Symptomtråd

Litt mer stikking/murring her nå, og mistenker lillemann for å ha stort hode :p Det er noe som tar litt mer plass i bekkenet iallfall!

Opplever mye stikking nedentil i kveld.. Håper det begynner å skje noe snart..! *utålmodig*

Har våknet gjentatte ganger i natt. Hver gang jeg har snudd på meg (som selvfølgelig er en del ganger) så har jeg fått vondt i magen... Kynnere og stikkinger i magen!
Andre som opplever dette? Har 3 uker til termin og vil aller helst knipe igjen til da...!

Har våknet gjentatte ganger i natt. Hver gang jeg har snudd på meg (som selvfølgelig er en del ganger) så har jeg fått vondt i magen... Kynnere og stikkinger i magen!
Andre som opplever dette? Har 3 uker til termin og vil aller helst knipe igjen til da...!
Ja, enkelte netter merker jeg det mer enn andre. Vi får knipe igjen!

Bortsett fra at slimproppen gikk for ei uke siden så har jeg ingen symptomer. Klart kynnere, men dem har vært der noen mnd... Fortsatt 4 uker til termin, så ikke veldig utålmodig enda.

Da smetter jeg inn her for første gang,

Nå har jeg en følelse av at modningskynnene kommer til å dukke opp stadig oftere og gjøre vondere, men godt skal det bli når denne leiertageren skal gjøre seg klar for å flytte ut, da leieperioden er over 7 janura! *glise*

Dårlig kvalm, litt vondt i hodet innimellom, varm, vondt i ryggen, tror jeg har masrier... I går kveld når vi kjørte hjem så var det så ubehagelig at jeg måtte be kjæresten kjære kjempe rolig for det føltes ut som et belte som stramte rundt magen skikkelig hardt. Masse mensmurringer som kommet nesten sammen med et sug neden ifra nå i natt. Får ikke sove. Hjelper ikke at jeg har fått for meg 14 eller 15 desember i hodet for en stund siden at noe skulle skje da. Pluss i går kveld fant jeg ut at en venninne av meg hadde født på onsdag og hun hadde termin to dager før meg :p så nå føler jeg meg litt paranoid :p

Dårlig kvalm, litt vondt i hodet innimellom, varm, vondt i ryggen, tror jeg har masrier... I går kveld når vi kjørte hjem så var det så ubehagelig at jeg måtte be kjæresten kjære kjempe rolig for det føltes ut som et belte som stramte rundt magen skikkelig hardt. Masse mensmurringer som kommet nesten sammen med et sug neden ifra nå i natt. Får ikke sove. Hjelper ikke at jeg har fått for meg 14 eller 15 desember i hodet for en stund siden at noe skulle skje da. Pluss i går kveld fant jeg ut at en venninne av meg hadde født på onsdag og hun hadde termin to dager før meg :p så nå føler jeg meg litt paranoid :p
Spennende dager i møte høres det ut som;)

Det stikker helt ekstremt i tissen! Føler jeg må knipe igjen hele tiden ellers spretter det ut en baby :p Hehe

Hadde masse kynnere i natt som var ubehagelige og holdt meg våken, stakk godt i livmorhalsen og magen er på bærtur. Må fly på do uansett hva jeg spiser. Skal på sykehuset i morgen for samtale og omvisning, har nesten lyst til å spørre om de kan sjekke cervix igjen for å se om det har endret seg siden sist.

Modningsrier i ett par timer inatt. Holdt på å sovne mellom hver sammentrekning, for så å bli brått vekket igjen..
Ga seg heldigvis etter ca to timer.
Mannen har årets siste eksamen imorgen, så nå jeg skal ikke føde enda!!!

Beklager at jeg "liker" det dere poster som er så tungt og ubehagelig, men det er jo så positivt samtidig! :D kroppen gjør seg klar! Hipp hurra :D

Beklager at jeg "liker" det dere poster som er så tungt og ubehagelig, men det er jo så positivt samtidig! :D kroppen gjør seg klar! Hipp hurra :D

Kan ikke kroppen vente litt til med å gjøre seg klar da? :-P
Er jo bare 35+5, og planen var jo januarbaby når vi laget hun her! ;-)

Kan ikke kroppen vente litt til med å gjøre seg klar da? :-P
Er jo bare 35+5, og planen var jo januarbaby når vi laget hun her! ;-)
Hehe jo, det kan du si! Slitsomt med sånne lurerier også :p selvom det er kjempe spennende!
Jeg skal prøve å knipe igjen til ihvertfall 22. Desember, da jeg er sikker på at mini er steinbukk og ikke skytte :p og hvis jeg kommer så langt så kan han vel holde seg inne til nyttårsaften :p helst etter kl 12! Hehe
Sånn tenker jeg, men vet at jeg har ingenting jeg skulle sagt når han først vil ut :p blir ihvertfall ikke sex før på nyttårsaften :p hadde bitte litt forsiktig sex på søndag formiddag og endte med tur på føden i går :p whoops!

Hehe jo, det kan du si! Slitsomt med sånne lurerier også :p selvom det er kjempe spennende!
Jeg skal prøve å knipe igjen til ihvertfall 22. Desember, da jeg er sikker på at mini er steinbukk og ikke skytte :p og hvis jeg kommer så langt så kan han vel holde seg inne til nyttårsaften :p helst etter kl 12! Hehe
Sånn tenker jeg, men vet at jeg har ingenting jeg skulle sagt når han først vil ut :p blir ihvertfall ikke sex før på nyttårsaften :p hadde bitte litt forsiktig sex på søndag formiddag og endte med tur på føden i går :p whoops!

Fikk sexnekt fra sykehuset i uke 30 når livmorhalsen hadde nesten halvert seg på 5 uker.
Men ukene før det klarte jeg det ikke uansett pga bekkenet. .. :-/
En del av meg kunne godt tenkt meg å føde i helga, men jeg vet at det beste for snuppa mi er at hun får være inni magen min noen uker til. Selv om jeg er leeeei! :-P

Fikk sexnekt fra sykehuset i uke 30 når livmorhalsen hadde nesten halvert seg på 5 uker.
Men ukene før det klarte jeg det ikke uansett pga bekkenet. .. :-/
En del av meg kunne godt tenkt meg å føde i helga, men jeg vet at det beste for snuppa mi er at hun får være inni magen min noen uker til. Selv om jeg er leeeei! :-P
Uff ja, skjønner det veldig godt! Får håpe plagene roer seg ned sånn at du får litt pause før fødselen. Men det er heldigvis ikke lenge igjen uansett :D

Back
Topp