Symptomtråd

Jeg er ganske trøtt, og plutselig blitt så hard i magen. Og kjenner en god del stikkinger på venstre side i underlivet.

Var bittelitt kvalm til morran, men gikk over så fort jeg fikk spist :) ellers så virker det ut som om magen har begynt å vokse alt:P eller så er jeg veldig oppblåst :P

Jeg som vanligvis brekker meg av snusboksen til mannen syns plutselig det var den mest himmelske lukten jeg hadde luktet på år og dag i går [emoji23]

...og rett før kl 11 i dag kom kvalmen med et brak [emoji23] Skulle aldri ha håpa på det [emoji23] heldigvis ga det seg med litt saft og mat, får se hvordan det bærer i vei videre. Men egentlig litt beroligende også, ettersom jeg ikke føler meg så gravid utenom trøttheten og puppene [emoji14]

Kvalmen, uggen, trøtt, murringene i lysken. Akkurat slik som de to siste graviditetene. Jeg skjønte jeg var gravid før mensen uteble selv om vi ikke planla det. Nå er jo sønnen min bare 7 måneder da, ikke så lenge siden sist graviditet, kroppen kjente nok symptomene raskt denne gangen.

Ble plutselig lammet av trøtthet i ettermiddag! Men ellers bare mensmurringer, stikkinger, økt mengde utflod og sulten hele (!) tiden her :)

Bra vi er flere [emoji2] ikke bestandig like enkelt å spise sunt heller, utrolig fysen på søtsaker [emoji15]
Jeg er egentlig bare sulten jeg. Fyser ikke noe spesielt på godis liksom, bare mat [emoji23]

Jeg merker at buksene begynner å bli trange. Tror jeg er 5+3. Har ikke hatt noen vektøkning. Er ikke det litt tidlig?
Jeg har samme problem, og heller ikke vektøkning. Tror det er vanlig. Oppnlåst. Og at musklene slapper av pga hormoner så alt tyter.

Jeg har visst om graviditeten min litt over en uke nå. Det var ikke planlagt, men likevel velkomment:-)
Jeg fikk mistanke pga "sprengte pupper" i flere uker
Brystene føles også ut som de har vokst. Jeg som et skikkelig b-menneske blir kjempetrøtt tidlig og våkner tidlig. Aldri sovet så godt i mitt liv. Siste uken har jeg fått nye symptomer som klar utflod, enda mer oppblåst og fryser mer enn vanlig. Jeg er nå 6+5 (i følge internett). Ingen kvalme ennå, håper så inderlig den holder seg unna..

Back
Topp