*følsomt emne*.Jeg må desverre forlate januarbabyene..men ønsker dere alle lykke til videre i graviditeten

igår kveld fikk jeg akutte voldsomme magesmerter med en liten blødning..endte fort på legevakten og innen 1,5time(etter innvendig ul,osv),endte jeg desverre på op.bordet pga graviditet utenfor livmoren alt gikk så fort,var bekymret og skjønte fort det kan være veldig alvorlig, så det var enda godt de tok det seriøst på legevakten etterhvert (hadde en uheldig kommentar fra en lege om at"i uke 6 må det gå naturens gang"..dette føles virkelig smertefullt,verre enn nyresten/fødsel syns jeg, så jeg fikk heldigvis sagt at det var mer enn vanlig smerter,selvom jeg aldri har hatt en abort før..det er jo veldig trist å miste nå,men "trøster"meg litt med at embryoet ikke kunne reddes eller utvikles normalt med den plasseringen...fjernet eggleder,men ikke eggstokk,fikk klar signal om at jeg kan prøve bli gravid om noen mnd..er redd for dette skjer igjen men er kun ca 2%sjanse for dette skjer i det heletatt, så har bare vært uheldig....vil ikke skremme noen med dette innlegget,men heller oppfordre alle til en ekstra sjekk ved behov..

nå drømmer Jeg nom sommerbaby