Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med min første hadde jeg ingen symptomer. Foruten at jeg kun ville ha ostepop. Magen kom ikke før jeg var litt over 12 uker. Nå er jeg 6+1 [emoji173] og syns jeg har veldig oppblåst mage [emoji15] og en voldsom matlyst, uten at jeg legger på meg. Ikke er jeg så glad i sjokolade heller, men merkelig nok så er det veldig godt nå[emoji12]Oi, har du fått mage allerede?
Håper jeg slipper unna kvalmen, men vet min mor var dårlig med oss søsken og de sies at din første graviditet ligner din mors, så det skal bli spennende å se.. [emoji846]
Oi, har du fått mage allerede?
Håper jeg slipper unna kvalmen, men vet min mor var dårlig med oss søsken og de sies at din første graviditet ligner din mors, så det skal bli spennende å se.. [emoji846]

Med min første hadde jeg ingen symptomer. Foruten at jeg kun ville ha ostepop. Magen kom ikke før jeg var litt over 12 uker. Nå er jeg 6+1 [emoji173] og syns jeg har veldig oppblåst mage [emoji15] og en voldsom matlyst, uten at jeg legger på meg. Ikke er jeg så glad i sjokolade heller, men merkelig nok så er det veldig godt nå[emoji12]
Mage ja, det begynner å bli vanskelig å skule siden jeg er så oppblåst. hehe.
Ser ut som jeg har lagt på meg 10 kg på magen, men det er visst vanlig det å. har ikke gått opp et gram, så er veldig merkelig egentlig. Jeg er jo ganske kraftig fra før men har det ganske jevnt fordelt, men nå har det bare poppa ut!!!
Vis vedlegget 218927
hehe, takk.. Jeg føler meg bare kjempe oppblåst.. til vanlig går magen rett ned, så det ser faktisk ut som jeg har gått opp 10 kg.. Blir vanskelig å skule dette når svigermor kommer etterpå.. Må ha biffen min ihjel grillet og en stor tunika av et slag haha..Så fin du er da [emoji7] Gleder meg til jeg begynner å få mage også [emoji4] Føler meg oppblåst til tider men ikke hele tiden.. Aner ikke om jeg har lagt på meg heller, vi har ikke vekt hjemme [emoji23]
Cravings har jeg hatt siden førstemann og han er 19 mnd nå[emoji23]. Det ga seg liksom ikke helt. Men denne gangen er det ikke ostepop [emoji23][emoji23]Kan ikke si at jeg har antydning til mage enda nei, og ikke har jeg helt flat mage fra før heller uten at jeg er overvektig. Er ikke særlig høy av meg så dette blir spennende [emoji4] Håper jeg ikke får cravings på søtsaker [emoji87] Hvor lenge varte det til deg da?
Cravings har jeg hatt siden førstemann og han er 19 mnd nå[emoji23]. Det ga seg liksom ikke helt. Men denne gangen er det ikke ostepop [emoji23][emoji23]
Jeg spiser bare det jeg har lyst på, har enda ikke lagt noe på meg. Med første gikk jeg opp 6 eller 7 kilo tror jeg. Han kom 1 mnd før tiden og veide 2235 g
hehe, takk.. Jeg føler meg bare kjempe oppblåst.. til vanlig går magen rett ned, så det ser faktisk ut som jeg har gått opp 10 kg.. Blir vanskelig å skule dette når svigermor kommer etterpå.. Må ha biffen min ihjel grillet og en stor tunika av et slag haha..
Nei. Vi vil vente til etter tul 28.02 HeheDere har ikke fortalt noen om det enda? [emoji846]
Nei han var ganske liten. Men idag er han perfekt på kurven og spretter rundt. En skikkelig sjarmørOi, da var han ikke stor [emoji846] Har ikke peiling på vekten min for vi eier ikke vekt her hjemme [emoji85] Men spiser også det jeg vil ha men varier veldig og sørger for å få i meg grøntHar ikke vært borti potetgull siden jeg testet positivt , men i dag kjenner jeg at skruer hadde vært godt [emoji23]
Nei. Vi vil vente til etter tul 28.02 Hehe
Nei han var ganske liten. Men idag er han perfekt på kurven og spretter rundt. En skikkelig sjarmør
Svigermor er den eneste som vet, hun fikk vite det på morsdagen fordi hun har mast om at hun vil bli farmor [emoji16] Resten av familien får vite det etter tul og venner noen uker senere tenker vi [emoji846] Syns det er vanskelig å holde seg da, har lyst til å fortelle det i dag helst! [emoji28]
Klarer nesten ikke å vente haha. Og nå skal svigermor ha bursdagsselskap til helgen med snitter så sier ho, du liker jo roastbeef, spekeskinke og brie, skal vi ta det da?? Jeg liker godt karbonade å jeg sa jeg haha lol.
Hei! Hører til her inne, men har ikke "offisielt meldt meg inn"[emoji12] Venter til TUL! MEN må spørre dere, flere som har en del murringer? Det er ikke vondt, men kjenner murringer og at det skjer mye nederst i magen. Kjennes ut som skambeinet strekkes liksom. Er 4+3 idag og dette er tredjemann.
Jo, hadde mulig det[emoji12] Husker egentlig ikke. Hehe.Har også mensenmurring fra tid og annen. Noen ganger ganske sterke og andre ganger svakere [emoji846] Det er nok livmoren som strekker seg og forbereder seg. Hadde du ikke det med dine to første? [emoji846]