvalm, har murringer eller må tisse :wtf:

huff så slitsomt jeg sover dårlig selv, men på den måten at jeg sovner om kvelden, men våkner drit tidlig, eller om natta. Kjennes ut som jeg ikke sover i det heletatt da og står opp om natten for å tisse. Vanskelig å sovne igjen. Vi får håpe det gir seg snart, sier de ikke at gravide sover søket rundt egentlig da?

Er det noen andre i denne tråden som har silikon i brystene? Etter jeg opererte for 2 1/2 år siden mistet jeg litt følelser i brystene og brystvortene, men kan kjenne at de er ømme nå. De kjennes også tyngre.

Jupp! Har samme problem som deg, plutselig fått igjen litt følelser på sidene, og i nipplene som egentlig var følelsesløse etter operasjonen de sprenger, og sidene er egentlig værst. Kjennes ut som jeg har pinner, eller noe hardt der. Også ser det ut som jeg akkurat har tatt større silikon bryster da

Ja, jeg kjenner på både dårlig søvn og vondt i korsrygg som dere skriver. Er ca 4 uker i dag. Angående søvnen så har jeg de siste to dagene våknet av en veldig sterk fysisk uro, typ restless legs i hele kroppen. Andre som har opplevd noe lignende? Blir liggende og kaste meg fra side til side. Ellers har jeg kjent på mye murringer og ilinger i lysk, andpusten, metallsmak, tett nese og hodepine som kan komme og gå. Lett kvalme har så vidt begynt å melde sin ankomst. Samme med ømhet i pupps.

Jeg er 6+3. Har nesten bare hatt vage symptomer fram til nå. Eneste tydeøige tegn har vært tørste og opp å tisse 1-3 ganger pr natt. I går begynte jeg å kjenne mer i brystene og nå begynner jeg å føle meg litt uggen på en litt rar måte.

Har egentlig ganske lite symptomer, men er bare 4+5. litt uggen av og til, veldig varierende matlyst, litt mer luft i magen og ganske trøtt. Vet ikke om jeg hadde tenkt at jeg var gravid om je fikle hadde visst det:nailbiting:

Flere med økte murringer? Kjennes ut som mensen kommer hele tiden her i dag.
Hos meg også! :eek: 6+1 idag..

I tillegg var jeg hos tannlegen, der hun tok to bilder, og etter timen ble jeg såklart bekymret for dette med strålinger… glemte helt å si fra, og hun var så rask :arghh:

Spiste på mc’ern idag og fyyy flate så uggen jeg ble etterpå :grumpy::grumpy:

Hos meg også! :eek: 6+1 idag..

I tillegg var jeg hos tannlegen, der hun tok to bilder, og etter timen ble jeg såklart bekymret for dette med strålinger… glemte helt å si fra, og hun var så rask :arghh:
Går nok helt bra, er vel mer det med å bli eksponert ofte for stråling som ikke er anbefalt ❤️

Går nok helt bra, er vel mer det med å bli eksponert ofte for stråling som ikke er anbefalt ❤️
Ja står på nett at det skal ikke være skadelig, strålene er så lave og bare rettet mot ansiktet/kjeven :) men man bekymrer seg jo for alt :p

Våknet i natt også halv 7 i dag. Gikk greit, men etter 1t i bil så kunne jeg ha sovnet på flekken hos farmoren hans. Sov litt i bilen, men er trøtt igjen nå. Jeg pleier å være trøtt, men ikke så trøtt..

Er så kvalmen i dag.. håpe virkelig ikkje det blir sånn dei neste 6-7 ukene.. va verre sist men denne gang har eg ein liten på straks 9 mnd i tillegg til studier og jobb

Back
Topp