Symptomtråd

Dere som har hatt vondt i flere uker uten rier, sterke kynnere/maserier, hvilke gode råd har dere for å takle disse i flere dager?

varm dusj (om du ikke har badekar -vameflaske)

Jeg begynnte å dra på svømme hallen,, funka helt rått og bare flyte i vannet!

Eller prøv å ligg å slapp av med meditasjon
 
Hjelpes i går var det alt mellom himmel og jord med smerter og ned press, poden sparket fra seg og ville virkelig ut.

I dag er alle smerter kynner også borte, poden ligger og flyter inni magen og koser seg. og virker som han har ombestemt seg helt.
ingen bekken, nakke,korsrygg smerter....litt sånn stille før stpormen følelese. kanskje litt skuffa også;/
 
varm dusj (om du ikke har badekar -vameflaske)

Jeg begynnte å dra på svømme hallen,, funka helt rått og bare flyte i vannet!

Eller prøv å ligg å slapp av med meditasjon
Badekar er virkelig høyt på ønskelista her! Men badet vi har i dag er ikke stort nok for det. Vi har stort ønske om å fikse opp kjelleretasjen til ekstra soverom, bak gang, stort bad med vaskerom og innvendig bod. Der SKAL jeg ha badekar! :D
 
Badekar er virkelig høyt på ønskelista her! Men badet vi har i dag er ikke stort nok for det. Vi har stort ønske om å fikse opp kjelleretasjen til ekstra soverom, bak gang, stort bad med vaskerom og innvendig bod. Der SKAL jeg ha badekar! :D

Haha har ikke hatt badekar siden jeg flytta hjemmenfra for 16 år siden. Nå leter vi etter småbruk, og eneste kriterie jeg har for selve huset er at det er badekar eller at det blir badekar der når vi flytter inn!

Gud som jeg savner badekar;)
 
Noen her som våkner om natta å er kvalme ? Er 3 natta nå med at jeg våkner å er utrolig kvalm ... Hva kan dette ha seg tro ? :p
 
Noen her som våkner om natta å er kvalme ? Er 3 natta nå med at jeg våkner å er utrolig kvalm ... Hva kan dette ha seg tro ? :p

Beklager å skuffe deg men det har jeg hatt i ei uke nå.. Virker som halsbrann har endra seg til kvalme...
De siste 2 dagene har jeg hvært kvalm hele tiden omtrent :-(
 
Back
Topp