Symptomtråd

haha. Jeg har jo blitt stikki med sprøyter i lang tid - og de eggstokkene ble sinnsykt ømme så eneste jeg hadde lyst til forrige uke var å sparke ham hardt i ballene [emoji23] så tror han setter pris på at jeg har snudd [emoji16][emoji23]

Jeg har nesten ikke symptomer, og får litt noia av det, men jeg vet jo at det er minst like vanlig som å ha symptomer :P

begynt å kjenne stikninger i puppene?!! pluss de har begynt å endre seg alt [emoji848] Skjer det så tidlig??

begynt å kjenne stikninger i puppene?!! pluss de har begynt å endre seg alt [emoji848] Skjer det så tidlig??
Hihi ja! Mannen driver og poker borti de og sliter med å skjule at han virkelig syns det er helt ok altså [emoji23] skinnfellene blåses opp igjen [emoji23]

Jeg har nesten ikke symptomer, og får litt noia av det, men jeg vet jo at det er minst like vanlig som å ha symptomer :p
Ingen symptomer her, bortsett fra iskalde hender og spesielt bein! Hadde ingen symptomer bortsett fra trøtthet sist heller :)

Murringer til og fra, vondt i beina, ømme pupper, kvalme, fryser, sulten hele tiden, humørsyk av en annen verden... :wtf::p

Du mister jo mindre hår mens du er gravid. Ulempen er at du mister det etterpå... Jeg sliter allerede med tynt hår så bruker et hårmiddel jevnlig. Minner meg om at jeg skulle få kjøpt meg proteinpulver igjen...

Du mister jo mindre hår mens du er gravid. Ulempen er at du mister det etterpå... Jeg sliter allerede med tynt hår så bruker et hårmiddel jevnlig. Minner meg om at jeg skulle få kjøpt meg proteinpulver igjen...
Første gang jeg har opplevd. Har tykt hår til vanlig, men nå er det som om at jeg har fått et ekstra løft med fluff [emoji14] etter svangerskapet hadde jeg så tynt og pistrete hår.. det var ikke gøy

tynt hår er undervurdert bekymring. Enkelte dager gjør det meg skikkelig deprimert. Men som sagt, hårmiddel har hjulpet en del så det kan jeg anbefale :) Men når jeg drakk proteinshaker før når jeg trente styrke 4-5 ganger i uka fikk jeg plutselig mye tykkere hår + krøller! Er bare de har slutta å produsere(eller midlertidig tom - men de er tom så LENGE liksom) den typen jeg aller helst vil ha så sliter med å finne erstatning. Så ja til tykkere hår!! [emoji16] Husker folk klaga sist over at 'ekstra hårvekst' kom overalt så bena trengte mer overhøvling enn vanlig.

Back
Topp