Hadde en ganske bra dag igår, men idag (8+5) kom kvalmen tilbake for fullt. Og idag var første gang jeg faktisk kasta opp 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye luft her!Er det andre som raper og fjærter mer fritt/spontant som gravid? Partneren min merker rapen, men jeg fiser også mye mer uten at han hører det. Føler at jeg ikke klarer å styre kroppen særlig. Samtidig skjer det ikkje så mye på jobb..
ååå takk for at du svarer haha. nå tenkte jeg at der gikk grensen på hva man deler anonymt og burde ikke skrevet noe xDMye luft her!
Hehe. Blås i vei, sier jeg!ååå takk for at du svarer haha. nå tenkte jeg at der gikk grensen på hva man deler anonymt og burde ikke skrevet noe xD
Jeg har også mye! Og veldig løs i magen. Nesten hver dag er jeg først veldig oppblåst og kvalm, så får jeg kjempe vondt i magen, så kommer alt mulig. Kaster opp innimellom fortsatt også.. dette var verre enn det du skrevååå takk for at du svarer haha. nå tenkte jeg at der gikk grensen på hva man deler anonymt og burde ikke skrevet noe xD
Jeg har også løs mage! Synes det er litt rart for jeg trodde man fikk hard mage. uansett tror jeg det er bedre enn hard mage. Spying er så vanlig for meg, men da er man liksom syk. Hvis man raper og fjærter tror jeg man kan bli sett på som uhøflig og at man kan jo prøve å styre seg.. jeg synes det er vanskelig for det gjør så godt når luften kommer ut. Og det bare så mye…Jeg har også mye! Og veldig løs i magen. Nesten hver dag er jeg først veldig oppblåst og kvalm, så får jeg kjempe vondt i magen, så kommer alt mulig. Kaster opp innimellom fortsatt også.. dette var verre enn det du skrev![]()
Ja, jeg har heldigvis klart å holde meg rundt andre (unntatt mannenJeg har også løs mage! Synes det er litt rart for jeg trodde man fikk hard mage. uansett tror jeg det er bedre enn hard mage. Spying er så vanlig for meg, men da er man liksom syk. Hvis man raper og fjærter tror jeg man kan bli sett på som uhøflig og at man kan jo prøve å styre seg.. jeg synes det er vanskelig for det gjør så godt når luften kommer ut. Og det bare så mye…
Åh, det må være forferdelig! Håper det ikke blir så ille som du frykterJeg har hatt diaré siden sistemann kom, ca 14år, d bare pluttselig kom en dag, fikk diagnosen mikroskopisk kolitt, så jeg kan ha noen goe dager, andre dårligere, men ALTID diaré, har blitt en rutine i værdagen med å vite hvor toalett er for å si d sånn. Jeg er mest urolig ang feks 3dje trimester med denne diagnosen, når man må komme seg opp av senga å fort på do, for her er d snakk om må man så er d ikke snakk om å holde seg, så d skal jaggu bli spenndes
Jeg var veldig aktiv på lørdag og søndag. Søndag kveld vagget jeg rundt som en gås. Det kan absolutt komme tidlig. Når kvalmen er over hos meg skal jeg ta kontakt med fysioterapeut for et treningsopplegg for det hjalp meg veldig forrige gang.Jeg begynte for et par uker siden å kjenne litt på bekkenløsning. Tenkte det var litt vel tidlig?? Nå er jeg 9+3 og idag har jeg hatt så vondt i bekkenet. Er det noe som eventuelt går over eller blir det sånn resten av graviditeten? Er allerede 50% sykemeldt pga fatigue og kvalme, men om jeg ikke kan bevege meg på jobb heller.. sukk.
De første årene var værst, spes når man har født barn, har ikke telling på hvor mange ganger det gikk til h.... I alle scenario, butikk, påvei til barnehage, overalt, til slutt fikk jeg så angst jeg kom meg ikke over dørstokken. Nå har jeg lært å kjenne kroppen bedre, så å har jeg en slags rutine, men med tanke på at hoftene er dårlig etter sist så ser jeg ikke for meg jeg blir så rask på slutten, så sitter å funderer på hvordan d skal gå.Åh, det må være forferdelig! Håper det ikke blir så ille som du frykterHer også må jeg komme meg akutt på do, har ikke tenkt på hvordan det kan bli mot slutten av svangerskapet en gang, før nå. Håper det roer seg for oss. Kanskje vi faktisk burde lånt en dostol fra kommunen og hatt ved sengen. Det er faktisk mulig..selv om det ikke akkurat frister å gå på do på soverommet
![]()