Hmm, spennende å se da! Kanskje jente daHaha, med jenta her hadde jeg enten røde utslett lignende greier i ansiktet, eller kviser. Med gutten hadde jeg kjempefin hud hele svangerskapet. Er i gang med både kviser og "røde utslett" her.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, spennende å se da! Kanskje jente daHaha, med jenta her hadde jeg enten røde utslett lignende greier i ansiktet, eller kviser. Med gutten hadde jeg kjempefin hud hele svangerskapet. Er i gang med både kviser og "røde utslett" her.
Jeg har også forsterket luktesans. Syns det stinker overaltIkke sååå veldig mye å melde om enda. Litt kvalm og økt matlyst. Hadde litt forsterket luktesans men er nå forkjøla så den er blitt borte i den. Fortsatt kviser på haka![]()
Samme her4+3 Jeg føler meg litt tungpustet. Har noen andre det? Jeg hadde nesten ingen symptomer med første, mens nå har jeg symptomer som tilsier slutten av andre trimester..
Oh yes! Og sliten av å gå opp trappen4+3 Jeg føler meg litt tungpustet. Har noen andre det? Jeg hadde nesten ingen symptomer med første, mens nå har jeg symptomer som tilsier slutten av andre trimester..