Symptomtråd!

Kvalm som fyttikættæ om det går mer enn to timer mellom mat. Men går egentlig greit så lenge jeg passer på å å spise noe jevnlig pluss ta det kuli. Jobb funker ikke nå. Har prøvd. Lyst på frisk frukt og youghurt. Kjøtt og salt mat byr meg direkte i mot. Reagerer ikke på lukt slik som sist gang. Ikke vondt i korsryggen som sist og fryser ikke sånn som sist.
Stive brystvorter hele tida.
Ingen hodepine /hadde sist.
 
Mindre kvalm en dag!:smiley-angelic003
Så ble super sulten. Men samtidig har jeg fått vondt i korsryggen, men klarer å sitte mer normalt. Nå er jeg våken fordi jeg måtte tisse, ellers sover jeg omtrent hele tiden når jeg ikke er på jobb:dead: Skal ha en bachelor ferdig om 3 uker, forstår ikke hvordan det skal gå :banghead: Vært sliten og hatt hodepine +++ siden jeg startet på hormoner :confused: men utslitt siste 1.5 mnd.. sikkert kvalmen og smerten nederst i magen, samt at wooow, jeg legger på meg av alt! (Sluttet med alt av nikotin og nesten koffein da, kan påvirke) men snart må jeg gå uten klær og det skal fortsette i samme tempo som nå :confused013 Og det er så himla verdt det! :D
 
Kvalm, trøtt og bekkenløsning! Hei hvor det går :) Kjenner sterkere på symptomene denne graviditeten enn forrige... Gleder meg til TUL om 2-3 uker
 
Konstant tissetrang! Noen andre?

Kjennes som jeg må tisse hele tiden, til og med etter jeg har vært på do. Noen ganger gir jeg etter og går på do, men ofte kommer det da ingenting eller jeg klarer presse ut 2-3 dråper :bag: Ingen vondt eller ubehag, bare fryktelig irriterende :oops:
 
Kvalm som fyttikættæ om det går mer enn to timer mellom mat. Men går egentlig greit så lenge jeg passer på å å spise noe jevnlig pluss ta det kuli. Jobb funker ikke nå. Har prøvd. Lyst på frisk frukt og youghurt. Kjøtt og salt mat byr meg direkte i mot. Reagerer ikke på lukt slik som sist gang. Ikke vondt i korsryggen som sist og fryser ikke sånn som sist.
Stive brystvorter hele tida.
Ingen hodepine /hadde sist.
Fikk du gutt sist?
 
Mye murringer i går og i dag, føles som menssmerter. Hater det for tenker jo det verste hele tiden, men har heldigvis ikke blødd noe. Og vet jo at det er et vanlig symptom..

Ellers så har jeg fått totalt avsmak på champignon :D
 
Last edited:
Mye som stikker og drar på sidene i underlivet. Snur jeg rundt fort i senga eller hoster hardt hugger det til:confused:
Kjenner det er mye som skjer. Kvalmen er i sjakk, og håper det fortsetter slik. Andpusten som få, hvilepulsen har gått fra 43 til 50:shifty:
8+3
 
Oh yess:) Kunne du se det på symptomene altså?:D Eller noe du kjenner igjen?
Hodevondt! Jeg hadde så stikkende hodepine med førstemann. Har litt hodepine i emning på kveldene nå, og klumpen var stor på TUL, så jeg har mine mistanker om en gutt denne gangen :)
 
Da får jeg også gutt:). Min var 1,5 7+6 . TUL mente at jeg var 8+3.
Hehe, det gjenstår å se! ☺️ Skal du ha flere TUL? Jeg skal 21.05. Han så kjønnet da jeg var hos ham 11+? Sist. Tipper han ser noe nå også. Også får jeg svar fra NIPT-testen :)
 
Mine mest fremtredende symptomer er: Trøtt og til tider utmattet, hodepine, andpusten, uvelhet og kvalme.
 
Har ingen andre symptomer enn at jeg er sykt oppblåst om kvelden!
 
Back
Topp