Symptomtråd

Haha det har jeg og gjort. Sist var det denne: drømte at jeg forsov meg og sendte melding til alle jeg jobber med "forsov meg!!! Er på vei!!!!! kommer så fort jeg kan!!! Midt på natten[emoji23]

Og nå for et par uker siden drømte jeg at jeg hadde fått karakter på en eksamen og sendte melding til kjæresten og mamma "jeg fikk A på siste eksamen!!" Våknet til gratulasjoner og de var så stolt av meg.. jeg ble usikker på hva som var drøm og ekte og sjekket men hadde jo ikke fått karakteren ennå[emoji23] klarte ikke si med en gang at jeg bare hadde drømt det for var så flaut[emoji23] fortalte d til kjæresten noen dager senere han bare lo.. og så håpet jeg innerst inne jeg skulle få A så jeg slapp å si til mamma at "jeg løy visst" hehe men jeg fikk faktisk A så slapp jo å si til henne hvor tullete jeg er for tiden[emoji23]
Hahahahaha. Ler så høyt at samboeren sender meg bekymrede blikk her :joyful: bra å høre at det er flere som er like tullete her ❤

Slik er mine symptomer også, 4+3 i dag [emoji4] har aldri opplevd at sjokolade har smakt rart, men det gjorde den altså i går [emoji14]
hehe! :p Her fikk jeg servert brødskive med speilegg av samboer, og måtte spørre om han hadde tatt på kanel :wacky: Ble bare ett bitt av den for å si det sånn..:p

4+4
Blodtrykksfall/hjertebank, svimmel, fort andpusten, halsbrann, lite matlyst, strekk i lysken/korsryggen, støt i brystene og tett i nesa. Er forkjøla og, så hjelper nok ikke på nesa mi, men fy søren, godt ikke otrivin er på nei-lista til gravide :p jeg får bare bli avhengig av nesespray igjen, jeg har klart å slutte før så :p

9ffd7eff60f3dfb9b563a35f574850c6.jpg

Hm.. kaffe smakte godt i dag og [emoji846]

Kjenner at kvalmen fremtrer mer for hver dag som går. Håper det er et godt tegn denne gang [emoji173]

Trøtt døgnet rundt... Ikke våken uansett hvor mye jeg sover. Venter på kvalmen som ligger på lur, kjennern ligger og venter på å stikke fram fingern sin.. [emoji12]

Jeg har vært skikkelig kvalm i to uker, er trøtt hele dagen, ømme bryster, murringer nederst i magen, hodepine, svimmelhet, veldig oppblåst i magen. Føler meg generelt i dårlig form :/ Kjenner det kommer til å bli noen tunge uker framover, selv om jeg prøver å være positiv.

Litt småuggen nå. Vet ikke helt om det er kvalme relatert spire i magen, eller fordi jeg spiste for mye til frokost.. har en tendens til å overdrive hotellfrokost :/

Jeg har vært skikkelig kvalm i to uker, er trøtt hele dagen, ømme bryster, murringer nederst i magen, hodepine, svimmelhet, veldig oppblåst i magen. Føler meg generelt i dårlig form :/ Kjenner det kommer til å bli noen tunge uker framover, selv om jeg prøver å være positiv.
Det går over snart. Iallefall den ekstreme trøttheten [emoji16]

Jeg opplevde å blø pittelitt i går etter en lang fjelltur. I dag hadde utfloden litt farge:-( Noen som har opplevd liknende?

Jeg opplevde å blø pittelitt i går etter en lang fjelltur. I dag hadde utfloden litt farge:-( Noen som har opplevd liknende?
Er nok bare skjøre årer tenker jeg og ufarlig <3 hadde det slik etter samleie med første. Spottet et par dager etter. Du har ingen smerter forbundet med dette?

Er nok bare skjøre årer tenker jeg og ufarlig <3 hadde det slik etter samleie med første. Spottet et par dager etter. Du har ingen smerter forbundet med dette?
Nei, heldigvis ingen smerter:-) Man blir virkelig påminnet hvor skjørt det er. Er 5+0 i dag, så 7 uker til med redsel for å miste.

Last edited:
Det er jo helt normalt at symptomer kommer og går også, så skjønner ikke hvorfor jeg er så nervøs [emoji14]
Var Alltid sånn før ul. Alltid. Husker jeg drømte at jeg våknet til blod og dårlige nyheter. Tror vi bare er programmert sånn, til å tro det verste

Men gikk igjennom sist svangerskap uten plager eller symptom. Eneste var at jeg kunne lukte ting igjen. Så ville tatt det med ro, jeg ;)

Jeg har fått metallsmak i munnen som bare blir værre når jeg er sulten. Og så har jeg fått igjen den fine med å ikke sove på natta som jeg hadde i mott første svangerskap, så dette blir tungt om det fortsetter. Blir jo såå trøtt

Ligamentsmerter og kvalme siste 4 dager. Er 4+6 i dag. Før jeg fikk pos test synes jeg ting luktet ammoniakk. Både mat og frisk luft. Det har gått over nå.

Back
Topp