Symptomtråd

Sulten!! Spiser meg gjennom hele huset jo :D

Halsbrann.. Fytti katta!
Alltid på kvelden, absolutt det overtar for kvalme og sult. Ikke bedre akkurat :banghead:

ja skikkelig frysen! :coldfeet: brrr
Jeg har ikke testa positivt helt enda, inne og sniker litt..
tror jeg kan være gravid..ikke helt turt å ta test heller, for jeg kan ikke helt tro det heller men skal kjøpe imorgen
symptomer har jeg hatt mye av de siste dagene. Småkvalme, litt uggen form, oppblåst, og veldig frysninger.

Noen andre som sover dårlig? Til vanlig har jeg et godt sovehjerte og våkner minimalt, men de siste dagene føler jeg at søvnkvaliteten er helt rævva :dead: Jeg er stuptrøtt døgnet rundt, men sliter med å sove når kvelden kommer. Når jeg først har sovnet våkner jeg i ny og ne, er kvalm, har murringer eller må tisse :wtf:

Noen andre som sover dårlig? Til vanlig har jeg et godt sovehjerte og våkner minimalt, men de siste dagene føler jeg at søvnkvaliteten er helt rævva :dead: Jeg er stuptrøtt døgnet rundt, men sliter med å sove når kvelden kommer. Når jeg først har sovnet våkner jeg i ny og ne, er kvalm, har murringer eller må tisse :wtf:
Samme her! Sovner stort sett raskt om kvelden, men våkner lett om natten og er lysvåken fra samboer drar på jobb. Jobber netter og til vanlig ligger jeg og sover til tidligst 12 og hører aldri at han drar. Har ikke jobbet netter de to siste ukene så kan kanskje være derfor og :dead:

Har skapet fullt av cheeseballs som jeg normalt elsker! men det eneste som frista var grove brødskiver med ost/skinke og SYLTEAGURKER :hilarious:

5+4 i dag. Mye irritabel, og i dårlig humør. Uggen her og der, ikke veldig kvalm enda heldigvis. tisser ofte, og en gang om natten allerede. og puppene har fått en ny runde med silikon ser det ut som
Taco lukter ikke som taco lenger

men har også timer hvor jeg ikke føler meg gravid overhode..

Håper på kvalme snart, for da slipper jeg kanskje å bekymre meg like mye, siden det er et «sikkert tegn»

konstant bekymret for å miste igjen, så jeg vil bare ha masse symptomer ❤️

I dag har det vært MYE symptomer, strekking i magen, vondt i ryggen, humørsvingninger (skikkelig dritt altså) og mye kvalm. Søvnkvaliteten er skikkelig dårlig, så da får man jo rundt som en levende zombie da.. det kan kanskje forklare mye av de andre symptomene også når jeg tenker meg om

Første dag tilbake på jobb i morgen etter noen dager fri, kjenner jeg gleder meg litt til å ikke være bekymret for at man skal miste igjen så mye

Flere som sliter med mensensmerter? Eller kjennes ut som noe som strekke/utvide seg.
Vet det er normalt og eg hadde det med forrige også men blir likevel i tvil om smertene er rett type smerter

Jeg har også mye mensmurringer, har aldri hatt det ved mens tror jeg. Sluttet på prevensjon i jula og tatt test igår, som var negativ. Har legetime imorgen så tenkte å be om blodprøve.. Har også hatt en del halsbrann noe jeg ikke har hatt før (2 barn fra før). Håper på baby nr 3❤️

Sover utrolig dårlig , klarer ikke å finne roen når jeg legger meg, våkner mye på nettene og våkner tidlig og klarer ikke å sovne igjen = zombie stadium om dagen
Ømme bryster og ikke minst større
Mye murringer
Må tisse hele tiden

er 6+1 idag

Er det noen andre i denne tråden som har silikon i brystene? Etter jeg opererte for 2 1/2 år siden mistet jeg litt følelser i brystene og brystvortene, men kan kjenne at de er ømme nå. De kjennes også tyngre.

Super sliten, mye murring og sulten. Jeg spiser og spiser, men blir ikke mett. Er helt forferdelig. Gikk fra å føle meg ganske slank til nå å føle meg som en liten blubbe.:sour:

Er det noen andre i denne tråden som har silikon i brystene? Etter jeg opererte for 2 1/2 år siden mistet jeg litt følelser i brystene og brystvortene, men kan kjenne at de er ømme nå. De kjennes også tyngre.
Jeg har silikon og har mistet følelsen på undersiden av begge to. Mine er superømme på hele oversiden og på sidene, så mulig de hadde vært ømme på undersiden også om jeg hadde kjent det :wacky:

Superømme bryster, og såre nipler! Kan ikke ta på de engang :eek::cool:

Super sliten, mye murring og sulten. Jeg spiser og spiser, men blir ikke mett. Er helt forferdelig. Gikk fra å føle meg ganske slank til nå å føle meg som en liten blubbe.:sour:

Stor digresjon, men må bare få sagt at jeg syns fargene i profilbildet ditt og ‘maiblomstene2020’-merket ditt passet så fint ilag :hilarious::Heartred

Jeg har også masse murringer og er veldig sliten og trøtt.... Spent på hvordan symptomene utvikler seg framover, i forhold til forrige svangerskap :)

Har mye smerter i rygg og mensmurringer. Er oppe minst en gang om natta og tisser, og blir tidligere trøtt på kvelden. Men har også fått mye mer energi og ork til ting :p

Back
Topp