Symptomtråd

Symptomer kommer og går, jeg har juleferie, så har virkelig ikke gjort noen ting i dag, bare vært på sofaen og spist og spist og spist.
Blir litt urolig og merker at jeg sjekker etter rosa/rød farge hver gang jeg går å tisser. Jeg vil ikke bekymre meg, bare nyte dette…

Noen andre som bekymrer seg? tips mottas for å stresse ned :meh:

Symptomer kommer og går, jeg har juleferie, så har virkelig ikke gjort noen ting i dag, bare vært på sofaen og spist og spist og spist.
Blir litt urolig og merker at jeg sjekker etter rosa/rød farge hver gang jeg går å tisser. Jeg vil ikke bekymre meg, bare nyte dette…

Har ingen tips for å stresse ned. Kjenner meg bare veldig godt igjen.

Kjenne meg veldig godt igjen.. litt smerter i magen for tiden så merke eg bekymre meg veldig men håpe det går bra denna gongen også

Her stikker det noe helt enormt nede til venstre… blir redd :(

Godt å høre vi er flere, jeg har lovet meg selv å ikke stresse, stress påvirker negativt på alle måter. så bare å skrive her hjelper

Stikking, strekking og murringer pluss litt små vondter er helt normalt til dere som opplever dette. Ellers skal hvertfall jeg på tul ved første anledning :) ikke sååå lenge til, da er vi en pekepinn videre

Ikke for å skremme deg, men det var det føret tegnet for meg mtp svangerskap utenfor livmoren.. men hadde så kraftige smerter i noen minutter at jeg trudde det var blindtarmen :(:Heartbigred Håper det kun er voksesmerter!!
Leste meg litt opp på det, og stikninger er visst helt vanlig, så lenge de går over av seg selv. Og det varte ikke så lenge, kanskje typ 15-20 min. Nå er det tilbake til vanlig murring :)

ser for meg at det hadde vært veldig vondt om det var utenfor ❤️

Leste meg litt opp på det, og stikninger er visst helt vanlig, så lenge de går over av seg selv. Og det varte ikke så lenge, kanskje typ 15-20 min. Nå er det tilbake til vanlig murring :)

ser for meg at det hadde vært veldig vondt om det var utenfor ❤️
Ja jeg fikk smerter en dag som varte i 15 min, kjentes ut som mageknipe uten at jeg fikk ut noe luft - så fikk det en uke før jeg kjente det igjen ❤️ Så begynte jeg å små blø for jeg blødde sikkerlig dagen før jeg ble lagt inn å operert.. da trudde jeg at jeg hadde sa

Ja jeg fikk smerter en dag som varte i 15 min, kjentes ut som mageknipe uten at jeg fikk ut noe luft - så fikk det en uke før jeg kjente det igjen ❤️ Så begynte jeg å små blø for jeg blødde sikkerlig dagen før jeg ble lagt inn å operert.. da trudde jeg at jeg hadde sa
Hvor mange uker var du da? Usj håper virkelig ikke jeg opplever det :/

startet i uke 6, var vell rundt 8 når jeg havnet på sykehuset ❤️ Kan hende du har helt vanlige smerter!! Når skal du på tidlig ul?
Ja har ikke kjent noe mer til det siden de minuttene igår kveld :) skal om 1 uke :nailbiting:

Det går nok sikkert helt fint ❤️❤️❤️ ikke stresse! Spent på å høre hvordan det går da
Ja håper virkelig det, orker ikke gå gjennom en MA igjen.. :smiley-angelic001 har vanlige murringer nå, som jeg har hatt tidligere, så det er betryggende :love7

Litt ømme pupper som kommer og går, uggen hele tiden. Og masse stikkninger i magen :p ikkje så fornøgd med murringene, livredd for å plutselig blø:nailbiting: er ca 4+4 i dag :D

:spitoutdummy: skulle aldri spist hvitløks baguette, sitter fortsatt i dumme kvalme :yuck:
Og jeg skal lage mat, hehehe :confused:

Jeg slenger meg på den med frysing! Jeg er så kald! Med sønnen min var jeg en varmeovn, men da var det sommer…

og litt kvalme og murringer. Er kun 4 uker så hadde håpet at kvalmen kunne holdt seg borte litt til :meh:

Jeg er altså SÅ trøtt!! Føler øyene mine har vært halvveis åpen i hele dag :hungover:

Jeg er altså SÅ trøtt!! Føler øyene mine har vært halvveis åpen i hele dag :hungover:

haha, jeg har allerede hatt to kvilepauser i dag, en etter å henge opp klesvask og en etter ikea besøk (den sistnevnte krevde 1 times kvil) :sour:
Ellers lite symptomer. er forstoppet på 3-4 dag, promper en del :stop: sover veldig godt og mener helt bestemt jeg er sulten ca annenhver time.

haha, jeg har allerede hatt to kvilepauser i dag, en etter å henge opp klesvask og en etter ikea besøk (den sistnevnte krevde 1 times kvil) :sour:
Ellers lite symptomer. er forstoppet på 3-4 dag, promper en del :stop: sover veldig godt og mener helt bestemt jeg er sulten ca annenhver time.

Er fortsatt sulten og nettopp spist middag...
Men kvalm etter hvitløksbaguett.. Så tør ikke spise mer. Pluss at gubben skal ha lunsj i morgen.

Back
Topp