Sovet dårlig i natt, kjempe trøtt, uggen, kvalm, svettet og vært kald, ubehag i hele magen og vondt i ryggen. Hadde en del nedpress i går kveld. Nå verker det litt oppe i magen når jeg får kynnere. Mulig det er det som gjør meg kvalm, uggen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off kjipt med så lang vei selvom det er bra å få sjekketPå veg til sjukehuse no, veldig kjedelig med den lange vegen!! :-( Veldig moden og mjuk livmorhals, livmorhalsen va 0,5-1 cm og 1 cm åpning. Håve va ikkje festa på tysdag, men var festa i dag.. 17 daga til ks, men trur ikkje dei tek han før. 36+6 i dag. Men dei ville eg skulle komma so dei fekk sjekka meg der.
Er de ikke redd for at han skal komme av seg selv da?På veg til sjukehuse no, veldig kjedelig med den lange vegen!! :-( Veldig moden og mjuk livmorhals, livmorhalsen va 0,5-1 cm og 1 cm åpning. Håve va ikkje festa på tysdag, men var festa i dag.. 17 daga til ks, men trur ikkje dei tek han før. 36+6 i dag. Men dei ville eg skulle komma so dei fekk sjekka meg der.
Jeg lurer på om litt av min også gikk nettopp på do! Eller så var det bare veldig rar utflodNyeste symptom her: slimproppen (eller deler av den?) gikk nettopp!Mye mer enn jeg trodde på forhånd! Ikke noe blod eller noe i den da, kun blankt og seigt slim. Ellers ikke noe nytt å meddele
![]()
Jeg merket stor forskjell på utflod og den proppenJeg lurer på om litt av min også gikk nettopp på do! Eller så var det bare veldig rar utflod![]()
Jeg måtte plutselig på do for jeg føler meg dårlig i dag. Også kjente jeg at det kom ut ting fra sjeden også. Og da var det sånn utflod jeg har pleid å ha, pluss noen slimtråder. Leste et sted at slimproppen ikke trengte å se ut som en propp. Men jeg aner ikkeJeg merket stor forskjell på utflod og den proppenMen nå skal det sies at slimet her kom i truseinnlegget og ikke direkte i do da. Merket at "noe kom ut" da jeg lå på sofaen, så gikk på do og da var den der
![]()
Høres akkurat som meg minus lekkasje fra puppeneTenkte kanskje vi skulle ha en symptomtråd, siden mangen av oss her nærmer oss fødsel med stormskritt og det er jo såååå spennende å følge med på alle sammen!
Mine symptomer for tiden er sterke kynnere med mensmurringer, stikking nedover underlivet, av og til kjennes ut som røsking i mormunnen(?), hovne pupper har kommet tilbake for fullt, lekker mer og mer fra spesielt venstre puppenbegynt å få melkeaktig utflod (leste på appen at det var vanlig nå), sover masse, hoven i tissen og fått deeeen bollemusen
verker i korsryggen, småkvalm til tider, plutselig masse luft i magen og løsere avføring, må av og til flyge på do
Kan slenge med at jeg er 37+1 i dag![]()
Lykke til! <3Endelig komt fram. Så da blir det ein del tester, so får me sjå, men trur eg blir sendt heim att.. Vil aller helst ha han inne litt til <3
Vis vedlegget 150836
Endelig komt fram. Så da blir det ein del tester, so får me sjå, men trur eg blir sendt heim att.. Vil aller helst ha han inne litt til <3
Vis vedlegget 150836
Endelig komt fram. Så da blir det ein del tester, so får me sjå, men trur eg blir sendt heim att.. Vil aller helst ha han inne litt til <3
Vis vedlegget 150836
Har ikke peiling på hvordan det skal se ut jeg heller, men her var det som en geleklump hvertfall, så merka stor forskjell på den og utflodJeg måtte plutselig på do for jeg føler meg dårlig i dag. Også kjente jeg at det kom ut ting fra sjeden også. Og da var det sånn utflod jeg har pleid å ha, pluss noen slimtråder. Leste et sted at slimproppen ikke trengte å se ut som en propp. Men jeg aner ikke![]()
Da var det nok mest sannsynlig slimproppen! Har du merket noen symptomer etter den gikk?Har ikke peiling på hvordan det skal se ut jeg heller, men her var det som en geleklump hvertfall, så merka stor forskjell på den og utflod![]()
Regner med det!Da var det nok mest sannsynlig slimproppen! Har du merket noen symptomer etter den gikk?
Blir spennende å se framoverRegner med det!
Nei, ikke annet enn jeg pleier å ha (kynnere osv)Eneste kan kanskje være at det stikker litt mer i høna enn det pleier
![]()
Ja, virkelig!Blir spennende å se framover![]()