Symptomtråd!

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Altså, jeg koser meg så fælt med ny termingruppe jeg, så jeg bare fyrer løs med tråder! Håper vi blir en aktiv og god gjeng her inne ❤

Fyr løs med dine symptomer, manglende symptomer, klaging over symtpomer - hva som helst :joyful:
 
Enig, koselig med ny gruppe og nye tråder!

4+2 her, snegler seg avgårde!

Murringer, ømme bryster, ekstremt tørst, sulten og utrolig sliten er symptomene her hittil.

Har også slitt skikkelig med søvnen, våkner 2 for å tisse, og etter det klarer jeg ikke sove igjen.. Føler meg skikkelig teit, kjøpte en slik body pillow i går, men sov mye bedre i natt med den faktisk:D Har liksom ikke klart å finne en god stilling og beina er bare i veien, men hjalp veldig med den puten!

Hva med deg Lykke_lille93?:joyful:
 
Jeg begynte med kvalme idag. Den kommer i bøker. Hvis jeg er sulten blir jeg kvalm, hvis jeg er mett blir jeg kvalm osv. 4+1 idag, og trodde ikke kvalmen kom så fort:p
Ellers har jeg litt murringer her og der. Ligamentsmerter når jeg nyser, hoster eller reiser meg for fort. Føler meg kjempeoppblåst og er fristet til å ta i bruk mammabukser allerede:hilarious:
Er i tillegg trøtt og sliten:wacky:
 
Forresten skikkelig kjipt å være kvalm hjemme hos svigers når jeg ikke kan si det til de:yuck:
De har en bukett med tulipaner stående, og jeg syns de lukter skikkelig fælt:hilarious:
Og upraktisk å jobbe på et legekontor når store deler av jobben består av nærkontakt med pasienter som lukter alt mulig, og kommer med verkende sår osv.:wacky:
 
Her er også kvalmen her i ny og ne, den kommer som hos Kristin90, når jeg er sulten, mett og ellers når det passer den :hilarious: Er også sulten hele tiden, tisser ofte, oppblåst, noe stikk nede i livmorområdet, bekkenet kjennes litt, nesen er effektiv, trøtt og sliten. I dag fikk jeg også "bølger" av svimmelhet :depressed:

Godt å kjenne litt symptomer og at ting skjer i kroppen ❤
 
Glemte helt oppblåst!! Fryktelig oppblåst, vanligvis kan jeg holde inne magen om jeg er opblåst, men nå stikker den ut samme hva :hungover:

Hormonene er også godt i gang, grått av de tåpeligste tingene de siste dagene!:angelic:
 
Glemte helt oppblåst!! Fryktelig oppblåst, vanligvis kan jeg holde inne magen om jeg er opblåst, men nå stikker den ut samme hva :hungover:

Hormonene er også godt i gang, grått av de tåpeligste tingene de siste dagene!:angelic:
Håhå, hormonene ja! Må ikke glemme dem! Jeg klikka på mannen fordi han hadde brukt opp agurken OG paprikaen jeg ville ha til kveldsmat, vurderte sultestreik :hilarious: Gråter også av absolutt alt, tårene sitter såå lett!
 
4+0 i dag, men ingen andre symptomer enn litt murringer. Med førstemann ble jeg kvalm en uke etter unnfangelse og var det de tre første månedene, så synes det er litt rart at jeg ikke kjenner noe til det nå. Men håper selvfølgelig jeg slipper det:hilarious:
 
Glemte helt oppblåst!! Fryktelig oppblåst, vanligvis kan jeg holde inne magen om jeg er opblåst, men nå stikker den ut samme hva :hungover:

Hormonene er også godt i gang, grått av de tåpeligste tingene de siste dagene!:angelic:
Håhå, hormonene ja! Må ikke glemme dem! Jeg klikka på mannen fordi han hadde brukt opp agurken OG paprikaen jeg ville ha til kveldsmat, vurderte sultestreik :hilarious: Gråter også av absolutt alt, tårene sitter såå lett!
Hormonell ja:hilarious: og surrete:p
Jeg kjeftet 4-åringen huden full igår fordi jeg trodde hun hadde gjemt limen jeg trengte til middagen. Viste seg at jeg hadde lagt den tilbake i kjøleskapet. Fant den etter en halvtime med leting og kjefting:facepalm: gråt når jeg innså at jeg hadde kjeftet så mye på ungen uten grunn:oops:
Beklaget meg veldig da❤️
 
