Symptomer

Helt motsatt her, fikk ikke da det ikke var fare for dehydrering eller så mye spying at det kunne gå utover fosteret. Men veldig glad i legen og hans holdninger (god på psykisk-fysisk kobling, kosthold, ser helhetlig på helse etc.)
Åja hmm... Det er ikke så ille her heller at det går utover dehydrering eller fosteret, men ille nok til at jeg ikke klarer å jobbe eller fungere. Men man må jo avveie da. Man skal vel ikke ta medisiner hvis ikke nødvendig, men det er nødvendig nok for min del. Legen er veldig positiv til at jeg tar det.

Denne uka har vært knallhard. Håper denne utmattelsen gir seg snarest, for hver dag er som om jeg straks skal bryte ut i influensa, helt utslitt, døsig, småkvalm… Sover av og på og våkner opp utslitt til tross for mange timers søvn. Som sikkert nevnt tidligere var jeg ikke forberedt på å bli så forferdelig dårlig. Forrige svangerskap fikk jeg jo aldri HCG over 1000, så det forberedte meg ikke i stor nok grad. Neste gang må jeg virkelig ha muligheten til å sykmelde meg, for jeg må pushe meg veldig hardt for hver minste ting :dead: 17. mai i morgen og hadde litt forskjellige alternativer til feiring, men kjenner at jeg har minimalt med overskudd. Men har lyst til å feire også, siden jeg er 7+0 i morgen og det var da jeg begynte å blø sist, før det ble spontanabort dagen etter. I det siste har jeg ikke bekymret meg så mye egentlig, har vært mye mer fysisk enn psykisk. En kan jo si at formen gjør at jeg merker at noe vokser der inne!

Vært noen dager med ok kvalme.... og i kveld har den kastet seg over meg igjen. Lurer på om den er stressutløst til tider :angelic: :bag:

Vært noen dager med ok kvalme.... og i kveld har den kastet seg over meg igjen. Lurer på om den er stressutløst til tider :angelic: :bag:
Gynekolog sa til meg at er det noe vi vet, så er det at stresser trigger kvalme. Og derfor det ofte kan være en løsning å sykemeldes for å redusere stress. Så altså ikke rart du opplever det sånn.

Disse menssmertene fortsetter å komme og gå. Ikke hatt på noen dager, men nå i natt var de så sterke at jeg våknet av smertene 02:45. Heldigvis ingen blødning, og smertene bedres etter 15-20 minutter. Nå bare lette mensmurringer. Er det andre som har hatt så sterke menssmerter at man våkner av det?

Kvalmen er tilstede tilnærmet hele døgnet, også ved hver oppvåkning på natt. Kaster heldigvis sjeldent opp, men symptomene de neste ukene kan bli spennende når de er så hemmende allerede. :p Vi skal egentlig på champagnefrokost om noen timer, men det får revurderes når jeg våkner igjen:laughing002

Disse menssmertene fortsetter å komme og gå. Ikke hatt på noen dager, men nå i natt var de så sterke at jeg våknet av smertene 02:45. Heldigvis ingen blødning, og smertene bedres etter 15-20 minutter. Nå bare lette mensmurringer. Er det andre som har hatt så sterke menssmerter at man våkner av det?

Kvalmen er tilstede tilnærmet hele døgnet, også ved hver oppvåkning på natt. Kaster heldigvis sjeldent opp, men symptomene de neste ukene kan bli spennende når de er så hemmende allerede. :p Vi skal egentlig på champagnefrokost om noen timer, men det får revurderes når jeg våkner igjen:laughing002
Jeg hadde veldig mye mensmurringer sist husker jeg! Venta og venta på at mensen skull komme, men ble bare med de murringene :p Lykke til med champagne(fri)frokost!

Jeg hadde altså så vondt i korsryggen i går. Håper det ikke blir like ille i dag, for da blir det en hard 17. mai……
Ellers er jeg veldig trøtt og har litt mensmurringer + at jeg er mye varmere enn vanlig.
Var ikke spesielt plaget av kvalme forrige svangerskap, så håper jeg slipper det denne gangen og.

Gynekolog sa til meg at er det noe vi vet, så er det at stresser trigger kvalme. Og derfor det ofte kan være en løsning å sykemeldes for å redusere stress. Så altså ikke rart du opplever det sånn.
Jeg har også merket det. Så for meg hjelper det å ta meg god tid på morgenen og spise og drikke ofte, men lite. Slik holdt jeg det i sjakk sist også. Men jeg ble ikke så ille plaget tror jeg, selv om jeg spydde litt.

Sykemelding er ikke et alternativ for øyeblikket. Men var ikke jobben som utløste det verken denne eller den forrige store bølgen. Men får ta det mer med ro. Nå er vi ferdig med forberedelser til konfirmasjoner og 17.mai. I dag kan jeg bare nyte

Jeg hadde veldig mye mensmurringer sist husker jeg! Venta og venta på at mensen skull komme, men ble bare med de murringene :p Lykke til med champagne(fri)frokost!
Takk for svar :love017 I natt var murringene ordentlig vonde, nå er de mer levbare. Kjenner jeg allerede gruer meg til alle luktene rundt frokostbordet. Jeg har med eplejuice istedenfor Champagne og kommer 100% sikkert til å bli avslørt av de nærmeste :laughing002

Trøtt og litt mer sliten . Mer kvalm tidligere i uka enn nåså det bekymrer litt, sist fikk jeg også aversjon mot kaffe og det har foreløpig ikke kommet, men husker ikke når. Overtenker jo det meste seff

Fortsatt ikke veldig mange symptomer her. Litt ømme brystvorter og høy hvilepuls i følge klokken min. Migrenen ga seg, men jeg vet jo at den kan komme og gå litt. Skulle ønske jeg hadde flere symptomer egentlig

Back
Topp