Symptomer?

Merker definitivt at jeg blir raskere brun! Har fått flere pigmentflekker i ansiktet til og med. Skal gå rundt med caps eller solhatt resten av sommeren, det er bra sikkert…

Ja, husker jeg var helt sikker på gutt forrige gang nettopp på grunn av det :D så spennende! Jeg skal på TUL på mandag, da er jeg 13+1, har et håp om å se kjønn jeg også men tviler litt :joyful: Hvor langt er du på vei? :D
Så spennende! Hvordan gikk det? Jeg skal på mandag 26, da er jeg 14+2☺️

Så spennende! Hvordan gikk det? Jeg skal på mandag 26, da er jeg 14+2☺️
Alt gikk veldig bra :Heartred Ble flyttet 4 dager frem så termin ble satt til lillejulaften. Så jeg var 13+5 på UL og hun så veldig tydelig en liten og aktiv jente:D:love7 Masse lykke til! UL er jo så gøy!

Noen andre som har vondt i halebeinet og hofte? :facepalm: er 15+5 å hatt det nå sånn avogpå i rundt 1-2 uker... eventuelt noen som har tips til hva som kan hjelpe? Må jeg til fysio?
Sliter med halebenet selv, blir verst hvis jeg blir mye stillesittende. Da gjør det vondt bare jeg kjører bil og svinger.. Så bevegelse (ikke for mye/ikke for lite) og ligge når du hviler kan hjelpe.

Kjenner skikkelig på humørsvingninger nå. Irritabel og lettrørt om hverandre. :smiley-ashamed004

Samme her! Sinnsykt lettrørt. Gråter hver dag av det ene eller andre :sad010
Ja det er nesten litt slitsomt. Også når jeg ser på film sammen med barnet mitt er jeg så lettrørt og han ser jo det :smiley-ashamed004 :laughing002 :Heartpink Måtte snakke om forskjell på å gråte av å være trist, glad og rørt. Heheheh

Har ligamentsmerter, ømme bryst, forstoppet, tissetrengt, hodepine, kvalme etter frokost, vondt i hofter og korsrygg, tett i nesen og ikke minst hjertebank !

Er null sexlyst et symptom? :laughing002
Jepp.. husker det var sånn sist gang også. MEN det tok seg opp etterhvert, før det ble ingenting igjen som høygravid :smiley-ashamed004 :hilarious: Tenker at det er nå sånn det bare er for en periode. Sist så gikk det også nesten 3 mnd etter baby var født før jeg orket igjen. Skal sies at sex føltes plutselig 10 gang bedre enn noen gang da også:love017

Alt gikk veldig bra :Heartred Ble flyttet 4 dager frem så termin ble satt til lillejulaften. Så jeg var 13+5 på UL og hun så veldig tydelig en liten og aktiv jente:D:love7 Masse lykke til! UL er jo så gøy!
Så gøy:love017 Stas at dere kunne se kjønnet så tidlig! Det fikk jeg klar beskjed om på TUL at det var IKKE kjønn de så etter, og at det var stor sjanse for at det ble feil osv. Men jeg har jo sett flere bilder i forum her at det i mange tilfeller kan vises tidligere. Jeg var jo i uke 15 på ultralyden, så tenker jo at det kunne vistes. Men den lille lå mye med ryggen til og lå aldri slik at vi fikk mistanke om kjønn eller noe. Så da blir det lang ventetid til neste:laughing002

Så gøy:love017 Stas at dere kunne se kjønnet så tidlig! Det fikk jeg klar beskjed om på TUL at det var IKKE kjønn de så etter, og at det var stor sjanse for at det ble feil osv. Men jeg har jo sett flere bilder i forum her at det i mange tilfeller kan vises tidligere. Jeg var jo i uke 15 på ultralyden, så tenker jo at det kunne vistes. Men den lille lå mye med ryggen til og lå aldri slik at vi fikk mistanke om kjønn eller noe. Så da blir det lang ventetid til neste:laughing002
Syns det er så sært å svare sånn! Grua meg litt til å spørre fordi jeg var redd for samme svar men gynekologen min sa at hu håpa jeg skulle spørre for kjønnet var så veldig tydelig og hun syns det var så gøy å avsløre det :joyful: Hun sa hun ikke klarte å vente selv med sine for det var jo sååå spennende. Skal sies at gynekologen min har et års ventetid og er kjempe populær. Ikke så rart:D

Når har du fått time neste gang? Godt å høre timen gikk greit ellers da :Heartred

Her har også halsbrann begynt å melde seg :dead:

Back
Topp