Symptomtråd ✨

Woho, var bittelitt kvalm i sta - måtte faktisk krype til korset å spise litt :hilarious: spiser jo aaaldri før 12/13. I mangel på symptomer håper jeg det vedvarer! :hilarious::smiley-ashamed004

Alt startet med ligamentsmerter for en uke siden, tok test da jeg våknet opp med skikkelig kvalme i går og den var veldig positiv. Kvalmen er værre i dag, sykt vondt I puppene og kunne sovet hele dagen Tidligere kvalm nå enn sist, så det blir jo spennende

Før positiv test: ville drømmer, hormonella deluxe og veldig trøtt

De siste dagene har hodepine også meldt sin ankomst

Jeg må planlegge måltidene mine, for må ha noe å spise på hele tiden, og jeg vil helst ha noe sprøtt og saftig… typ selleristang..

Hvordan holder dere andre ut dagene på jobb? Jeg ble skikkelig dårlig her om dagen og er så plaget med kvalme, trøtthet og høy puls at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg på jobb :arghh:

Jeg kan ikke se på mukbang-videoer på TikTok lenger, for blir så kvalm :arghh: :arghh: :arghh: Jeg ELSKER mukbang, men blir nå uvel av spiselydene!

Ikke sååå veldig mye å melde om enda. Litt kvalm og økt matlyst. Hadde litt forsterket luktesans men er nå forkjøla så den er blitt borte i den. Fortsatt kviser på haka :hilarious:

4+0
Har begynt å våkne om natten. I natt lå jeg våken og vridde meg i mer enn én time. Vurderte nesten å stå opp for å spise kl 4 :bag: ifølge Apple Watch har jeg også mindre dyp søvn enn jeg hadde før graviditeten. Jeg sover nokså lett fra før, men nå er det blitt ganske ille.

De siste dagene har jeg vært så iiinnmari trøtt. Også har jeg mistet matlysten. Har ikke lyst på noe. Kan drikke et glass sjokomelk liksom, og være fornøyd med det :hilarious: Vil bare sove hele tiden :happy090

5+0

Er så uendelig trøtt, og til tross for at jeg blir sulten - har jeg null matlyst! Våkner også flere ganger i løpet av natten. Enten fordi jeg må tisse, eller bare fordi jeg føler jeg ligger ubehagelig. Utrolig slitsomt når man har små barn, og skal på jobb :sleep002

4+3 Jeg føler meg litt tungpustet. Har noen andre det? Jeg hadde nesten ingen symptomer med første, mens nå har jeg symptomer som tilsier slutten av andre trimester..

6 dpo - skikkelige menskramper på kvelden i flere timer, ante ugler i mosen:smiley-bounce012
7 dpo - murringene i nedre del av magen fortsatte, noe mildere men fortsatt sterkere enn jeg normalt kan ha i dpo-land.
8 dpo - murringer, trøtt på formiddagen (kunne skimte en svaaak skygge på test)
9 dpo - murringer, trøtt, bittelitt tydeligere skygge på test, drømmer mye
10 dpo - murringer, stikk, mild kvalme innimellom og liten matlyst til enkelte av måltidene, drømmer mye (mild rosa-farge på test)
11 dpo - murringer, kvalmen har økt, vanskelig å få lyst på mat (tydelig strek på test)

Synes det er fasinerende med de som er så påståelig på at man verken kan kjenne festesmerter eller symptomer før ikm:smiley-ashamed005

Back
Topp