Symptomtråd!

Andre som opplever leamus rundt livmora og i lysken? Det er liksom i det området man får ligamentsmerter. Usikker på om jeg har det fordi jeg er gravid, men det kom i hvert fall dagen før jeg fant ut at jeg er gravid. Det er nesten konstant, holder på å klikke :banghead:
Ja jeg har det likt! Har tenkt at det må være et symptom på graviditeten:p
 
Noen andre som e sykt sugen på salt/fet mat med mye smak, og får litt avsmak å søte matvarer?:wacky:
 
Mulig det er skrevet her tidligere, men orket ikke lese meg gjennom 19 sider:p
Noen som er sykt tørste og derfor også tisser hele tiden?:wtf:
Jeg tisser sånn ca hele tiden, også om natten. Merket ikke andre symptomer annet enn det, så egentlig kan jeg vel kanskje ikke klage. Synes bare det er litt rart at jeg aldri får slukket tørsten:confused:
 
Mulig det er skrevet her tidligere, men orket ikke lese meg gjennom 19 sider:p
Noen som er sykt tørste og derfor også tisser hele tiden?:wtf:
Jeg tisser sånn ca hele tiden, også om natten. Merket ikke andre symptomer annet enn det, så egentlig kan jeg vel kanskje ikke klage. Synes bare det er litt rart at jeg aldri får slukket tørsten:confused:
*rekker opp hånda*
Drikker MYE vann. Alltid gjort, men nå er jeg konstant tørr i halsen, og delvis drikkes det mye for å stagnere skvalmen. Våkner takk og lov bare en gang pr/natt.
 
Mulig det er skrevet her tidligere, men orket ikke lese meg gjennom 19 sider:p
Noen som er sykt tørste og derfor også tisser hele tiden?:wtf:
Jeg tisser sånn ca hele tiden, også om natten. Merket ikke andre symptomer annet enn det, så egentlig kan jeg vel kanskje ikke klage. Synes bare det er litt rart at jeg aldri får slukket tørsten:confused:

Ja er mye tørst! Men alle glass lukter jævlig:hungover: lol... så drikker bare fra kopp eller vannflaske:hilarious:
 
*rekker opp hånda*
Drikker MYE vann. Alltid gjort, men nå er jeg konstant tørr i halsen, og delvis drikkes det mye for å stagnere skvalmen. Våkner takk og lov bare en gang pr/natt.

Samme her, skulle egentlig tro jeg burde ha est ut som en ballong til nå, for jeg kan umulig rekke å kvitte meg med all væsken som går ned, uansett hvor mange ganger jeg går på do:p

Godt å høre at at man ikke er alene i hvertfall, så har man noen som forstår hva man klager over:joyful::p
 
Har siden jeg ble gravid vært ekstremt mye kald på hendene, andre som har opplevd det?
Ellers vært mye trøtt og litt uggen til tider.
 
Har siden jeg ble gravid vært ekstremt mye kald på hendene, andre som har opplevd det?
Ellers vært mye trøtt og litt uggen til tider.
Jeg også. Frosten knuger seg inn til beinmargen innimellom, men nesten konstant iskald på hendene!
 
Har siden jeg ble gravid vært ekstremt mye kald på hendene, andre som har opplevd det?
Ellers vært mye trøtt og litt uggen til tider.
Samme her. Veldig frossen til tider og iskalde hender. Trøtt og uggen også.
 
Jeg også. Frosten knuger seg inn til beinmargen innimellom, men nesten konstant iskald på hendene!
Frossen inn til hjertesjela fortida, kun dusj som hjelper å få varmen.
Samme her. Veldig frossen til tider og iskalde hender. Trøtt og uggen også.

Godt å høre at der er flere som er frosne, da er jeg ikke alene:D Jeg pleier til vanlig å være ganske varm av meg:rolleyes:
 
Kjenner mer og mer at det stikker/kniper i korsryggen (6+3).
 
Liste over symptomer 10+5
-Fryser mye
-kjempe tørst
-Uvel
-Sliten
-Sover dårlig
-Tisser mye
-Ekstremt såre pupper
:hilarious::hilarious::hilarious:
 
8+1

Kvalm og uggen døgnet rundt
Kaster lett opp om jeg spiser for fort eller for mye
Trøtt og sliten konstant, ingen ork
Veldig ømme pupper og brystvorter
Andpusten og tett i nesa
 
10+1. Kjenner enda ingenting. Skal kanskje bare sette pris på det❤️
 
6+6
Tisser mer og drikker mer
Ømme brystvorter
TRØTT!!!
Vondt i korsryggen
Dårlig søvnkvalitet (pga. rygg og tissing)
Mye drømming
Kort lunte
Uvel dersom det er for lenge mellom måltidene
 
10+1. Kjenner enda ingenting. Skal kanskje bare sette pris på det❤️
@NyPrøver2020 Du får gjerne bytte med meg ei ukes tid så jeg får gjort noe:joyful: Studier til eksempel :hilarious:
 
Back
Topp