Symptomtråd

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Tenkte kanskje vi skulle ha en symptomtråd, siden mangen av oss her nærmer oss fødsel med stormskritt og det er jo såååå spennende å følge med på alle sammen!
Mine symptomer for tiden er sterke kynnere med mensmurringer, stikking nedover underlivet, av og til kjennes ut som røsking i mormunnen(?), hovne pupper har kommet tilbake for fullt, lekker mer og mer fra spesielt venstre puppen :p begynt å få melkeaktig utflod (leste på appen at det var vanlig nå), sover masse, hoven i tissen og fått deeeen bollemusen :p verker i korsryggen, småkvalm til tider, plutselig masse luft i magen og løsere avføring, må av og til flyge på do :p
Kan slenge med at jeg er 37+1 i dag :)
 
Last edited:
Såpass ja!!

Her er jeg bare gravid :p Ingen tegn på noe som helst. Men hadde ikke det sist gang heller. Så gikk vannet plutselig fire dager før termin. Men jeg gikk kanskje uke å kjente så mye heller. Ble bare litt tyngre på slutten husker jeg.
 
Verking i korsryggen, sammentrekninger som kjennes i korsrygg, sider og i magen, sammentrekninger med kraftige menssmerter nederst i magen ( modningsrier? ), mer luft i magen, løs i magen ( men det går omgangssyke i området, så det kan jo være det også ), mer trøtte, har sovet masse når jeg endelig fikk sove, forkortet cervix, myk og moden. Uke 35+1!
Skal bli morsomt å gå tilbake til denne tråden å se hvor lenge vi gikk med disse symptomene! :-D
 
Verking i korsryggen, sammentrekninger som kjennes i korsrygg, sider og i magen, sammentrekninger med kraftige menssmerter nederst i magen ( modningsrier? ), mer luft i magen, løs i magen ( men det går omgangssyke i området, så det kan jo være det også ), mer trøtte, har sovet masse når jeg endelig fikk sove, forkortet cervix, myk og moden. Uke 35+1!
Skal bli morsomt å gå tilbake til denne tråden å se hvor lenge vi gikk med disse symptomene! :-D
Hehe ja jeg tenkte på det når jeg skrev! :)
 
Tja, skal vi se!:p
Murringer og stikkinger nederst i magen, murrer godt i ryggen, sterke kynnere og noe jeg tror kanskje var modningsrier (?) de siste dagene. En del nedpress også, og trøtt som fy (men det har jeg vært ganske lenge):) Fått tilbake litt kvalme også i det siste, lurer på om det kan ha sammenheng med at lillegutt presser på her og der.
Mye utflod og løs mage de siste dagene og, pluss mye luft i magen (stakkars gubben min:p).
35+1 i dag:)
 
Jeg har mye kynnere, spesielt på ettermiddagen/ kvelden. De er uten smerter, men må av og til stoppe opp og vente til de er over. På jobb i dag var det helt ekstremt, en tung dag mildt sakt. Jobber på småbarnsavdeling, og ble mye bleieskift i dag merker jeg. Måtte puste meg gjennom mange kynnere. Ellers føler jeg litt nedpress av og til, og akkuratt som om babyen "borer" hodet nedover. Ellers lite med symptomer....
 
Får kynnere mye lettere, f.eks etter å ha stått en kort periode eller til og med når jeg skal ta knipeøvelse. Mye luft i magen og løsere i magen. Mye nedpress og følelsen av at det stikker litt en gang i blandt også. Har opplevd 2 ganger nå at jeg måtte sjekke klokka bare i tilfelle det var rier jeg kjente. 35+2
 
Har ikke noen spesielle symptomer, utover nedpress , så det blir spennende å se om det forandrer seg etter hvert, er bare 33+3 i dag :) ❤️
 
Masse kynnere, nedpress, stakk litt i nedentil i går. Noen få kynnere med mens smerter. Men er bare 34+1. Så blir nok verre i jula.
 
Modningsrier, melkeaktig utflod, masse stikninger, nedpress, masse kynnere, mye mer kvalm, og vondt i korsryggen :)
 
Vonde kynnere, nedpress, mensmurring, vondt i korsryggen, doflying, hevelser (spesielt mye i fingre, ansikt og ben), hoven nedentil, kvalme, søvnløshet og mye utflod
 
No har det komt slim, eller det er vell meir gelé, 3 daga på rad. Ein del kpm torsdag, litt i går kveld og litt i dagtidlig. Så jm ville ha meg inn på sjekk om det evt er noko modning på gang. Har alder opplevd slimproppen før, så veit ikkje kva den skal være :p i tillegg til ein del kynnere og mens smerte denne veka.

Sidan eg har så lang veg til sjukehus og skal ha ks, er det godt å få sjekka. Har time 10:30.
 
No har det komt slim, eller det er vell meir gelé, 3 daga på rad. Ein del kpm torsdag, litt i går kveld og litt i dagtidlig. Så jm ville ha meg inn på sjekk om det evt er noko modning på gang. Har alder opplevd slimproppen før, så veit ikkje kva den skal være :p i tillegg til ein del kynnere og mens smerte denne veka.

Sidan eg har så lang veg til sjukehus og skal ha ks, er det godt å få sjekka. Har time 10:30.
Så spennende!!
 
No har det komt slim, eller det er vell meir gelé, 3 daga på rad. Ein del kpm torsdag, litt i går kveld og litt i dagtidlig. Så jm ville ha meg inn på sjekk om det evt er noko modning på gang. Har alder opplevd slimproppen før, så veit ikkje kva den skal være :p i tillegg til ein del kynnere og mens smerte denne veka.

Sidan eg har så lang veg til sjukehus og skal ha ks, er det godt å få sjekka. Har time 10:30.
Lykke til! :) kanskje det blir framskyndet ks? Høres jo ut som det er noe på gang? :)
 
Har en del kynnere, ikke smertefulle men ubehagelige. Har mange hver dag, men har hatt det i mange uker. Litt menssmerter og stikkinger men ikke så mye. Mest når jeg overdriver aktivitetsnivået. Ingenting jeg forbinder med starten på noe :)
 
Back
Topp