Føler slik hele tiden [emoji14] utrolig irriterende men også helt normalt [emoji173]
Ja, heldigvis. Men på meg hugger det til og kjennes ut som noen har piggtråd inni meg avogtil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler slik hele tiden [emoji14] utrolig irriterende men også helt normalt [emoji173]
Ligamentsmerter?Ja, heldigvis. Men på meg hugger det til og kjennes ut som noen har piggtråd inni meg avogtil![]()
Den kåtheten!ligamentsmerter, kvalme, sovner ofte 8/9 på kveldene.. og plutselig sinnsykt kåt![]()
Yess [emoji14] så gøy da!begynt å kjenne stikninger i puppene?!! pluss de har begynt å endre seg alt [emoji848] Skjer det så tidlig??
Hihi ja! Mannen driver og poker borti de og sliter med å skjule at han virkelig syns det er helt ok altså [emoji23] skinnfellene blåses opp igjen [emoji23]begynt å kjenne stikninger i puppene?!! pluss de har begynt å endre seg alt [emoji848] Skjer det så tidlig??
begynt å kjenne stikninger i puppene?!! pluss de har begynt å endre seg alt [emoji848] Skjer det så tidlig??
Ingen symptomer her, bortsett fra iskalde hender og spesielt bein! Hadde ingen symptomer bortsett fra trøtthet sist hellerJeg har nesten ikke symptomer, og får litt noia av det, men jeg vet jo at det er minst like vanlig som å ha symptomer![]()
Første gang jeg har opplevd. Har tykt hår til vanlig, men nå er det som om at jeg har fått et ekstra løft med fluff [emoji14] etter svangerskapet hadde jeg så tynt og pistrete hår.. det var ikke gøyDu mister jo mindre hår mens du er gravid. Ulempen er at du mister det etterpå... Jeg sliter allerede med tynt hår så bruker et hårmiddel jevnlig. Minner meg om at jeg skulle få kjøpt meg proteinpulver igjen...