Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Sammentrekningene i livmoren er sterkere nå og begynner å komme mer regelmessig, særlig på kvelden og morgenen.![]()
Ja, enkelte netter merker jeg det mer enn andre. Vi får knipe igjen!Har våknet gjentatte ganger i natt. Hver gang jeg har snudd på meg (som selvfølgelig er en del ganger) så har jeg fått vondt i magen... Kynnere og stikkinger i magen!
Andre som opplever dette? Har 3 uker til termin og vil aller helst knipe igjen til da...!
Spennende dager i møte høres det ut somDårlig kvalm, litt vondt i hodet innimellom, varm, vondt i ryggen, tror jeg har masrier... I går kveld når vi kjørte hjem så var det så ubehagelig at jeg måtte be kjæresten kjære kjempe rolig for det føltes ut som et belte som stramte rundt magen skikkelig hardt. Masse mensmurringer som kommet nesten sammen med et sug neden ifra nå i natt. Får ikke sove. Hjelper ikke at jeg har fått for meg 14 eller 15 desember i hodet for en stund siden at noe skulle skje da. Pluss i går kveld fant jeg ut at en venninne av meg hadde født på onsdag og hun hadde termin to dager før megså nå føler jeg meg litt paranoid
![]()
Beklager at jeg "liker" det dere poster som er så tungt og ubehagelig, men det er jo så positivt samtidig!kroppen gjør seg klar! Hipp hurra
![]()
Hehe jo, det kan du si! Slitsomt med sånne lurerier ogsåKan ikke kroppen vente litt til med å gjøre seg klar da?
Er jo bare 35+5, og planen var jo januarbaby når vi laget hun her! ;-)
Hehe jo, det kan du si! Slitsomt med sånne lurerier ogsåselvom det er kjempe spennende!
Jeg skal prøve å knipe igjen til ihvertfall 22. Desember, da jeg er sikker på at mini er steinbukk og ikke skytteog hvis jeg kommer så langt så kan han vel holde seg inne til nyttårsaften
helst etter kl 12! Hehe
Sånn tenker jeg, men vet at jeg har ingenting jeg skulle sagt når han først vil utblir ihvertfall ikke sex før på nyttårsaften
hadde bitte litt forsiktig sex på søndag formiddag og endte med tur på føden i går
whoops!
Uff ja, skjønner det veldig godt! Får håpe plagene roer seg ned sånn at du får litt pause før fødselen. Men det er heldigvis ikke lenge igjen uansettFikk sexnekt fra sykehuset i uke 30 når livmorhalsen hadde nesten halvert seg på 5 uker.
Men ukene før det klarte jeg det ikke uansett pga bekkenet. .. :-/
En del av meg kunne godt tenkt meg å føde i helga, men jeg vet at det beste for snuppa mi er at hun får være inni magen min noen uker til. Selv om jeg er leeeei!![]()