Symptomtråd!

Gleder meg også❤️Håper du nyter litt om dagene, uansett mye tanker ❤️

Det går litt i bølger. Har hatt noen avslappa øyeblikk i dag. Jeg kan ikke huske at jeg var like redd med førstemann, men det har kanskje noe med at veien var lengre og tøffere denne gang. Tror det blir bedre bare jeg kommer meg litt lenger uti :) Min første milepæl er å komme meg gjennom morgendagen, da er jeg 4+0 og ikke "bare" i dpo land.
 
Jeg er mest svimmel, sliten, oppblåst og vondt i magen og sover dårlig. Murringene har heldigvis blitt svakere. Er 5+6. Noen andre som har fått jernmangel?
Jeg har altid hatt med men siste var min veldig høy anbefaler å ta niferex 100mg. Nå tar jeg den annerdag
 
Ikke hatt noen symptomer annet enn uteblitt mens.. Men i går kom nok virkelig trøttheten og overtok! Vanskelig å holde seg våken etter middag
 
Det går litt i bølger. Har hatt noen avslappa øyeblikk i dag. Jeg kan ikke huske at jeg var like redd med førstemann, men det har kanskje noe med at veien var lengre og tøffere denne gang. Tror det blir bedre bare jeg kommer meg litt lenger uti :) Min første milepæl er å komme meg gjennom morgendagen, da er jeg 4+0 og ikke "bare" i dpo land.
En dag av gangen, og godt å sette seg noen mål. ❤️Sier til meg selv at jeg gleder meg til fredag, men innerst inne så er jeg et nervevrak:wideyed:Tror alle vi har våre ting å tenke på, godt å se at vi er like og ulike.
 
En dag av gangen, og godt å sette seg noen mål. ❤️Sier til meg selv at jeg gleder meg til fredag, men innerst inne så er jeg et nervevrak:wideyed:Tror alle vi har våre ting å tenke på, godt å se at vi er like og ulike.

Det skal nok gå bra for oss begge ❤
 
Så trøtt etter at klokken er bikket 15.00 at jeg sliter med å være mor til førstefødte :eek: klør som bare f på legger, klør meg selv til blods.. Smører meg men føler ikke det hjelper, skal heldigvis snart til lege:)
 
Ekstremt emosjonell! Gråter av ALT. Så en fugl ute i stad og begynte å gråte fordi den så kald ut, og så gråt jeg bare enda mer når kona lo av meg :hilarious:

Samme her, begynte å gråte av en krimserie i dag. Tror kjæresten ble litt forundret, for jeg gråter aldri av ting på tv
 
Noen som opplever kløe på de gamle strekkmerkene? Merket det idag...og det kløøøør på puppene:hilarious::hilarious::hilarious: så irriterende
 
Noen som opplever kløe på de gamle strekkmerkene? Merket det idag...og det kløøøør på puppene:hilarious::hilarious::hilarious: så irriterende
Både puppene klør intenst og til tider på de gamle strekkmerkene på magen - godt å høre vi er flere :angelic:
 
Andre som opplever leamus rundt livmora og i lysken? Det er liksom i det området man får ligamentsmerter. Usikker på om jeg har det fordi jeg er gravid, men det kom i hvert fall dagen før jeg fant ut at jeg er gravid. Det er nesten konstant, holder på å klikke :banghead:
 
Føler meg bare helt kake om dagen, kunne sovet hele den tiden jeg ikke er på jobb :hungover:
Flere som er bare helt tom for energi?
Knøttet trenger vell mye, men kunne fått beholde noe:confused013
 
Føler meg bare helt kake om dagen, kunne sovet hele den tiden jeg ikke er på jobb :hungover:
Flere som er bare helt tom for energi?
Knøttet trenger vell mye, men kunne fått beholde noe:confused013
Jepp! Jeg orker knapt nok å dusje, noe jeg orker ca en gang i uken for tiden. Og da må jeg ha med krakk i dusjen:hilarious:
Også sover jeg ca 16 timer hver dag:rolleyes:
 
Er frossen hele tiden. :confused:
 
Andre som opplever leamus rundt livmora og i lysken? Det er liksom i det området man får ligamentsmerter. Usikker på om jeg har det fordi jeg er gravid, men det kom i hvert fall dagen før jeg fant ut at jeg er gravid. Det er nesten konstant, holder på å klikke :banghead:

Har hatt leamus på auga fra uke 3 :hilarious: og har hatt det litt rundtom på kroppen og, men stort sett konstant på auga. I går hadde eg tidenes heftigste leamus i magen, heilt sprøtt:woot:
 
Har hatt leamus på auga fra uke 3 :hilarious: og har hatt det litt rundtom på kroppen og, men stort sett konstant på auga. I går hadde eg tidenes heftigste leamus i magen, heilt sprøtt:woot:

Kanskje det er gravidrelatert da :eek: Veldig snålt og sykt irriterende i hvert fall :p
 
Jeg er mest svimmel, sliten, oppblåst og vondt i magen og sover dårlig. Murringene har heldigvis blitt svakere. Er 5+6. Noen andre som har fått jernmangel?

Hei! Kan anbefale dette kosttilskuddet da det har alt vi behøver. Føler meg mer pigg og sikker på at jeg med dette og et variert kosthold får i meg alt jeg og babyen trenger:love7 Godkjent av legen.
Får du i deg nok veske? Jeg har merket et mye større behov for vann, så det har hjulpet på meg. Har alltid med meg en vannflaske uansett hvor jeg er:)
 

Vedlegg

  • 3DED88A7-6D7D-4704-9BC0-EDB9C34A7879.jpeg
    3DED88A7-6D7D-4704-9BC0-EDB9C34A7879.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 11
  • FD0D7061-B61A-400C-8839-5A46FE480CFE.jpeg
    FD0D7061-B61A-400C-8839-5A46FE480CFE.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 12
Back
Topp