Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Hvordan gikk det? Jeg skal på mandag 26, da er jeg 14+2Ja, husker jeg var helt sikker på gutt forrige gang nettopp på grunn av det så spennende! Jeg skal på TUL på mandag, da er jeg 13+1, har et håp om å se kjønn jeg også men tviler litt Hvor langt er du på vei?
Alt gikk veldig bra Ble flyttet 4 dager frem så termin ble satt til lillejulaften. Så jeg var 13+5 på UL og hun så veldig tydelig en liten og aktiv jente Masse lykke til! UL er jo så gøy!Så spennende! Hvordan gikk det? Jeg skal på mandag 26, da er jeg 14+2
Sliter med halebenet selv, blir verst hvis jeg blir mye stillesittende. Da gjør det vondt bare jeg kjører bil og svinger.. Så bevegelse (ikke for mye/ikke for lite) og ligge når du hviler kan hjelpe.Noen andre som har vondt i halebeinet og hofte? er 15+5 å hatt det nå sånn avogpå i rundt 1-2 uker... eventuelt noen som har tips til hva som kan hjelpe? Må jeg til fysio?
Uff..Samme her.. ja må nok bare finne en balanse på det. Noen dager er verre enn andre, håper det går over!Sliter med halebenet selv, blir verst hvis jeg blir mye stillesittende. Da gjør det vondt bare jeg kjører bil og svinger.. Så bevegelse (ikke for mye/ikke for lite) og ligge når du hviler kan hjelpe.
Kjenner det også godt i halebenet. Vondere hvis jeg har vært mer (dagligdags) aktiv enn jeg burde.Uff..Samme her.. ja må nok bare finne en balanse på det. Noen dager er verre enn andre, håper det går over!
Samme her! Sinnsykt lettrørt. Gråter hver dag av det ene eller andreKjenner skikkelig på humørsvingninger nå. Irritabel og lettrørt om hverandre.
"Godt" å vite at det er andre som kjenner på det samme, men kjipt også. Vi får håpe det slipper taket til slutt!Kjenner det også godt i halebenet. Vondere hvis jeg har vært mer (dagligdags) aktiv enn jeg burde.
Ja det er nesten litt slitsomt. Også når jeg ser på film sammen med barnet mitt er jeg så lettrørt og han ser jo det Måtte snakke om forskjell på å gråte av å være trist, glad og rørt. HehehehSamme her! Sinnsykt lettrørt. Gråter hver dag av det ene eller andre
Ja! Følte at alle ukesoppdateringene på svangerskapsuke 19 handlet om sex og hvordan noen opplevde økt lyst og at den hos andre var helt fraværende.Er null sexlyst et symptom?
Skulle ønske jeg var en av de som fikk økt. Savner sexlysten minJa! Følte at alle ukesoppdateringene på svangerskapsuke 19 handlet om sex og hvordan noen opplevde økt lyst og at den hos andre var helt fraværende.
Jepp.. husker det var sånn sist gang også. MEN det tok seg opp etterhvert, før det ble ingenting igjen som høygravid Tenker at det er nå sånn det bare er for en periode. Sist så gikk det også nesten 3 mnd etter baby var født før jeg orket igjen. Skal sies at sex føltes plutselig 10 gang bedre enn noen gang da ogsåEr null sexlyst et symptom?
Så gøy Stas at dere kunne se kjønnet så tidlig! Det fikk jeg klar beskjed om på TUL at det var IKKE kjønn de så etter, og at det var stor sjanse for at det ble feil osv. Men jeg har jo sett flere bilder i forum her at det i mange tilfeller kan vises tidligere. Jeg var jo i uke 15 på ultralyden, så tenker jo at det kunne vistes. Men den lille lå mye med ryggen til og lå aldri slik at vi fikk mistanke om kjønn eller noe. Så da blir det lang ventetid til nesteAlt gikk veldig bra Ble flyttet 4 dager frem så termin ble satt til lillejulaften. Så jeg var 13+5 på UL og hun så veldig tydelig en liten og aktiv jente Masse lykke til! UL er jo så gøy!
Syns det er så sært å svare sånn! Grua meg litt til å spørre fordi jeg var redd for samme svar men gynekologen min sa at hu håpa jeg skulle spørre for kjønnet var så veldig tydelig og hun syns det var så gøy å avsløre det Hun sa hun ikke klarte å vente selv med sine for det var jo sååå spennende. Skal sies at gynekologen min har et års ventetid og er kjempe populær. Ikke så rartSå gøy Stas at dere kunne se kjønnet så tidlig! Det fikk jeg klar beskjed om på TUL at det var IKKE kjønn de så etter, og at det var stor sjanse for at det ble feil osv. Men jeg har jo sett flere bilder i forum her at det i mange tilfeller kan vises tidligere. Jeg var jo i uke 15 på ultralyden, så tenker jo at det kunne vistes. Men den lille lå mye med ryggen til og lå aldri slik at vi fikk mistanke om kjønn eller noe. Så da blir det lang ventetid til neste