Symptomtråd

4+0 i dag :) Har allerede mange symptomer!
Murringer, trøtt, svimmel og det sviir i brystene!

Får skikkelig hjertebank i noen sekunder, hjertet bare hamrer i vei. På utsiden kjennes det ut som! Skikkelig ekkelt [emoji33] noen andre som har opplevd det? Fått det noen få ganger siden jeg ble gravid

Er 5+5 i dag i føle legen og denne graviditeten startet likt som forige med å være sliten og føle meg overarbeidet.. Får håpe det ikke varer likelenge som sist :smiley-angelic001

Er det seriøst vanlig å se ut som man er 6 mnd på vei? Er kjempe oppblåst :arghh:

Får skikkelig hjertebank i noen sekunder, hjertet bare hamrer i vei. På utsiden kjennes det ut som! Skikkelig ekkelt [emoji33] noen andre som har opplevd det? Fått det noen få ganger siden jeg ble gravid
Jeg har det ikke nå men hadde det med han forrige. Er veldig ubehagelig :confused:

Har fryst så å si hver dag siden jeg testet positivt, sitter med to ullpledd og 3 lag med sokker.. Er til vanlig varm av meg [emoji15] Andre som har opplevd det samme?

Jeg har plutselig fått en ny superkraft i luktesansen min. I dag erfarte jeg at det ikke er en god ide å sjekke Minis bleier ved å lukte lenger

Noen andre som har antydninger til ømhet/ litt vondt nedenfor korsryggen? Har begynt så smått her hos meg de 2 siste dagene, starter på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Kjenner stikninger når jeg bøyer meg etc. Noen som aner hva det kan være? Starten på bekkenlåsning?

Noen andre som har antydninger til ømhet/ litt vondt nedenfor korsryggen? Har begynt så smått her hos meg de 2 siste dagene, starter på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Kjenner stikninger når jeg bøyer meg etc. Noen som aner hva det kan være? Starten på bekkenlåsning?
Har det jeg å. Når jeg sitter i sofan på kvelden og drar beinet mot siden på en måte så smeller det bak i ryggen. Var verre for noen dager siden men nå har jeg vært flink til å gå en tur hver dag For å myke opp litt :)

Har det jeg også, men kun på høyre side. Slet masse forrige svangerskap, så liker ikke at jeg kjenner det allerede [emoji54]

Har det jeg å. Når jeg sitter i sofan på kvelden og drar beinet mot siden på en måte så smeller det bak i ryggen. Var verre for noen dager siden men nå har jeg vært flink til å gå en tur hver dag For å myke opp litt :)

Jeg går en del turer hver dag pga. hunden, og prøver å gå i variert terreng for å mykne opp litt. Første gang jeg er gravid, så ble litt sjokka at jeg skulle kjenne noe til dette så tidlig!
emoji54.png
Håper det går seg til etterhvert.

Har det jeg også, men kun på høyre side. Slet masse forrige svangerskap, så liker ikke at jeg kjenner det allerede [emoji54]

Huff, hørtes ikke godt ut. Er det noen spesielle øvelser som hjelper? Evt. fysio?
Jeg kjenner det mest på venstre side, stikker til når jeg skal bøye meg, ta på bukse o.l.
I dag kjente jeg det allerede nå i morges.

Back
Topp