Symptomtråd

Huff, hørtes ikke godt ut. Jeg har hatt kink i nakken før, hvor det har låst seg helt. Forferdelig vondt, unner ingen det.
Veldig bra at du fikk time i helgen, godt å få tatt tak i slikt med en gang.
Jeg skal jo til legen og ul på onsdag, tenkte å hørre med henne da hva hun tenker. Dette er privat da, så jeg må vel nok uansett kontakte fastlegen etterhvert for videre henvisning til fysioterapi evt kiropraktor.
Tror det er lurt!
Er som onskedrom sier, er en stund til babyen kommer og greit å ordne vondter underveis :happy:

Tror det er lurt!
Er som onskedrom sier, er en stund til babyen kommer og greit å ordne vondter underveis :happy:
Så sant så sant, er jo fortsatt en god del måneder igjen ja [emoji1]

Livmora har strekt og kost seg skikkelig i helgen. Og er tidvis veldig vondt i symfysen... ellers ingen symptomer annet enn tunge Bryst og ømme når jeg poker på de:) jo kunne sovet døgnet rundt da

5+2 i dag. Har frysi hver kveld siden EL, og har tydlig forhøyet kroppstemperatur. Litt kvalm om kveldene, stikker og klyper inni magen om dagen. Veldig trøtt og må tisse hele tiden. Temperamentet har definitivt sitt bedre dager :grumpy: Blir og så veldig fort andpusten, bare av å gå opp en trapp liksom. Og så den luktesansen da... alt lukter så sterkt.
Sliter litt med ryggen fra før, så vet ikke om det er de vanlige ryggplagene eller svangerskapet som påvirker.

I dag ble jeg plutselig kvalm og svimmel. Ikke kjekt når jeg bruker mye av arbeidsdagen nær andre mennesker. Har dere tips om hvordan man kan minimere plagene av kvalme og svimmelhet?

Hehe, ja det er vel en god forberedelse [emoji6] Slet også med å våkne tidlig pga dobesøk forrige uke, men nå har det gått over.. Det er så rart for jeg har ikke noen symptomer så det er vanskelig å tro at jeg faktisk er gravid [emoji87]

Jeg er litt av det samme. Omtrent ingen symptomer i dag og i går...

ooouh... begynt å få heftig kvalme på formiddagen. Så i dag hadde jeg med meg en liten boks med syltet ingefær på jobb [emoji23][emoji23] Det hjalp! [emoji16]

I dag testet jeg sea band og preggie pops fra usa. Vet ikke hva som hjalp, haha, men noe var det (evnt placeboeffekten) [emoji4]

Kvalmen min startet allerede i uke 4, men fra uke 7 har jeg nesten ikke hatt symptomer. Bare ømme bryster og stiv korsrygg. Synes det er veldig merkelig. Men jeg merker veldig godt at kroppen min ikke tåler noe form for stress. Da får jeg hodepine, blir svimmel og kaster opp. Må virkelig lære meg å ikke stresse på jobb.

Jeg er litt av det samme. Omtrent ingen symptomer i dag og i går...

Det er så rart! Akkurat nå kom det som kjennes ut som mensensmerter.. Pleier å gi seg etterhvert men ellers er formen fin [emoji846] Kjenner mere på sulten da, er sulten hele tiden [emoji85]

Fikk kjenne på morgenkvalmen idag men det varte ikke så lenge heldigvis og null oppkast [emoji4] men sliter med dårlig matlyst.. ikke at det gjør noe at jeg spiser mindre en periode da [emoji23]

Er 4 uker + 5 dager. Einaste "sikre" symptom var veldig ømme brystvorter. Men også veldig trøtt, men det trudde eg var fordi eg var seint oppe i helga.

Noen andre som er fryktelig tørste? Jeg våkner hver natt å må drikke vann, veldig tørr i munnen... Men drikker 2-3 l til dagen...

Ingen symptomer, men har en del press nede noen tak innimellom... syns det virker skummelt.. er 6+4 ifølge første dag siste mens

Noen andre som er fryktelig tørste? Jeg våkner hver natt å må drikke vann, veldig tørr i munnen... Men drikker 2-3 l til dagen...
Jupp, veldig tørst jeg også. Spesielt om ettermiddagen som passer dårlig ift å tisse om natta [emoji23] Må bli flinkere til å drikke mer ila dagen, tror jeg.

Back
Topp