Symptomtråd

Sovet dårlig i natt, kjempe trøtt, uggen, kvalm, svettet og vært kald, ubehag i hele magen og vondt i ryggen. Hadde en del nedpress i går kveld. Nå verker det litt oppe i magen når jeg får kynnere. Mulig det er det som gjør meg kvalm, uggen...

På veg til sjukehuse no, veldig kjedelig med den lange vegen!! :-( Veldig moden og mjuk livmorhals, livmorhalsen va 0,5-1 cm og 1 cm åpning. Håve va ikkje festa på tysdag, men var festa i dag.. 17 daga til ks, men trur ikkje dei tek han før. 36+6 i dag. Men dei ville eg skulle komma so dei fekk sjekka meg der.

Last edited:
Litt nedpress med stikking og litt oppblåste pupper igjen. Ellers vanlige plagsom nese pga forkjølelse :p

På veg til sjukehuse no, veldig kjedelig med den lange vegen!! :-( Veldig moden og mjuk livmorhals, livmorhalsen va 0,5-1 cm og 1 cm åpning. Håve va ikkje festa på tysdag, men var festa i dag.. 17 daga til ks, men trur ikkje dei tek han før. 36+6 i dag. Men dei ville eg skulle komma so dei fekk sjekka meg der.
Off kjipt med så lang vei selvom det er bra å få sjekket :( vis han kommer nå og de ønsker ikke å ta han før, risikerer du å måtte føde selv da? :o

Er de ikke redd for at han skal komme av seg selv da?

Nyeste symptom her: slimproppen (eller deler av den?) gikk nettopp!:-P Mye mer enn jeg trodde på forhånd! Ikke noe blod eller noe i den da, kun blankt og seigt slim. Ellers ikke noe nytt å meddele;)
Jeg lurer på om litt av min også gikk nettopp på do! Eller så var det bare veldig rar utflod :p

Jeg merket stor forskjell på utflod og den proppen:-P Men nå skal det sies at slimet her kom i truseinnlegget og ikke direkte i do da. Merket at "noe kom ut" da jeg lå på sofaen, så gikk på do og da var den der:-P
Jeg måtte plutselig på do for jeg føler meg dårlig i dag. Også kjente jeg at det kom ut ting fra sjeden også. Og da var det sånn utflod jeg har pleid å ha, pluss noen slimtråder. Leste et sted at slimproppen ikke trengte å se ut som en propp. Men jeg aner ikke :p

Tenkte kanskje vi skulle ha en symptomtråd, siden mangen av oss her nærmer oss fødsel med stormskritt og det er jo såååå spennende å følge med på alle sammen!
Mine symptomer for tiden er sterke kynnere med mensmurringer, stikking nedover underlivet, av og til kjennes ut som røsking i mormunnen(?), hovne pupper har kommet tilbake for fullt, lekker mer og mer fra spesielt venstre puppen :p begynt å få melkeaktig utflod (leste på appen at det var vanlig nå), sover masse, hoven i tissen og fått deeeen bollemusen :p verker i korsryggen, småkvalm til tider, plutselig masse luft i magen og løsere avføring, må av og til flyge på do :p
Kan slenge med at jeg er 37+1 i dag :)
Høres akkurat som meg minus lekkasje fra puppene :-) Hehe bollemus er bare forbokstaven:p;)

Jeg måtte plutselig på do for jeg føler meg dårlig i dag. Også kjente jeg at det kom ut ting fra sjeden også. Og da var det sånn utflod jeg har pleid å ha, pluss noen slimtråder. Leste et sted at slimproppen ikke trengte å se ut som en propp. Men jeg aner ikke :p
Har ikke peiling på hvordan det skal se ut jeg heller, men her var det som en geleklump hvertfall, så merka stor forskjell på den og utflod:-P

Back
Topp