4+0 i dag, men ingen andre symptomer enn litt murringer. Med førstemann ble jeg kvalm en uke etter unnfangelse og var det de tre første månedene, så synes det er litt rart at jeg ikke kjenner noe til det nå. Men håper selvfølgelig jeg slipper det:hilarious:
Helt greit å slippe kvalmen:hilarious: men da blir man bekymret igjen:rolleyes:
 
Noen tips angående ekstrem tørste! På dagen er det jo greit nok, men våkner hver time på natten av at halsen snurper seg igjen og det er totalt ørken:spitoutdummy: prøvde til og med Gatorade i går, men hjalp egentlig ikke mye.
 
Jeg elsker symptomene altså, men den leamusen på øyet som har vært kronisk nå siden helga kan godt ta seg ei bolle :hilarious:
 
Noen tips angående ekstrem tørste! På dagen er det jo greit nok, men våkner hver time på natten av at halsen snurper seg igjen og det er totalt ørken:spitoutdummy: prøvde til og med Gatorade i går, men hjalp egentlig ikke mye.
Det hørtes helt fryktelig irriterende ut! :yuck: Merker du det på at du må like mye på do i forhold til hvor mye du drikker? Drikker du nok om dagen? Kan jo høres ut som kroppen er ganske dehydrert!
 
Det hørtes helt fryktelig irriterende ut! :yuck: Merker du det på at du må like mye på do i forhold til hvor mye du drikker? Drikker du nok om dagen? Kan jo høres ut som kroppen er ganske dehydrert!

Drikker mellom 3 og 4 liter på dagen, og rundt 1 liter på natten :hungover: Før graviditet drakk jeg rundt 2 i løpet av en dag.

Tisser ofte, men føler egentlig jeg drikker mer enn jeg tisser. Men veide meg i går og veide 1 kg mindre, så alt kommer nok ut :hilarious: Føler meg egentlig ikke dehydrert, utenom tørst, og tisser helt gjennomsiktig. Men hendene er veldig rynkete, så er nok ganske dehydrert!
 
Drikker mellom 3 og 4 liter på dagen, og rundt 1 liter på natten :hungover: Før graviditet drakk jeg rundt 2 i løpet av en dag.

Tisser ofte, men føler egentlig jeg drikker mer enn jeg tisser. Men veide meg i går og veide 1 kg mindre, så alt kommer nok ut :hilarious: Føler meg egentlig ikke dehydrert, utenom tørst, og tisser helt gjennomsiktig. Men hendene er veldig rynkete, så er nok ganske dehydrert!
Høres jo ikke heelt greit ut, stressende for deg! Kanskje ta kontakt med lege, få tatt noen blodprøver for å se etter mangler? :)
 
Høres jo ikke heelt greit ut, stressende for deg! Kanskje ta kontakt med lege, få tatt noen blodprøver for å se etter mangler? :)

Ja, tenkte å høre med legen min neste gang jeg er der! Men tok blodprøve i starten av mars, alt var fint. Og tørsten kom først etter jeg ble gravid, så tror det har sammemheng!
 
Ja, tenkte å høre med legen min neste gang jeg er der! Men tok blodprøve i starten av mars, alt var fint. Og tørsten kom først etter jeg ble gravid, så tror det har sammemheng!
Man får vel ofte høre at som gravid er det meste normalt! :hilarious: Håper det ordner seg for deg i alle fall, at det kanskje kan bli litt bedre for deg :shy:
 
Man får vel ofte høre at som gravid er det meste normalt! :hilarious: Håper det ordner seg for deg i alle fall, at det kanskje kan bli litt bedre for deg :shy:

Bedre nå faktisk! Måtte tisse sånn bokstavelig talt hvert 10 min i går kveld. Føler kroppen min fikk litt hormonsjokk, for var skikkelig pløsete og oppblåst, alt vannet jeg drakk gikk liksom bare til å lage meg hoven :rolleyes: Men alt det ekstra vannet slapp i går, og nå føler jeg meg mer normal tørst

Testene blir fremdeles sterkere, og puppene blir vondere for hver dag som går:hungry:
 
Back
Topp