Min uke 9 (som jeg er i nå) er jeg mest kvalm ogsåDere som er kommet lengst her, er dere fremdeles kvalme? Jeg er 9+2 og holder på å krepere av denne kvalmen. Håper det gir seg når jeg når 12-13 uker.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min uke 9 (som jeg er i nå) er jeg mest kvalm ogsåDere som er kommet lengst her, er dere fremdeles kvalme? Jeg er 9+2 og holder på å krepere av denne kvalmen. Håper det gir seg når jeg når 12-13 uker.
Jeg er i uke 13+2, og er fremdeles kvalm. Forsøkt å nedtrappe Xonvea, men det gikk ikke. Var kvalm til tidligst uke 15 sist, så regner med jeg har noen uker igjen.Dere som er kommet lengst her, er dere fremdeles kvalme? Jeg er 9+2 og holder på å krepere av denne kvalmen. Håper det gir seg når jeg når 12-13 uker.
Helt likt her! Blæra er så sprengt at det er vondt å gå ut av senga på morningen, men våkner ikke på natta. Sover som en stein i 9 timerJeg hører det er flere som må på do på natten, men jeg kjenner det kun om morgenen. Da er det smertefullt og jeg er kjempe tissetrengt, men sover igjennom natten som ingenting. Noen andre i samme båt? Vurderer nesten å ha på alarm på natten for å våkne for å gå på do.
Jeg brukte det i 2/3 andre svangerskap og hadde god effekt. Ble ikke sliten. Holdt unna det verste av kvalmen.Noen som har testet postafan i forbindelse med kvalme? Testet dette et par dager men føler jeg bare blir sååå sliten av de, at det nesten er verre enn å være kvalm..
Jeg brukte det kun på kvelden, når du uansett skal sove. Hørt fra andre som også gjør det slik. Holdt meg til afipran på dagtid.Noen som har testet postafan i forbindelse med kvalme? Testet dette et par dager men føler jeg bare blir sååå sliten av de, at det nesten er verre enn å være kvalm..