Januarbaby_2026
Flørter med forumet
10+2 og endelig mye mindre oppblåst.. flere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært mindre her i det siste. 13+6 i dag.10+2 og endelig mye mindre oppblåst.. flere?
Og så kjenner jeg jo ligamentsmerter inni mellom da.15+5 her. Fremdeles kvalm, så går enda på Xonvea. Har også null energi16+3 i dag. Kjenner meg generelt bedre, men kan ikke gjøre voldsomt mye i løpet av en dag, da jeg plutselig blir akutt trøtt/sliten. Kvalme går i bølger og varierer fra dag til dag. Og en del luft i magen som har kommet litt tilbake.
Er det flere som kjenner seg bedre eller at mye av symptomene fortsatt er der?
Kvalmen er borte, og fordøyelsen virker ganske bra igjen. Blir veldig sliten om jeg forsøker å gjøre mye, så er vel på ca. 70-80 % av normal kapasitet energimessig. 18+6 i dag16+3 i dag. Kjenner meg generelt bedre, men kan ikke gjøre voldsomt mye i løpet av en dag, da jeg plutselig blir akutt trøtt/sliten. Kvalme går i bølger og varierer fra dag til dag. Og en del luft i magen som har kommet litt tilbake.
Er det flere som kjenner seg bedre eller at mye av symptomene fortsatt er der?
Får håpe det gradvis gir seg med tiden15+5 her. Fremdeles kvalm, så går enda på Xonvea. Har også null energi
Deilig at kvalmen er over at energien er så som så er jo trossalt ikke så rart med tanke på at kroppen vår produserer ett barn. Syns det til tider er vilt å tenke påKvalmen er borte, og fordøyelsen virker ganske bra igjen. Blir veldig sliten om jeg forsøker å gjøre mye, så er vel på ca. 70-80 % av normal kapasitet energimessig. 18+6 i dag