Symptomtråd

Uff ja, skjønner det veldig godt! Får håpe plagene roer seg ned sånn at du får litt pause før fødselen. Men det er heldigvis ikke lenge igjen uansett :D

Ja, når jeg tenker på at det faktisk nærmer seg, og om 1 uke og 2 dager er hun ikke prematur lengre, da får jeg skikkelig sug i magen!! :-D
Spesielt når jeg tenker på at førstemann kom i uke 37+2! :-P
Tenk at vi snart har skattene våre her! :-)

Ja, når jeg tenker på at det faktisk nærmer seg, og om 1 uke og 2 dager er hun ikke prematur lengre, da får jeg skikkelig sug i magen!! :-D
Spesielt når jeg tenker på at førstemann kom i uke 37+2! :-P
Tenk at vi snart har skattene våre her! :-)
Jaaaaa! Det er helt fantastisk å tenke på :D vi er såååå heldig!

Nedpresset blir bare verre og verre. Har fått noen en og annen vond kynner. Men ingenting å skryte av. Nå er der heldigvis ikke lenge til januar og da kan han bare komme.

Skumleste til nå er beskjeden i dag om at hodet er festet :-( Vil helst vente til januar!!

Er absolutt ikke sånn at jeg må føde med en gang bare fordi hodet er festet!
Men med tanke på at dette ikke er første barnet og at første jenta mi ble født i dag (!!!) i forhold til termin så forholder jeg meg en smule pessimistisk i forhold til å knipe til januar :-P

Er absolutt ikke sånn at jeg må føde med en gang bare fordi hodet er festet!
Men med tanke på at dette ikke er første barnet og at første jenta mi ble født i dag (!!!) i forhold til termin så forholder jeg meg en smule pessimistisk i forhold til å knipe til januar :-P
Da skjønner jeg du tenker sånn:) Jeg hadde også kjent på det om jeg gikk over det jeg gjorde med førstemann. :)

Mener på jeg har lest en plass at hode nødvendigvis ikke fester seg om en har født flere ganger, men vet ikke om det stemmer da.

Jeg har hatt masse og tildels ganske ubehagelige kynnere i dag etter at jeg gjorde meg ferdig med julegavene. Såpass ille at jeg har vurdert å ringe fødeavdelingen. Rimelig irritert på meg selv som presset meg sånn, er bare 34+3 i dag.

Nå har det begynt å skje litt mer her og..! Har hatt kynnere, tidvis vonde, siden uke 23, men nå er de oftere, vondere og lenger. Kan vel beskrives som type menssmerter.. Men ikke regelmessige da:)
Det stikker noe vanvittig i tissen om dagen, og magen som har vært treg siden starten av svangerskapet, har plutselig blitt mye mer "aktiv":p

Regner ikke med at noe skjer med det første, men morsomt at jeg kjenner kroppen forbereder seg, selv om det er ubehagelig og slitsomt:)

Noen andre som har den tykke melkeaktige/lotion utfloden? Er det slimproppen? Hadde det for noen dager siden også da :p men magen har vært hard i hele dag omtrent og mye nedpress.

Noen andre som har den tykke melkeaktige/lotion utfloden? Er det slimproppen? Hadde det for noen dager siden også da :p men magen har vært hard i hele dag omtrent og mye nedpress.
Ja, får det innimellom nå. Ikke hver dag. Veksler med så tynt flytende at det kunne vært fostervann. Men har lest at det er utflod :p

Modningsrier, veldig mye stikking og pressing nederst i underlivet pga nedpress, kynnere, fått endel vann i kroppen. Masse utflod, men det har jeg hatt så å si siden positiv test.35+5 :)

Au, masse nedpress i natt. Tror magen har vært steinhard fra jeg la meg til nå. Våknet mange ganger av den. Vondt i skorsryggen også, så spørs om det er noe som modnes.. :p

Back
Topp