Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh håper det bare er en kort periode i svangerskapet dittI dag begynte spyinga. Ach..er ikke bare, bare dette her!

Sportsdrikke med minst 6% karbohydrater kanskje? Pulver du kan blande ut med vann.Noen som har tips til hva man kan prøve å få i seg mellom spying? Føler meg skikkelig dehydrert. Til og med vann kommer opp. Noe med elektrolytter kanskje? Kan ikke være søtt, blir enda mer kvalm av det.
Ritzkjeks og Vitamin Well vann?Noen som har tips til hva man kan prøve å få i seg mellom spying? Føler meg skikkelig dehydrert. Til og med vann kommer opp. Noe med elektrolytter kanskje? Kan ikke være søtt, blir enda mer kvalm av det.
Av og på siden uke 4... 7+3 i dag og den er stort sett levelig. Kaster ikke opp så ofte. Mest brekninger og uggen. Og værst på ettermiddag og kveld.Når kom kvalmen hos dere?
For meg har den begynt å komme snikende nå de siste dagene, er 5+0 i dag. Synes det er tidlig å bli kvalm, men også betryggendeNår kom kvalmen hos dere?

Kom ganske så på dagen 4+0.Når kom kvalmen hos dere?
Kom ganske tidlig hos meg, fra cirka 3+5 ishNår kom kvalmen hos dere?
Er vanlig med kvalme, men er jo ikke absolutt alle som får det. Da jeg var gravid med datteren min var jeg litt uvel innimellom fra rundt 5+litt, men ble aldri noe mer enn det. Har ikke merket noe til at jeg er kvalm/uvel så langt denne gangen (4+5 i dag), så hvis du ikke var kvalm sist du var gravid, så er det nok helt normalt at du ikke er kvalm denne gangen hellerVet ikke hvorfor jeg stresser over manglende kvalme - hadde ikke kvalme i det hele tatt med datteren min. Men det er jo 21 år siden![]()

Er heller ikke kvalm, men har aldri vært det i mine svangerskap heller, så akkurat den stresser jeg ikke med. Men er andre symptomer jeg mangler som jeg heller stresser med daVet ikke hvorfor jeg stresser over manglende kvalme - hadde ikke kvalme i det hele tatt med datteren min. Men det er jo 21 år siden![]()
Jeg har ganske konstante murringer, ikke vondt eller noe, som svake menssmerter, og noen stikk her og der. Noen andre som har det? Har også litt beige-lysebrun utflod på noen dobesøk, men virker som dette er ganske normalt?
Nesten likt som meg, 6+4 her!6+1 i dagJeg har ganske konstante murringer, ikke vondt eller noe, som svake menssmerter, og noen stikk her og der. Noen andre som har det? Har også litt beige-lysebrun utflod på noen dobesøk, men virker som dette er ganske normalt?
Fortsatt litt uggen og trøtt, og puppene er ømme![]()