Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det ikke nå men hadde det med han forrige. Er veldig ubehageligFår skikkelig hjertebank i noen sekunder, hjertet bare hamrer i vei. På utsiden kjennes det ut som! Skikkelig ekkelt [emoji33] noen andre som har opplevd det? Fått det noen få ganger siden jeg ble gravid
Det er så ubehagelig. Håper du ikke blir mye plaget.Blodtrykksfall? Hm..
Holdt på å gå i bakken med poden i armene i sted. Var litt skummeltDet er så ubehagelig. Håper du ikke blir mye plaget.
Har det sånn hver dag...Har fryst så å si hver dag siden jeg testet positivt, sitter med to ullpledd og 3 lag med sokker.. Er til vanlig varm av meg [emoji15] Andre som har opplevd det samme?
Har forresten prøvd å sende deg mldHoldt på å gå i bakken med poden i armene i sted. Var litt skummelt![]()

Har det sånn hver dag...
5+2 i dag. Har vært iskald i en uke nå Hehe.Litt godt å vite at det ikke er bare meg [emoji846] Hvor langt er du på vei?
Har det jeg å. Når jeg sitter i sofan på kvelden og drar beinet mot siden på en måte så smeller det bak i ryggen. Var verre for noen dager siden men nå har jeg vært flink til å gå en tur hver dag For å myke opp littNoen andre som har antydninger til ømhet/ litt vondt nedenfor korsryggen? Har begynt så smått her hos meg de 2 siste dagene, starter på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Kjenner stikninger når jeg bøyer meg etc. Noen som aner hva det kan være? Starten på bekkenlåsning?
Har det jeg også, men kun på høyre side. Slet masse forrige svangerskap, så liker ikke at jeg kjenner det allerede [emoji54]Noen andre som har antydninger til ømhet/ litt vondt nedenfor korsryggen? Har begynt så smått her hos meg de 2 siste dagene, starter på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Kjenner stikninger når jeg bøyer meg etc. Noen som aner hva det kan være? Starten på bekkenlåsning?
Har det jeg å. Når jeg sitter i sofan på kvelden og drar beinet mot siden på en måte så smeller det bak i ryggen. Var verre for noen dager siden men nå har jeg vært flink til å gå en tur hver dag For å myke opp litt![]()
Har det jeg også, men kun på høyre side. Slet masse forrige svangerskap, så liker ikke at jeg kjenner det allerede [emoji54]