Symptomer

Noen som har tips til hva man kan prøve å få i seg mellom spying? Føler meg skikkelig dehydrert. Til og med vann kommer opp. Noe med elektrolytter kanskje? Kan ikke være søtt, blir enda mer kvalm av det.

Jeg har helt sjuke stikkinger i puppene til tider. Det kjennes ut som jeg får strøm gjennom puppene og de føles stein harde og store ut. Jeg har ganske store bryst fra før, som jeg egentlig synes er altfor store, så tror jeg kommer til å se helt grusom ut når det blir melk i de

Noen som har tips til hva man kan prøve å få i seg mellom spying? Føler meg skikkelig dehydrert. Til og med vann kommer opp. Noe med elektrolytter kanskje? Kan ikke være søtt, blir enda mer kvalm av det.
Sportsdrikke med minst 6% karbohydrater kanskje? Pulver du kan blande ut med vann.
Jeg føler med deg forresten… Fikk medisin i dag og har opprettet en egen tråd fór svangerskapskvalme

Okei idag har kvalmen kommet :sour: Litt uggen på morran, veldig uggen etter lunsj på jobb og skikkelig uggen nå ikveld. Gikk en tur med samboer og måtte konsentrere meg for å ikke kaste opp:depressed:

Vet ikke hvorfor jeg stresser over manglende kvalme - hadde ikke kvalme i det hele tatt med datteren min. Men det er jo 21 år siden:happy:

Vet ikke hvorfor jeg stresser over manglende kvalme - hadde ikke kvalme i det hele tatt med datteren min. Men det er jo 21 år siden:happy:
Er vanlig med kvalme, men er jo ikke absolutt alle som får det. Da jeg var gravid med datteren min var jeg litt uvel innimellom fra rundt 5+litt, men ble aldri noe mer enn det. Har ikke merket noe til at jeg er kvalm/uvel så langt denne gangen (4+5 i dag), så hvis du ikke var kvalm sist du var gravid, så er det nok helt normalt at du ikke er kvalm denne gangen heller :happy:

Er heller ikke kvalm, men har aldri vært det i mine svangerskap heller, så akkurat den stresser jeg ikke med. Men er andre symptomer jeg mangler som jeg heller stresser med da :p

Jeg kjenner at det skjer noe i magen, men det er ikke mye. Innimellom stikk på et lokalt sted. Er overhodet ikke kvalm, men når det er kaldt får jeg veldig vondt i brystvortene. Dette hadde jeg også i forrige graviditet.

Er 5+4 i dag. Jeg tror kvalmen kom i uke 8 ved forrige graviditet.

6+1 i dag :happy: Jeg har ganske konstante murringer, ikke vondt eller noe, som svake menssmerter, og noen stikk her og der. Noen andre som har det? Har også litt beige-lysebrun utflod på noen dobesøk, men virker som dette er ganske normalt?
Fortsatt litt uggen og trøtt, og puppene er ømme :shy:

6+1 i dag :happy: Jeg har ganske konstante murringer, ikke vondt eller noe, som svake menssmerter, og noen stikk her og der. Noen andre som har det? Har også litt beige-lysebrun utflod på noen dobesøk, men virker som dette er ganske normalt?
Fortsatt litt uggen og trøtt, og puppene er ømme :shy:
Nesten likt som meg, 6+4 her!
Har i truseinnlegg hver dag, og det hender det kommer svaaakt av gul/brunt utflod på de, mens andre dager ingenting :confused005

Back
Topp