Symptomtråd!

Jeg er mest svimmel, sliten, oppblåst og vondt i magen og sover dårlig. Murringene har heldigvis blitt svakere. Er 5+6. Noen andre som har fått jernmangel?
 
Glemte helt oppblåst!! Fryktelig oppblåst, vanligvis kan jeg holde inne magen om jeg er opblåst, men nå stikker den ut samme hva :hungover:

Hormonene er også godt i gang, grått av de tåpeligste tingene de siste dagene!:angelic:


Er også veldig oppblåst. Kjøpte meg gravidbukser i helgen og det hjalp på
 
Her startet det med ømme bryst, veldig trøtt og vond smak i munnen.. Positiv test 2 dager før mens.. Tisser en del nå, ekstremt trøtt (gjesper konstant):) veldig trang til å spise hele tiden, blir som nevnt over her - kvalm ved sultxsmile5
 
Har enda ingenting her, så gleder meg til UL på fredag. Bare for å se at jeg enda er gravid. Rart med det, blir aldri fornøyd uansett lite eller for mye symptomer .
 
Er det flere som er veldig sentimentale om dagen? Gråter for den minste ting og fyrer meg opp over alt.. Kjenner det kan bli vanskelig på jobb fremover så lenge ingen vet noe :sex
 
Er det flere som er veldig sentimentale om dagen? Gråter for den minste ting og fyrer meg opp over alt.. Kjenner det kan bli vanskelig på jobb fremover så lenge ingen vet noe :sex
Kan nok melde meg på her! :hilarious: Litt mer hissig enn vanlig, men gråter også av ALT! Mannen kom hjem med snickers-is til meg i dag og jeg begynte grine med en gang! :hilarious:
 
Kan nok melde meg på her! :hilarious: Litt mer hissig enn vanlig, men gråter også av ALT! Mannen kom hjem med snickers-is til meg i dag og jeg begynte grine med en gang! :hilarious:
Enda godt *ler*... Jeg var ikke sånn med vesla, så dette er veldig nytt... Hihi jeg fikk derimot en voldsom gråteperiode da hun ble født, sånn overveldende kjærlighets følelse <3 Så dette kan jo bli spennende når vi starter første mnd ;)
 
Er det flere som er veldig sentimentale om dagen? Gråter for den minste ting og fyrer meg opp over alt.. Kjenner det kan bli vanskelig på jobb fremover så lenge ingen vet noe :sex
Ja! Jeg gråt fordi jeg fant en fin sang idag:hilarious:
 
Altså, jeg lurer litt på om kroppen min bare fortsetter der den slapp for snart tre år siden. Føler symptomene er mer tredje enn første trimester da jeg blir andpusten av å gå fra kjellern og opp til 2 etg, er oppblåst nok til å ta ibruk mammabukser strukket til uke 40 med god samvittighet, og såpass lei av å være gravid allerede at det er en vits :wacky: Håper hjernen plasserer meg i denne graviditeten, ikke den forrige, snart! :p
 
Har enda ingenting her, så gleder meg til UL på fredag. Bare for å se at jeg enda er gravid. Rart med det, blir aldri fornøyd uansett lite eller for mye symptomer .

Skjønner godt at du gjerne vil ha tegn på at du er gravid! Det er jo litt beroligende også. Men det er også like vanlig å ikke kjenne noe, sånn var det for meg sist :) Gleder meg til å høre om fredagens UL ❤
 
3+6 men ser mer ut som uke 20 :hilarious: Herreguuuuud så oppblåst jeg er :hungover:
 
Skjønner godt at du gjerne vil ha tegn på at du er gravid! Det er jo litt beroligende også. Men det er også like vanlig å ikke kjenne noe, sånn var det for meg sist :) Gleder meg til å høre om fredagens UL ❤
Gleder meg også❤️Håper du nyter litt om dagene, uansett mye tanker ❤️
 
Back
Topp