Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke testa positivt helt enda, inne og sniker litt..ja skikkelig frysen!brrr
Jeg er stuptrøtt døgnet rundt, men sliter med å sove når kvelden kommer. Når jeg først har sovnet våkner jeg i ny og ne, er kvalm, har murringer eller må tisse 
Samme her! Sovner stort sett raskt om kvelden, men våkner lett om natten og er lysvåken fra samboer drar på jobb. Jobber netter og til vanlig ligger jeg og sover til tidligst 12 og hører aldri at han drar. Har ikke jobbet netter de to siste ukene så kan kanskje være derfor ogNoen andre som sover dårlig? Til vanlig har jeg et godt sovehjerte og våkner minimalt, men de siste dagene føler jeg at søvnkvaliteten er helt rævvaJeg er stuptrøtt døgnet rundt, men sliter med å sove når kvelden kommer. Når jeg først har sovnet våkner jeg i ny og ne, er kvalm, har murringer eller må tisse
![]()

Flere som sliter med mensensmerter? Eller kjennes ut som noe som strekke/utvide seg.
Vet det er normalt og eg hadde det med forrige også men blir likevel i tvil om smertene er rett type smerter
Jeg har silikon og har mistet følelsen på undersiden av begge to. Mine er superømme på hele oversiden og på sidene, så mulig de hadde vært ømme på undersiden også om jeg hadde kjent detEr det noen andre i denne tråden som har silikon i brystene? Etter jeg opererte for 2 1/2 år siden mistet jeg litt følelser i brystene og brystvortene, men kan kjenne at de er ømme nå. De kjennes også tyngre.

Kvalme og brekninger....
Ømme bryster.
Vond korsrygg
Ustabile smaksløker..
Super sliten, mye murring og sulten. Jeg spiser og spiser, men blir ikke mett. Er helt forferdelig. Gikk fra å føle meg ganske slank til nå å føle meg som en liten blubbe.![]()

Stemmer det.Over til noe annet, du tilhørte november 2010-gruppa sant?