Symptomer

Så ille er det ikke hos meg nei, men har heller ikke muligheten til å la være grunnet prosjekter jeg ikke kan sykmelde meg fra med mindre jeg er døende :hilarious: Heldigvis bare noen få arbeidsdager igjen at det er sånn, satser på at jeg overlever neste uke også :joyful: Spent på om jeg kommer til å spy snart når HCG’en blir enda høyere, for har fått «spyvann» i munnen flere ganger denne uka :dead:
Jeg er jo på vei tilbake i jobb etter en lengre sykemelding. Så ekstremt spent på hvordan det går fremover. Å være sykemeldt er ikke et alternativ.

Håper vi alle kommer oss greit gjennom de neste ukene ❤️

Noen som opplever at symptomer kommer og går? For noen dager siden hadde jeg så vondt i bekkenet at jeg ikke fikk sove, var frossen og ømme bryst. Nå føler jeg meg piggere, litt ømme bryst og trøtt eneste. Får fortsatt sterke streker når jeg tester. Hvor lang tid evt. før de blir svakere hvis dette ikke har gått veien? Mistet 3 ganger før mitt forrige barn, så er veldig på vakt og klarer ikke helt å slappe av. Samtidig har jeg glemt alt fra mine to forrige svangerskap:rolleyes:

Noen som opplever at symptomer kommer og går? For noen dager siden hadde jeg så vondt i bekkenet at jeg ikke fikk sove, var frossen og ømme bryst. Nå føler jeg meg piggere, litt ømme bryst og trøtt eneste. Får fortsatt sterke streker når jeg tester. Hvor lang tid evt. før de blir svakere hvis dette ikke har gått veien? Mistet 3 ganger før mitt forrige barn, så er veldig på vakt og klarer ikke helt å slappe av. Samtidig har jeg glemt alt fra mine to forrige svangerskap:rolleyes:
Ja, går i bølger her også, bortsett fra puppene som alltid er vonde. Da jeg mistet for noen få mnd siden så var det kanskje mangel på utvikling av nye symptomer, men jeg hadde fortsatt symptomene mine. Tar jo en god stund før hormonene forsvinner. Eneste klare tegnet mitt var svake graviditetstester som aldri ble sterke.

Kommer og går litt her og. Angående testene så går det nødvendigvis ikke an å se på dem at det går galt. Når jeg hadde MA så fortsatte hcg å stige, bare veldig sakte. Og det vil jo ikke vanlige tester fange opp. Tror de første 12 ukene er litt nervepirrende for de fleste av oss ❤️

Kommer og går litt her og. Angående testene så går det nødvendigvis ikke an å se på dem at det går galt. Når jeg hadde MA så fortsatte hcg å stige, bare veldig sakte. Og det vil jo ikke vanlige tester fange opp. Tror de første 12 ukene er litt nervepirrende for de fleste av oss ❤️
Huff ja, tiden går helt forferdelig sakte!

Noen andre som fryser mye? Jeg er relativt frossen av meg fra før, men ikke på denne måten. I dag har det vært 18 grader ute, men jeg er allikevel så kald. Ekstra ille på ettermiddag og kveld. Visste ikke at det kunne være et symptom før jeg søkte det opp nå, trodde det var vanligere å bli varm :laughing002

Noen andre som fryser mye? Jeg er relativt frossen av meg fra før, men ikke på denne måten. I dag har det vært 18 grader ute, men jeg er allikevel så kald. Ekstra ille på ettermiddag og kveld. Visste ikke at det kunne være et symptom før jeg søkte det opp nå, trodde det var vanligere å bli varm :laughing002
Ja! Forrige helg frøs jeg så myye! Nå er jeg mer varm igjen.

Jeg er 3+2 og kvalm. Men det er mannen også og vi vet fra legen at han har en mild bakterieinfeksjon eller noe, så hvem vet. Men jeg merker en del andre ting:
-Stresstoleransen er lavere
-Jeg blir raskere andpusten
-Jeg blir brått mett halvveis gjennom et måltid, klarer vanligvis å spise masse på en gang uten problemer
- Jeg er mer sulten enn vanlig

Shit altså, gikk på en skikkelig helgesmell etter middag :dead: Aldri vært så ekstremt trøtt og sliten, men klarer liksom ikke sove heller. Ligger bare i mørket med mobilen på soverommet nå :shy:

Shit altså, gikk på en skikkelig helgesmell etter middag :dead: Aldri vært så ekstremt trøtt og sliten, men klarer liksom ikke sove heller. Ligger bare i mørket med mobilen på soverommet nå :shy:
Jeg har hatt to sånne dager også. For sliten til å se tv og scrolle på tv, så hørte på podcaster.. Må vel bare akseptere det:inpain:

Ja, enten frossen og kvalm, eller sliten og varm:rolleyes:

Fascinerende hvor tidlig man kan få kynnere. Hadde det like tidlig forrige svangerskap. Kjenner liksom at livmoren knyter seg svakt langt inni der.

Sendte melding til legen nå om å prøve 50% sykemelding til uken. Jeg er blitt så kvalm og kaster opp så mye nå. Spesielt på morgenen. Glad for symptomer! Samtidig så håpet jeg skikkelig på å klare å stå i jobb lenger nå... Derfor jeg spurte om 50%. Den uken på jobb som kommer nå er også veldig viktig... Skal nok klare det med 50%, men det blir litt stress... Trenger å ha noe å gjøre. Men så vet jeg jo at det er viktig å lytte til kroppen nå! Tenker også å starte på kvalmestillende, men det fungerte ikke så bra sist.

Ømme, hovne pupper - samboer kommenterte i går at de har blitt større og «fastere». Mensmurringer.
Etter dagens positive test forstår jeg nå hvorfor jeg har cravet salami i et par ukers tid… Og det kan jeg vel egentlig ikke spise?

Ømme, hovne pupper - samboer kommenterte i går at de har blitt større og «fastere». Mensmurringer.
Etter dagens positive test forstår jeg nå hvorfor jeg har cravet salami i et par ukers tid… Og det kan jeg vel egentlig ikke spise?
Denne kan du spise, for den er kokt:
Screenshot_20250510_175301_Chrome.jpg

Back
Topp