Årh, idag er formen dritt! Tok influensavaksine igår, så er nok litt derfor.
Fikk også beskjed om at jeg har alt for lav blodprosent og lite jern, så må ta jerntabletter. Legen hadde aldri vært borti noen gravide med så lav prosent, så ikke rart jeg har vært trøtt of blitt fort andpusten
han skulle dobbeltsjekke med føden om jeg burde få blodoverføring.
Håpet bare jeg ikke blir alt for hard i magen av de jerntablettene.
Fikk også beskjed om at jeg har alt for lav blodprosent og lite jern, så må ta jerntabletter. Legen hadde aldri vært borti noen gravide med så lav prosent, så ikke rart jeg har vært trøtt of blitt fort andpusten
han skulle dobbeltsjekke med føden om jeg burde få blodoverføring.Håpet bare jeg ikke blir alt for hard i magen av de jerntablettene.
typisk det skulle skje mens vi var midt i den store julemat shoppingen, tro ansiktsmasken kanskje utløste det... Dårlig luft inni den etter en stund, men såååå redd for Corona at jeg kan ikke gå uten. 

mannen begynner å bli passe lei av at jeg panisk vekker han og påstår at det er noe/noen inn på soverommet vårt
ofte våkner jeg ikke selv helt før etter jeg har vekt mannen og innser at det bare er tull og tøys fra min side 
Det verste jeg vet selvfølgelig.
Vet ikke sikkert hva det var, men tipper forstoppelse! Fytti grisen så sinnsykt vondt!
Første gangen var jeg sikker på at det var over og ut for lille spiren, men har vært på ul i ettertid heldigvis!