Symptomtråd ✨

Syyyyyykt trøtt. Heldigvis er det nesten alt.
Sammen med menssmerter, småkvalm og ligament-smerter. Ja også oppblåst da! Som en jævla ballong :dance008
Da er vi to :hilarious: helt likt her!! Hvordan vil du beskrive ligamentsmerter? Litt sånn stikkende?

Da er vi to :hilarious: helt likt her!! Hvordan vil du beskrive ligamentsmerter? Litt sånn stikkende?
Stikkende ja. Når jeg beveger meg, sånn reiser meg, flytter på meg, vrir meg osv :dead:
Heldigvis ikke dritvondt, og det varer typ 10 mikrosekund, men det skjer. Ofte :laughing002

Syyyyyykt trøtt. Heldigvis er det nesten alt.
Sammen med menssmerter, småkvalm og ligament-smerter. Ja også oppblåst da! Som en jævla ballong :dance008
Ligament smerter her også!! På begge sider :dead: Er jo bare 1 år siden jeg fødte, så regner med det kom mye tidligere denne gangen enn sist.

Denne gangen har jeg fått kviser? I alle dager. Hadde det ikke de andre gangene, pleier å være fin i huden når jeg er gravid. Kviser pleier å bety PMS eller mensen for min del. Så spent på hva som skjer videre. Har også litt små kvalme her og der, veldig uvant da jeg heller aldri har tendens til å bli kvalm, verken ellers eller som gravid.

Denne gangen har jeg fått kviser? I alle dager. Hadde det ikke de andre gangene, pleier å være fin i huden når jeg er gravid. Kviser pleier å bety PMS eller mensen for min del. Så spent på hva som skjer videre. Har også litt små kvalme her og der, veldig uvant da jeg heller aldri har tendens til å bli kvalm, verken ellers eller som gravid.
Har du fått samme kjønn tidligere? Kan være annet om denne ungen er et annet kjønn :Heartred

Raper mye, og springer mye på do. Ellers en del murringer. :rolleyes:

Føler symptomene er mer fremtredene nå, kontra for en uke siden. Er 4+5 i dag!

Fremdeles litt murringer, økt utflod, må tisse mye oftere, våkner ofte i løpet av natten, veldig ømfintlig luktesans og småkvalm. Kvalmen kom først i går, og tar det som et godt tegn på at HCG-nivået øker slik det skal! :Heartred

To gutter fra før ja.. får se. Har hatt lite svake tester så er spent på om det stiger eller om det kan være kjemisk :)
Eller jente :cool: Det sies at jentene «sjeler skjønnheten til sin mor under graviditeten»

Kan ikke huske at jeg heller har vært full i kviser med de andre :happy8
Var heller ikke så kvalm hele tiden med de andre to.
Lov å håpe på motsatt kjønn? :dance008

3+5
Fikk en skarp smerte i nedre del av magen idag når jeg trente. Det gav seg først etter 15 min med ro. Ble litt bekymret for om jeg ikke burde trene så mye? Jeg trener i jobben min, så blir vanskelig å la være.

Ellers har det vært rolig med symptomer idag etter 3 dager non-stop.

I dag har jeg vært så ekstremt kvalm og trøtt at jeg har sovet ikke mindre enn 3(!!!) dupper på dagtid :hilarious:

3+5
Fikk en skarp smerte i nedre del av magen idag når jeg trente. Det gav seg først etter 15 min med ro. Ble litt bekymret for om jeg ikke burde trene så mye? Jeg trener i jobben min, så blir vanskelig å la være.

Ellers har det vært rolig med symptomer idag etter 3 dager non-stop.
Ta det litt roligere, lettere vekter f.eks? Føler et av mine symptomer var redusert styrke. Hadde verste beinøkta noen gang på søndag, testa positivt i dag og er 4+3 Har også stikkende smerter nederst i magen, som det henger seg opp nedi der. Ligamentsmerter.

Ja kanskje det! Haha, da tenker jeg kvalme, full av vann i kroppen og full av kviser denne gangen.. men kanskje mindre bekkenløsning! :hilarious:
Haha, med jenta her hadde jeg enten røde utslett lignende greier i ansiktet, eller kviser. Med gutten hadde jeg kjempefin hud hele svangerskapet. Er i gang med både kviser og "røde utslett" her.

Kan ikke huske at jeg heller har vært full i kviser med de andre :happy8
Var heller ikke så kvalm hele tiden med de andre to.
Lov å håpe på motsatt kjønn? :dance008
Har to gutter, null kvalme, kviser eller hoven med de. Men full av bekkenløsning. Så ja hvis jeg blir kvalm denne gangen så kommer jeg faktisk til å tro jente :hilarious: min mor var kvalm med jentene men ikke med guttene, hun har 6 stk og halvt om halvt med gutt og jente :happy:

Back
Topp