Takk! Skal dra på butikken å kjøpe den med en gangDenne kan du spise, for den er kokt:
Vis vedlegget 460191Takk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Skal dra på butikken å kjøpe den med en gangDenne kan du spise, for den er kokt:
Vis vedlegget 460191Takk!!
Kjenner på det samme, men mye svakere selvfølgelig enn virkelige kynnere… Det skjer ting forhåpentligvis. Brå bevegelser, eller hvis jeg reiser meg for raskt, så får jeg «sting» der nede.Fascinerende hvor tidlig man kan få kynnere. Hadde det like tidlig forrige svangerskap. Kjenner liksom at livmoren knyter seg svakt langt inni der.
Kan jo ikke sammenlignes med de kynnerene man får senere. Men er samme følelse, bare langt inne. Har fått et par sånne sting jeg og. Men ikke så kraftige som sist. Spesielt hvis jeg nyser så kan det hogge til.Kjenner på det samme, men mye svakere selvfølgelig enn virkelige kynnere… Det skjer ting forhåpentligvis. Brå bevegelser, eller hvis jeg reiser meg for raskt, så får jeg «sting» der nede.
Ja, akkurat!Kan jo ikke sammenlignes med de kynnerene man får senere. Men er samme følelse, bare langt inne. Har fått et par sånne sting jeg og. Men ikke så kraftige som sist. Spesielt hvis jeg nyser så kan det hogge til.

Har slitt med søvnløshet fra 9 dpo hver graviditet, men så langt har jeg sovet bra. Brystvortene pleier også å være helt sinnsykt ømme på denne tiden, men nå kjenner jeg så vidt noe. Håper det kommer litt symptomer etter hvert, men at de ikke blir altfor ille. Migrenen jeg hadde med førstemann hopper jeg lett over hvis jeg kan i alle fall 
Det er veldig tidlig da. Jeg fikk veldig gradvis symptomer, det er fortsatt stigende, 6+3 nå, og vært kvalm hele dagen. Var i toppform helt til 5+0 omtrent3+5 og har uvanlig lite symptomerHar slitt med søvnløshet fra 9 dpo hver graviditet, men så langt har jeg sovet bra. Brystvortene pleier også å være helt sinnsykt ømme på denne tiden, men nå kjenner jeg så vidt noe. Håper det kommer litt symptomer etter hvert, men at de ikke blir altfor ille. Migrenen jeg hadde med førstemann hopper jeg lett over hvis jeg kan i alle fall
![]()
Ja det er ikke gøy. Jeg sykler inn til sentrum på jobb, og det er så mange fæle lukter på veien. Vanligvis føler jeg meg fresh og opplagt av sykkelturen, men ikke nå lengerLuktesansen har gått helt fra skaftet! Måtte kaste alt av tannbørster og håndsåper. Alle klærne har plutselig en lukt. Og oppvaskmaskinen kan jeg ikke nærme meg lengerBlir overstimulert av å gå ute ved å kjenne alle lukter som ligger i lufta og på folk rundt. Kjæresten har alltid hatt skikkelig god luktesans så han synes det er litt gøy at jeg plutselig lukter de samme tingene som han!
Lukt av støv og nylagt asfalt og mat, æsj. Alternativet er bussen, men der er det nok enda værre (synes det er ille noen ganger når jeg ikke er gravid også, er av den sensitive typen ang. lukt fra før). Heldigvis ingen stinkere på jobb
Kvalm hele dagen, yay!Jeg vet. Nå har jeg bare vært gravid så mange ganger at det er vanskelig å ikke sammenligne med tidligere. Spesielt syntes jeg det er rart at jeg har mye mindre symptomer nå som det ser ut til at hcg stiger bra, enn sist gang da det gikk veldig tregtDet er veldig tidlig da. Jeg fikk veldig gradvis symptomer, det er fortsatt stigende, 6+3 nå, og vært kvalm hele dagen. Var i toppform helt til 5+0 omtrent

Har du gutt eller jente fra før da? Jeg var i mye bedre form med gutten enn med jenta mi. Nå må det være jente eller tvillingerJeg vet. Nå har jeg bare vært gravid så mange ganger at det er vanskelig å ikke sammenligne med tidligere. Spesielt syntes jeg det er rart at jeg har mye mindre symptomer nå som det ser ut til at hcg stiger bra, enn sist gang da det gikk veldig tregt
Men nå som jeg etterlyser det kommer sikkert alt det fæle som perler på en snor
Kvalme har jeg aldri opplevd da, får migrene fra helvete i stedet…

Har en gutt fra før. Men mamma var aldri kvalm med hverken meg eller broren min, så mulig det er noe genetikk der ogsåHar du gutt eller jente fra før da? Jeg var i mye bedre form med gutten enn med jenta mi. Nå må det være jente eller tvillinger![]()

Heldig assHar en gutt fra før. Men mamma var aldri kvalm med hverken meg eller broren min, så mulig det er noe genetikk der også
Hadde vært spennende med tvillinger da![]()

Ja, glad for det, men migrenen unner jeg ikke min verste fiende hellerHeldig asssynes ikke vi har plass til tvillinger (og har ikke lyst til å flytte), så håper på en, men man tar vel sånne risikoer når man har ubeskytta sex hey
![]()
Håper den holder seg unna en stund til.