Symptomtråd ✨

4+0: Er så sliten. Støl i muskler, spesielt i lår, til tross for at jeg har hatt null energi til å trene siden forrige Fredag (og da jogga jeg bare 3 km i rolig tempo på mølla fordi det var sykt mer slitsomt enn vanlig). Skulle varme opp til turn nå nettopp og måtte bare gå å sette meg.

Også litt stiv i korsryggen + såre bryster, litt murrete og oppblåst i magen. Men det var mer forventa.

Jeg har ingen symptomer! Hvor langt var dere på vei når dere fikk det?
Eg er ganske tidlig ute no, har eindel symptomar.. Men med første så gjekk det nesten 2 mnd før eg visste at eg var gravid og med andre kom ikkje det like tidlig som no heller. Så trur det varierer eindel :)

Oppblåst, kvalm når jeg blir sulten, veldig tørst!! Trøtt og føler jeg har tiiidenes hjernetåke :hilarious: Også halsbrann da… meeen det har jeg hatt siden november, men likevel veldig irriterende å ha. I dag har jeg også hodepine, men tror det er mer muskulært enn graviditet.

Har sååå vondt i korsryggen om dagen, og jeg er ikke 5 uker på vei engang, så tullete! Har også kjent sånne stikk i bekkenet som jeg hadde myye i første svangerskapet. Så er redd jeg skal få raskt tilbake smertene jeg hadde med førstemann. Søstera mi sa hun fikk bekkenproblemer raskere for hver unge, hun har 3 stk. Prøver å ikke sammenligne fordi alle er forskjellige og alle svangerskap er forskjellige også, men alvorlig talt, kan de smertene bare ta også slappe av litt :banghead: ( Pliz :angelic: ) :smiley-ashamed004

Jeg har ingen symptomer! Hvor langt var dere på vei når dere fikk det?
Fikk litt symptomer fra rundt 6DPO, type, var veldig oppblåst. 8DPO begynte det å stikke og murre. Nå er begge de to tingene en god del bedre da, er bare sliten og har ømme bryster. Men tror ikke jeg hadde tenkt så mye over det om jeg ikke visste jeg var gravid for å si det sånn.

Jeg nyser sååå mye, og ligamentsmertene
er pain in the ass. Får sånne akutte
sting hele jævla tida, hadde glemt hvor ille var :laughing021

4+0
Jeg er oppblåst, trøtt, tett i nesen, litt stikking/murring av og til, dårlig matlyst og har begynt å bli uggen innimellom.. blir veldig uvel av søppel lukt

Jeg har merka de siste 2-3 dagene at jeg har sånn vibrering i livmoren av og til, om dere skjønner? :hilarious:

4+6
I går hadde jeg verking i alle ledd og muskler, akkurat som at feber kommer. Ble dog ingen feber, og gav seg etter en times lur på sofaen.

Noen som har hatt lignende?

5+6
Brystene mine er altså hovne, og jeg er så ekstremt trøtt! Kunne sovnet hvor som helst når som helst. Men, med jobb og to små er ikke det så lett :hilarious:
Merker at jeg er gravid for å si det sånn.

5+6
Puppene mine føles som de skal sprenge, og det kommer hele tiden sånne ''støt'' fra brystvortene på en måte.
ellers oppblåst og ekstremt trøøøtt.
og sulten hele tiden

Veldig dårlig matlyst om dagen. Og i natt har jeg hatt veldig sterke luftsmerter, føler meg ekstremt oppblåst. Dette kan skje i perioder hvis jeg spiser noe jeg ikke tåler men nå har jeg jo knapt spist. Jobbet i natt og lå på sofaen i de rolige periodene med buksestrekken og truse strekken under magen for jeg fikk så vondt :confused:

Utruleg trøtt! Spesielt sånn plutselig, midt på dagen. Jeez, skulle ønske eg berre kunne legge meg :dead: Og tørst!

5+0
Noen andre som føler de er på vei til å bli syk hele tiden, men aldri blir det?
I helgen følte jeg omgangssyken kom, i forgårs verket alle musklene og det føltes som at feber kom. Idag kjennes det ut som en forkjølelse er på vei :rolleyes: :dead:

5+0
Noen andre som føler de er på vei til å bli syk hele tiden, men aldri blir det?
I helgen følte jeg omgangssyken kom, i forgårs verket alle musklene og det føltes som at feber kom. Idag kjennes det ut som en forkjølelse er på vei :rolleyes: :dead:
Ja i hele dag og i går. Vært veeeldig kvalm i tillegg. Nesten ikke spist :bag:

Veldig usikker på hvor langt på vei jeg er. Men har ikke hatt mensen siden 25.desember, så vil tro rundt 5+4/6+2? Alt avhengig av når eggløsningen skjedde. Symptomer så langt er veldig trøtthet, og uvel når jeg spiser og når jeg blir sulten.. Ble ekstremt kvalm med nr 1 hele døgnet, så veldig spent hvordan det blir denne gangen.

Back
Topp