Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy å lese at du også får litt vondt når du hoster3+4
Litt murringer og stikkinger, og vondt når jeg hoster/nyser/ler til tider
Også syke mengder kviser. Jeg sliter allerede med huden, men når jeg ikke er gravid så klarer jeg å holde det greit i sjakk.
Men med alle disse hormonene, helt krise![]()
Hadde myyye ligamentsmerter fra i hvert fall 3 trimester med nr.2. Fy søren det vaar så vondt. Jeg måtte stoppe opp og puste meg igjennom de sekundene også hylte jeg når det kom. Hahah, stakkars samboeren min. Jeg hadde ikke sånne smerter med nr.1. Bekken plager er mer vanlig jo flere barn du får, og opptrer gjerne tidligere for hver gang. I dag så stakk det noe helsikkes oppi slufsa når jeg var i byen. Også kom det utflod, var sikker på at nå begynte jeg å abortere og blø. Men gjorde ikke det altså, tror bare det er bekkenet som kødder med meg denne gangen også.Vondt i hodet. Drømmer. Fryser. Høyere puls. Trøtt! Men langt mindre ømme pupper, og nesten ikke ligamentsmerter denne gangenVet at de to sistnevnte kan være mildere/fraværende eller komme senere i 2. svangerskap, men det var liksom de kraftigste symptomene sist.
Noen flergangs som har opplevd det samme?
Husker det innimellom reiv skikkelig i begynnelsen sist. Mener det kom de aller første ukene, før det stoppet opp. Men har ikke kjent noe til det nå. Kanskje litt tidlig?Hadde myyye ligamentsmerter fra i hvert fall 3 trimester med nr.2. Fy søren det vaar så vondt. Jeg måtte stoppe opp og puste meg igjennom de sekundene også hylte jeg når det kom. Hahah, stakkars samboeren min. Jeg hadde ikke sånne smerter med nr.1. Bekken plager er mer vanlig jo flere barn du får, og opptrer gjerne tidligere for hver gang. I dag så stakk det noe helsikkes oppi slufsa når jeg var i byen. Også kom det utflod, var sikker på at nå begynte jeg å abortere og blø. Men gjorde ikke det altså, tror bare det er bekkenet som kødder med meg denne gangen også.
Til ømme pupper så er det fraværende her, kanskje litt såre nipler, er mer ligament, kvalme, fryser veldig lett og trøtt som fy. Dette blir mitt 3 barn![]()
Gikk fort i svingen med postingen.5+2
Fryser noe helt ekstremt, hele tiden.
Mensenmurringer og stikkinger.
Veldig trøtt på fra kl 20 allerede![]()
Jeg kjente noe i starten, som at det strakk seg, men nå er det ligament. Minner også innimellom om kynnere, men det mååå jo være alt for tidligHusker det innimellom reiv skikkelig i begynnelsen sist. Mener det kom de aller første ukene, før det stoppet opp. Men har ikke kjent noe til det nå. Kanskje litt tidlig?
Jeg fikk invalidiserende ligamentsmerter rundt uke 17 igjen, ganske likt som du beskriver tror jegStakkars menn, ja
Bekkenet slet jeg med sist, og kjenner det nå også. Fikk det ikke i symfysen før rundt 12 uker. Kraftige stikk i livmorhalsområdet husker jeg også at jeg hadde, men ikke hvilke ukerSkulle ønske jeg var flinkere til å skrive ned symptomer altså!
Jeg får også noe kynner-aktige greier!Jeg kjente noe i starten, som at det strakk seg, men nå er det ligament. Minner også innimellom om kynnere, men det mååå jo være alt for tidligBegynner å kjenne det i bekkenet selv, men ååh. Den treningen har så lang dørstokkmil
![]()
Det er også et symptom, tror jegGikk fort i svingen med postingen.
Er 5+2 med andremann og hadde ømme bryst en periode, men har nesten avtatt helt nå. Blir kjempe stressa av det. Føler jeg nå må lete etter symptomer kontra i forrige uke hvor alt var kjempetydelig. Har jo mange symptomer, men de er svakere og jeg legger i mindre grad merke til dem i hverdagen med mindre jeg kjenner etter.Vondt i hodet. Drømmer. Fryser. Høyere puls. Trøtt! Men langt mindre ømme pupper, og nesten ikke ligamentsmerter denne gangenVet at de to sistnevnte kan være mildere/fraværende eller komme senere i 2. svangerskap, men det var liksom de kraftigste symptomene sist.
Noen flergangs som har opplevd det samme?
Jeg bruker appen ownuJeg får også noe kynner-aktige greier!Veldig mildt da, som en minikynner.
Har du et treningsopplegg som funker?Vil du dele (med en som garantert ikke kommer til å følge opp)?
![]()
Er 5+2 med andremann og hadde ømme bryst en periode, men har nesten avtatt helt nå. Blir kjempe stressa av det. Føler jeg nå må lete etter symptomer kontra i forrige uke hvor alt var kjempetydelig. Har jo mange symptomer, men de er svakere og jeg legger i mindre grad merke til dem i hverdagen med mindre jeg kjenner etter.
Den skal jeg prøve!Jeg bruker appen ownuDen har trening og kosthold, meeen bruker ikke kosthold så mye bare noen få retter der. De har trening for gravide og etter at man har født også. Digger at det er på en app
Men må si den dørstokkmila er sinnsykt lang for tiden
Orker ingenting for tiden.
Ja håper på det samme, og prøver å ikke sammenligne svangerskapeneEr 5+1 jeg. Jeg hadde egentlig mer symptomer i uke 3 enn uke 4 nå. Men så husker jeg at det var litt sånn første gangen også, at de kom i to omganger med opphør i mellom. Så trøster meg med det.
![]()