Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere enn meg som føler at de spiser heeele tiden eller? [emoji33] huffameg, dette er ikke bra... [emoji14]
Ja!![emoji16]Er det flere enn meg som føler at de spiser heeele tiden eller? [emoji33] huffameg, dette er ikke bra... [emoji14]
Jupp. Sulten som en ulvspiser dom om jeg aldri har sett mat før. Prøve å spise sunnest mulig i allefall
![]()
Ja!![emoji16]
Jeg er egentlig bare sulten jeg. Fyser ikke noe spesielt på godis liksom, bare mat [emoji23]Bra vi er flere [emoji2] ikke bestandig like enkelt å spise sunt heller, utrolig fysen på søtsaker [emoji15]
Jeg har samme problem, og heller ikke vektøkning. Tror det er vanlig. Oppnlåst. Og at musklene slapper av pga hormoner så alt tyter.Jeg merker at buksene begynner å bli trange. Tror jeg er 5+3. Har ikke hatt noen vektøkning. Er ikke det litt tidlig?
Haha "alt tyter" [emoji23] graviditet er en vakker ting [emoji23]Jeg har samme problem, og heller ikke vektøkning. Tror det er vanlig. Oppnlåst. Og at musklene slapper av pga hormoner så alt tyter.
Hahaha, ja. Blir heldigvis bedre i noen uker før man blir hval [emoji23][emoji7]Haha "alt tyter" [emoji23] graviditet er en vakker ting [emoji23]
Haha ja! Skjønner ikke de som snakker om gløden gravide har! Stemmer ikke med meg [emoji23]Hahaha, ja. Blir heldigvis bedre i noen uker før man blir hval [emoji23][emoji7]
Den gløden fant ikke meg sist, tror den kommer til å streve denne gangen også [emoji23]Haha ja! Skjønner ikke de som snakker om gløden gravide har! Stemmer ikke med meg [emoji23]